فروش انواع تشک

0

فروش انواع تشک

فروش انواع تشک : رفع خستگی طول روز و استراحت به عواملی چون : بستر خواب , فضای آرام و .. بستگی دارد , این موارد تاثیر بسزایی در کیفیت خوابمان دارد .

بستر و جای خواب از عواملی مهم است چرا که ما یک سوم عمر خود را در خواب سپری می کنیم پس لازم است محل خوابی راحت و آرامش بخش داشته باشیم .

تشک ها در ابعاد و انواع گوناگون تولید می شوند و در بازار به فروش می رسند اما آنچه که مهم است نوع نیاز و انتظار شما از یک تشک خواب است , تشکی تهیه نمایید که دقیقا مطابق با خواسته و نیازتان است در غیر این صورت آرامش و آسودگی شما را به هنگام خواب سلب می نماید .

اولین مساله ای که به هنگام خرید تشک باید به آن توجه کنید سازگاری آن با بدنتان است , تشک تهیه شده باید دقیقا متناسب با آناتومی بدن شما باشد . تشک های غیر استاندارد سبب مشکلاتی برای ستون فقرات و عضلات بدنتان خواهد شد .

حال می خواهیم به این سوال پاسخ دهیم که یک تشک خوب چگونه باید باشد ؟

تشک های خوب و استاندارد بایستی دارای یکسری ویژگی ها و خصوصیات باشند .

  • ارتفاع تشک : ارتفاع یک تشک مناسب کمی از سطح تخت بالاتر است , تشک استاندارد نباید خیلی تخت و سفت باشد .
  • متریال تشک : متریال و محتویات تشک ها نیز اهمیت دارد., قدرت فنرها , کیفیت یونولیت و فوم های به کار رفته در آن و .. نکته ای مهم در انتخاب یک تشک است .
  • سفتی تشک : میزان سفتی و نرمی تشک در جلوگیری از مشکلاتی چون گودی کمر و سلامت مهره های آن بسیار مهم است , تشک های خیلی سفت یا نرم تشک های مناسبی نیستند .
  • مارک تشک : تشک هایی با مارک و برند معتبر تهیه فرمایید چرا که این شرکت ها تشک هایی با کیفیت بالا همراه با گارانتی را به مشتریان خود تحویل می دهند .

 

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد