معرفی تشک های بادی

0

معرفی تشک های بادی

معرفی تشک های بادی : تشک های بادی با ظاهری راحت مورد استفاده بسیاری قرار گرفته می شود , عمده کاربرد این نوع تشک ها در سفر است . با خرید یک تشک بادی خوب می توانید تمام انتظاراتی که از یک تشک دارید برآورده سازید .

اگر مایل هستید تشکتان سفت تر باشد باید هوای بیش تری را به داخل آن پمپاژکنید که این که کار به وسیله پمپ باد صورت می گیرد , پمپ های باد به دو صورت دستی و یا برقی موجود می باشند .

این نوع تشک ها جزو تشک های طبی محسوب می شوند که به راحتی جمع و یا تبدیل به یک تخت تک نفره یا دو نفره می شود , اجزای مختلف بدن بر اساس فشاری که به سطح آن وارد می کنند به داخل تشک فرو می روند و ستون فقرات شما را به حالت ایستاده نگه می دارند که این خوابی آسوده و راحت را برای شما به همراه خواهد داشت .

انواع تشک های بادی

تشک های بادی را می توان در انواع مختلفی یافت . امروزه با گذشت زمان انواع جدید تر این نوع تشک ها در دسترس هستند , اگر مدت زمان زیادی است که از یک تشک بادی استفاده می کنید وقت آن رسیده که یک مدل جدید تر آن را تهیه نمایید .

  • تشک بادی بالشدار

یک برامدگی در انتهای این نوع تشک وجود دارد که می توان از آن به عنوان بالش استفاده کرد .

  • تشک بادی لاتکس

لاتکس تهیه شده از مواد نفتی و یا گیاهی است که به صورت لایه ای در این نوع تشک تعبیه شده است .

  • تشک بادی فومی

در این مدل تشک ها لایه های فوم به کار رفته که می تواند احساس گرما و راحتی را برای شما به ارمغان بیاورد .

  • تشک بادی ژله ای

با بهره گیری از تکنولوژی روز ساخت تشک تولید می شود و حالتی ژله ای به خود می گیرد که تکیه گاهی خوب برای پشت بدن محسوب می شود .

 

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد