افزودن رنگ به چیدمان منزل

0

افزودن رنگ به چیدمان منزل

افزودن رنگ به چیدمان منزل : همه ی ما به تاثیر که رنگ ها در ایجاد زیبایی و آرامش در ذهن انسان دارند و یا بر عکس می توانند باعث تشویش خاطر شوند ، واقف هستیم .

از آن جا که یکی از محیط های اصلی و بسیار مهم برای هر فرد ؛ منزل او می باشد ، برای ایجاد تنوع و روح بخشی به فضا ، می تواند ؛ با اضاقه کردن رنگ به چیدمان منزل ، آن جا را به محلی جدید و فرح بخش تبدیل کند .

راه های افزودن رنگ به چیدمان منزل :

پازچه : انتخاب بسیار خوب و کم هزینه ای نمی باشد که می توان از آن برای ایجاد روتختی ها – کوسن ها – پرده ها و یا روکش های صندلی استفاده کرده و تم های رنگی زیبایی را ایجاد کرد .

فرش و کف پوش : این عنصر به دلیل تنوع زیادی که در طرح و رنگ دارد ؛ می تواند انتخاب خوبی برای استفاده از رنگ های متنوع در یک محیط باشد .

پرده : انتخاب رنگ هاب متنوع به عنوان پارچه های پرده ای می تواند فضایی مدرن و لوکس و در عین حال زیبا را برای شما به ازمغان بیاورد .

ایتفاده از تابلو ها و آثار هنری : این عنصر لزما نباید اجناس گران قیمت و هزینه بر باشد . حتی می توان به وسیله ی خود افراد نیز طراحی و ساخته شوند و ببا ایجاد و استفاده از رنگ های متضاد با منزل در آن ها , کنتراست زیبا و جذابی را ایجاد کرد .

استفاده از گل و گیاه : حس طراوت و زندگی که در گیاهان وجود دارد ، به خودی خود می تواند تنوع در محیط را ایجاد کند .

به عنوان مثال : می توان از گیاهانی که گل می دهند و یا گیاهان و کاکتوس هابدون گل در گلدان های رنگی با رنگ های متنوع ؛ برای ایجاد رنگ و تنوع در چیدمان منزل استفاده کنیم .

 

 

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد