انواع تشک طبی یا فنری

0

انواع تشک طبی یا فنری

انواع تشک طبی یا فنری : تشک های طبی توصیه شده از سوی پزشکان برای افرادی هستند که دچار دردها و مشکلات عضلانی می باشند , زمانی که قصد خرید تشک طبی را دارید با پزشک خود مشورت نموده و با کسب اطلاعات و آگاهی اقدام به خرید نمایید .

برندهای مختلفی در حیطه تولید تشک های طبی فعالیت می کنند , کالای خود را از فروشگاهی تهیه فرمایید که کیفیت تشک های خود را تضمین کنند .

تشک های طبی در انواع متفاوتی موجود هستند :

·        تشک های فنر متصل

تشک های فنر متصل یا بونل جزو تشک های نرم هستند , فنر ها در این نوع تشک ها به هم متصل شده به همین دلیل هم حالت ارتجاعی به خود گرفته است . این نوع تشک ها مناسب برای افرادی با وزن پایین اند .

اگر از مشکلاتی چون کمردرد رنج می برید از این نوع تشک استفاده نکنید .

·        تشک های فنر منفصل

تشک های فنر منفصل که به آن ها تشک های فنر پاکتی نیز گفته می شود . این تشک ها بسیار راحت و با کیفیت هستند و برخلاف تشک های فنر متصل خاصیت ارتجاعی ندارند به همین دلیل هم مناسب برای تخت های دونفره اند زیرا تکان خوردن و یا غلت زدن یکی مزاحمتی برای دیگری ندارد .

بعد از خوابیدن روی این تخت ها فنرهای آن قسمت متراکم شده و تشک حالت بدن شما را به خود می گیرد که همین موجب راحتی جسم شما می شود .

·        تشک های فول ارتوپدیک

این نوع تشک ها با کیفیت بالایی تولید می شوند و به همین دلیل هم دوام و طول عمر بالایی دارند , تشک های فول ارتوپدیک تهیه شده از فوم لاتکس هستند که از مشکلات ستون فقرات و کمردردها پیشگیری می کند .

انعطاف پذیری این تشک ها بی نظیر است , شما می توانید میزان سفتی یا نرمی آن را تعیین نموده و کالایی مطابق با نیازتان تهیه فرمایید .

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد