تشک های طبی فنری

0

تشک های طبی فنری

تشک های طبی فنری : شرکت های داخلی و خارجی بسیاری به تولید کالای خواب می پردازند , در چند سال اخیر تولید کننده های داخلی با طراحی و تولید انواع تشک ها توانسته اند گوی سبقت را از رقیبان خارجی خود ربوده و کالاهایی با حداکثر کیفیت تولید نمایند .

همه ما می دانیم که خواب راحت و کافی تاثیر زیادی در سلامت و حتی روح و روان ما خواهد داشت . با داشتن یک خواب شیرین در طول شب , می توانید روز خود را با انرژی شروع کنید .

تشک فنری

نوعی از تشک ها که در بازار موجود هستند تشک های فنری یا کلاسیک اند , تشک هایی راحت هستند که در ابعاد متفاوتی موجود اند .

یکی از خصوصیات این نوع تشک ها نرم بودن آن هاست و این برای کسانی که با تشک های نرم احساس راحتی بیش تری می کنند انتخاب خوبی است علی الخصوص که قیمت مناسبی هم دارد و با صرف هزینه ی نسبتا اندکی می توان تشکی با کیفیت تهیه نمود .

طول عمر تشک های فنری با نگهداری صحیح از آن ها افزایش می یابد اما به طور معمول حدود ۴ تا ۶ سال است .

تشک طبی

تشک های طبی سطحی بسیار صاف و یکدست دارند و هیچ گونه شیبی در آن ها دیده نمی شود , این تشک ها نه خیلی سفت هستند و نه خیلی نرم به طوریکه شما با خوابیدن روی سطح آن احساس راحتی می کنید .

به دلیل نحوه قرار گرفتن بدن روی سطح این تشک ها گردش خون به راحتی صورت می گیرد و ستون فقرات حالت طبیعی به خود می گیرند که همین مانع بروز درد و بیماری در شخص می شود .

تشک طبی- فنری

همانطور که اشاره شد تشک های فنری نرم هستند و این برای بدن ضرر دارد , تشک نباید خیلی نرم باشد .

تشک های طبی – فنری تمامی مزیت ها و ویژگی های تشک های فنری را دارند فقط سطح آن ها کمی سفت تر است و همین موجب شده تا دست و پای شخص خواب نرود و بدن دچار کوفتگی نشود .

 

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد