سطل زباله اداری

1

سطل زباله اداری

سطل زباله اداری : سطل های آشغال انواع گوناگونی دارند و هر کدام از آن ها بنابر محیطی که قرار است در آن جایگیری شود اشکال و ویژگی های متفاوتی را دارا هستند. به طور مثال انواع خاصی از سطل آشغال ها بیشتر در  محیط خانه استفاده می شوند و انواع دیگری از آن ها در اداره ها و مکان های عمومی و یا حتی در سطح شهری از آن ها استفاده می شود. در ادامه به چند سطل زباله که در اداره ها و مکان های عمومی از ان ها استفاده می شود اشاره خواهیم کرد.

انواع سطل زباله هایی که در ادامه استفاده می شوند کدام ها هستند؟

سطل آشغال های روزنامه: معمولا به دلیل این که در اداره ها طیف وسیعی از کاغذ ها استفاده می شود سطل های زباله ی روزنامه استفاده ی بسیار زیادی دارا هستند. این نوع سطل زباله ها مخصوص زباله های خشک بوده و فاقد درب هستند که به شکل فلزی و پلاستیکی وجود دارند و شکل ساده ای نیز دارا هستند.

سطل آشغال های پدالی: از این سطل زباله ها یا در سالن اداره ها و یا در سرویس های بهداشتی آن ها استفاده می شود. شکل آن ها به صورتی است که دارای یک پدال برای فشردن پا به منظور باز شدن درب آن هستند و همچنین درب آن ها تا زاویه ی ۹۰ درجه معمولا باز خواهد شد.

سطل آشغال های سیگار: این نوع سطل آشغال ها استفاده ی زیادی در اداره ها دارند  شکل ظاهری این نوع سطل آشغال ها به صورت استوانه ای بوده که دارای یک بریدگی کوچک در قسمت فوقانی و جلویی سطل زباله برای انداختن زباله ها می باشد این نوع سطل از جنس استیل ساخته می شود.

سطل آشغال های بادبزنی: که معمولا به دو نوع پلاستیکی و فلزی ساخته می شود.  استفاده از آنها اصولا بهداشتی تر است چرا که درب با فشار کوچکی بدون لمس درب باز می شود.

 

 

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد