اشتباهات فنگ شویی در چیدمان منازل

0

اشتباهات فنگ شویی در چیدمان منازل

اشتباهات فنگ شویی در چیدمان منازل : اصطلاح فنگ شویی به معنای ایجا تعادل و توازن در چیدمان هاست که در بسیاری از خانه ها یک سری نکات ریز ، باعث به هم ریختن این توازن شده و زیبایی دکوراسیون و چیدمان منازل را سلب می نماید .

اشتباهات رایچ فنگ شویی :

  1. استفاده از عکس های خانوادگی در اتاق خواب : به دلیل خصوصی بودن اتاق خواب برای شما و همسرتان ؛ سعی کنید این عکس ها {خانوادگی ها} را در محلی غیر از اتاق خواب خودتان استفاده نمایید .
  2. قرار دادن آینه مقابل درب ورودی : قرار دادن آینه در مقابل درب باعث می شود که انرژی مثبت در خانه به وسیله ی آیینه به بیرون منتقل شود .
  3. استفاده از تلوزیون در اتاق خواب : به دلیل اشعه هایی که از از ابزار الکترونیکی ساطع می شود ؛ تاکید فنگ شویی بر این است که به دلیل ایجاد آرامش در اتاق خواب ها هیچ کدام از این ابزار را وارد اتاق نکنیم .
  4. کف پوش های متفاوت در خانه : ایجاد تناسب و توازن در فنگ شویی ایجاب می کند که برای تمامی قسمت های خانه از کف پوش هایی با رنگ و جنس یکسان استفاده شود .
  5. استفاده از رنگ های خنثی : استفاده از این رنگ ها علاوه بر این که انرژی ها را تحلیل می دهد ، باعث زدگی در طول زمان شده و ذهن را خسته می کند . بنابراین بهترین راه برای استفاده از این رنگ ها ؛ ترکیب آن ها با رنگ های گرم در چیدمان منازل می باشد .

استفاده از آکواریوم در آشپزخانه و اتاق غذاخوری ممنوع : در فنگ شویی در این دو مکان باید از عناصر آتش و زمین استفاده کرد و به همین علت استفاده از آکواریوم با وجود این که آب به عنوان عنصری مثبت در فنگ شویی شناخته می شود ، ممنوع شده است .

 

 

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد