سطل زباله خانگی

0

سطل زباله خانگی

سطل زباله خانگی : انواع گوناگونی از سطل آشغال ها وجود دارند که در منزل استفاده ی بسیار زیادی دارند هر کدام از این سطل زباله ها دارای مزایا و گاها معایبی هستند که افراد بر اساس آن برای منزل خود سطل آشغال های خانگی تهیه می کنند. قبل از نام بردن سطل آشغال های خانگی ابتدا باید به این موضوع توجه نمود که حتما سطل آشغال انتخاب شده طبق استاندارد های استفاده شده و ساخته شده برای منزل ساخته شده باشد.

انواع سطل زباله های خانگی

سطل آشغال های معمولی: منظور از سطل آشغال های  معمولی سطل آشغال هایی است که به صورت سطل آشغال های روزنامه می باشد یعنی فاقد درب و یا پدال بوده و به صورت کاملا معمولی طراحی می شود که از این نوع سطل زباله معمولا در اتاق خواب و یا در گوشه ی پذیرایی مورد استفاده قرار می گیرد و می تواند دارای طرح عروسکی نیز باشد.

سطل اشغال های پدالی: از این نوع سطل زباله بیشتر در اشپزخانه ها و سرویس های بهداشتی استفاده می شود چرا که دارای درب بوده و کاملا بهداشتی می باشد. این نوع سطل زباله دارای یک پدال در قسمت پایین سطل زباله به منظور فشردن پا و گشودن  درب سطل آشغال می باشد که در دو نوع پلاستیکی و فلزی می باشد که نوع فلزی آن امروزه بیشتر در منازل مورد استفاده قرار می گیرد.

سطل آشغال های درب دار ساده: این نوع سطل آشغال ها مدلی بین دو سطل اشغال قبلی است یعنی شامل یک سطل پلاستیکی و فلزی و دارای یک درب است که می بایست آن را با دست گشود این نوع سطل زباله معمولا مدل قدیمی از سطل زباله است اما هنوز هم استفاده می شود.

در حالت کلی استفاده از سطل زباله هایی که درب دارند و درب آن ها بر رویشان محکم می شوند بهتر و بهداشتی ترند چرا که مانع از خروج بوی نا مطبوع و رشد حشرات موذی و نمایان شدن زباله ها خواهند شد.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد