تشک نوزاد

0

تشک نوزاد

تشک نوزاد : از آنجایی که نوزاد مدت زیادی را در خواب سپری می کند می توان گفت واجب ترین و مهم ترین جزء سیسمونی تشک و کالای خواب نوزاد است .

هنگام خرید تشک نوزاد آنچه که از اهمیت ویژه ای برخوردار است جنس آن است , تشک نوزاد باید از الیاف و پارچه های ضد حساسیت تولید شده باشد و جنس آن نرم و راحت باشد .

برخلاف تصور خیلی ها تشک نوزاد باید سفت باشد , تشک های نرم به هیچ وجه مناسب نوزاد نیستند زیرا با فرو رفتن بدن و گردن در داخل تشک مشکلاتی را برای استخوان های نوزاد به وجود می آورد . بدن نوزاد انعطاف پذیر است و به همین دلیل هم روی تشک های سفت احساس راحتی بیش تری می کند .

یک تشک خوب چه ویژگی هایی دارد ؟

تشک نوزاد را بر اساس نوع و سایز تخت خواب انتخاب کنید در خرید یک تشک خوب موارد زیر نقش دارند :

جنس تشک

همانطور که قبل تر هم گفتیم نوع جنس تشک نوزاد از اهمیت بالایی برخوردار است , جنس آن می تواند از اسفنج و یا فنر باشد . میزان تراکم اسفنج در تشک های اسفنجی میزان سفتی و یا نرمی آن را تعیین می کنند به همین دلیل هم مهم هستند و اما در تشک های فنری , نوع فنر به کار رفته و تعداد آن هاست که مهم است .

راحتی تشک

تشک های راحت خوابی رویای و راحت را برای نوزاد به ارمغان می آورد پس در انتخاب این کالا در درجه اول به راحتی آن دقت کنید . یک تشک راحت تشکی است که حالت ستون فقرات را در وضعیت ایستاده قرار می دهد بنابراین فشاری به کمر و گردن نوزاد وارد نمی شود .

دوام تشک

آنچه که دوام تشک را افزایش می دهد کیفیت متریال به کار رفته در ساخت آن هاست , هراندازه تشک مرغوب تر و با کیفیت تر باشد دوام بیش تری خواهد داشت و البته که قیمت گران تری هم دارد اما مطمئن باشید که ارزشش را دارد .

 

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد