انواع تشک

0

انواع تشک

انواع تشک ، برای داشتن یک روز شاد و سالم لازم است استراحت کافی در طول شب داشته باشیم . آنچه که تاثیر مستقیم بر کیفیت خواب ما دارد بستر خواب است , چنانچه عادت به خوابیدن بر روی زمین ندارید به هنگام تهیه تشک تخت خواب باید به مواردی توجه کنید یکی از این موارد نوع تشک است که در این مقاله قصد داریم به شرح هریک بپردازیم .

تشک طبی :

یکی از انواع تشک های پرطرفدار در بازار تشک های طبی هستند , این نوع تشک ها فنر ندارند و سطحی سفت و سخت تری نسبت به سایرین دارند که همین ویژگی موجب شده تا فرد دچار مشکلاتی چون آرتروز و یا کمردرد نشود .
از انواع تشک های طبی می توان موارد زیر را نام برد :

  •  تشک فومی
  •  تشک اسفنجی
  •  تشک مموری فوم

قیمت تشک های طبی بر اساس نوع آن ها تعیین می شود , نوع فومی قیمتی ارزان تر نسبت به نوع اسفنجی دارد و تشک های مموری فوم نیز قیمت بالاتری نسبت به انواع قبلی .

تشک فنری :

تشک های فنردار طول عمر پایینی دارند و به همین دلیل هم بهتر است افرادی با وزن کم از آن ها استفاده کنند , این نوع تشک ها قیمت پایین تری نسبت به تشک های طبی دارند و همین موجب شده تا بسیاری افراد این نوع تشک ها را انتخاب کنند .
یکی از ویژگی های تشک های فنری قابلیت ارتجاعی بودن آن هاست که وزن فرد را در سطح تشک پخش می کند و به همین علت تشکی مناسب برای تخت های دونفره محسوب نمی شوند .

تشک طبی و فنری :

این نوع تشک ها در سه نوع :

• تشک طبی
• تشک فنری مموری فوم
• تشک پاکت اسپرینگ
ساخته می شود و هر یک هم قیمت و کیفیت متفاوتی دارند .
به طور کلی این نوع تشک ها برای سنین مختلفی به کار گرفته می شوند , دلیل این امر نیز طول عمر بالا و فنرهای قوی تشک های طبی و فنری است .

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد