تشک مناسب برای کمردرد

0

تشک مناسب برای کمردرد

تشک مناسب برای کمردرد : کمردرد ها شایع ترین آسیب های ناشی از بدخوابی و بستر خواب نامناسب هستند , لازم است به هنگام خواب عضلات شما به صورت کاملا ریلکس استراحت کنند . تشک خواب نیز مانند عواملی چون نور محیط , دمای اتاق خواب و .. در بهبود کیفیت خواب موثر است .

افرادی که خواب راحت و بی دغدغه ای در طول شب دارند روز خود را شاداب و با نشاط آغاز می کنند به این ترتیب باید به عواملی که در کیفیت خواب شما اثرگذار است توجه کنید .

افرادی که از بیماری هایی چون کمردرد و دیسک کمر رنج می برند باید بدانند که استفاده از یک تشک مناسب دردها و کوفتگی های آنان را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد .

البته گاهی کمردردها ربطی به تشک ندارند و شما در این باره بایستی با یک پزشک مشورت کنید , هنگامی که درد کمر و یا بدن شما نوع تشکتان تشخیص داده شد آن وقت است که باید در صدد تهیه یک بستر خواب راحت برآیید .

به هنگام خرید یک تشک برای بهبود بیماریتان باید چند نکته را در نظر داشته باشید :

  • اول اینکه روی آن راحت باشید ; با دراز کشیدن بر روی تشک مناسب دردهایتان به طور کامل از بین نمی رود بلکه به میزان قابل توجهی تسکین می یابد . تشک راحت حالت بدن شما را به صورت استاندارد نگه می دارد و از ستون فقرات شما محافظت می کند .
  • تشک های خیلی سفت را تهیه نکنید ; تشک های نرم یا تشک های خیلی سفت مناسب نیستند سفتی تشک باید به اندازه باشد به این صورت که با فشار بر روی قسمتی از تشک فنرهای آن قسمت به طور کامل متراکم شوند . افرادی که التهابات و دردهایی در ناحیه لگن خود احساس می کنند ممکن است ناشی از خوابیدن بر روش تشکی باشد که بیش از حد سفت است تشکی را انتخاب کنید که بدون احساس ناراحتی و درد تمام طول شب را بتوانید روی آن استراحت کنید .

 

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد