۶ برند برتر مبلمان اداری که باید آنها را بشناسید

0

مبلمان اداری از دو جهت بر عملکرد بهتر افراد در محیط کار تأثیر می‌گذارند؛ نخست زیبایی و دیگر راحتی. آیا مبلمان اداری شما سبب می‌شود که محل کارتان حرفه‌ای و زیبا جلوه کند یا یکنواخت و خسته‌کننده؟ آیا این مبلمان اداری به بهتر انجام شدن کار شما کمک می‌کند یا مانع آن می‌شوند؟

خوشبختانه، امروزه بسیاری از برندهای مطرح مبلمان اداری محصولاتی ارائه می‌دهند که به لحاظ زیبایی و راحتی معیارهای لازم را دارند. ما نیز در این مطلب بر آنیم تا تعدادی از این برندها را به شما معرفی کنیم.

صندلی اداری Quarterback محصولی از شرکت Urban Office
صندلی اداری Quarterback محصولی از شرکت Urban Office

Urban Office

Urban Office یکشرکت تولیدکننده مبلمان اداریاست که در سال ۲۰۰۵ میلادی در انگلستان تأسیس شد. آنها تمرکز خود را بر تولید مبلمان اداری انعطاف‌پذیر و چندمنظوره گذاشته‌اند. این برند محصولاتی ارائه می‌دهد که برای شرکت‌هایی با فضای محدود مناسب هستند و با قابلیت تغییر سریع خود می‌توانند نیازهای گوناگون کارکنان در محیط اداری کوچک را پاسخگو باشند. افزون بر این، Urban Office در زمینه تولید پانل‌های عایق صوتی، پارتیشن و دیوارهای جداکننده به‌منظور حفظ حریم خصوصی فضاهای اداری نیز فعالیت می‌کند.

نمونه ای از صندلی Urban Office

Herman Miller (هرمن میلر)

هرمن میلر یکی از برندهای قدیمی در زمینه تولید مبلمان اداری محسوب می‌شود که تاکنون برای طرح‌های نوآورانه و کاربرپسند خود چندین بار بهترین جایزه NeoCon را از آن خود کرده است. در عصر حاضر بسیاری برند هرمن میلر را با صندلی اداری معروف Aeron می‌شناسند که هم‌اکنون یک نسخه از آن در مجموعه دائمی هنرهای معاصر آمریکا نگهداری می‌شود. این صندلی در سه اندازه مختلف طراحی شده و از ویژگی‌های شاخص آن تنظیم خودکار با توجه به شرایط فیزیکی بدن کاربر است. قیمت پایه این صندلی در بازار آمریکا حدود ۷۳۰ دلار است.

صندلی اداری Aeron محصولی از شرکت Herman Miller
صندلی اداری Aeron محصولی از شرکت Herman Miller
  Sabha Collaborative Seating by Herman Miller
Sabha Collaborative Seating by Herman Miller

Steelcase

بیش از یک قرن است که کمپانی Steelcase در زمینهتولید مبلمان اداریفعالیت دارد و به عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو در طراحی و بهینه‌سازی محیط اداری شناخته می‌شود. این برند در سال ۱۹۱۲ در میشیگان آمریکا تأسیس شد. Steelcase هم‌اکنون با ۸۰ شعبه و نزدیک به ۱۱ هزار پرسنل به عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده مبلمان اداری در جهان شناخته می‌شود و علاوه بر آمریکا، در اروپا، استرالیا، آفریقا، آسیا و برخی کشورهای خاورمیانه نمایندگی فروش دارد. درآمد این شرکت در سال ۲۰۱۴ از مرز ۳ میلیارد دلار در سال نیز گذشت.

 

صندلی اداری Fabric Leap Steelcase
صندلی اداری Fabric Leap Steelcase

صندلی اداریLeap از جمله محصولات شاخص برند Steelcase محسوب می‌شود که در سال ۱۹۹۹ به بازار عرضه شد. محبوبیت این صندلی به اندازه‌ای بود که در هفته اول بیش از ۵ هزار واحد از آن به فروش رسید و تاکنون نیز به عنوان محبوب‌ترین محصول این شرکت شناخته می‌شود. صندلی اداریLeap با قابلیت تنظیم در ۸ نقطه از جمله ارتفاع، تکیه‌گاه، عمق و گودی کمر کاملاً بر اساس اصول ارگونومیک تولید شد. هزینه طراحی این صندلی نزدیک به ۳۵ میلیون دلار برآورد شده است.

صندلی اداری Freedom محصول شرکت Humanscale

 Humanscale

Humanscale در سال ۱۹۸۳ توسط رابرت کینگ (Robert King) با هدف تولید محصولات اداری با کارایی بالا و استانداردهای لازم به‌منظور حفظ سلامت کارمندان تأسیس شد. این شرکت هم‌اکنون یکی از برندهای شاخص در زمینه تولید مبلمان اداری ارگونومیک محسوب می‌شود. دفتر مرکزی Humanscale در نیویورک مستقر است و در حال حاضر در ۲۸ کشور دنیا نمایندگی دارد.

افزون بر این، Humanscale همواره مورد توجه کمپانی‌های هالیوودی هست و محصولات آن در بسیاری از فیلم‌های مطرح جهان و برنامه‌های زنده تلویزیونی مورد استفاده قرار می گیرد. صندلی اداری Freedom از جمله تولیدات شاخص این شرکت به شمار می‌رود که در سال ۱۹۹۰ توسط Niels Diffrient طراحی شد. این صندلی نوآورانه با قابلیت‌های بی‌سابقه و تنظیم خودکار کاملاً با شرایط جسمانی کاربران مختلف هماهنگ می شود.

مجموعه صندلی های Elephant محصولی از شرکت کریستالیا

 کریستالیا (Kristalia)

کریستالیا یک شرکت کوچک تولید مبلمان در ایتالیااست، اما اجازه ندهید که اندازه آن شما را فریب دهد. این شرکت مجموعه کاملی از مبلمان اداری را ارائه می‌دهد و بنیان‌گذاران آن تمایل زیادی به تلفیق ظرافت و کارایی در محصولات خود دارند. تولیدات این برند هم‌اکنون در بسیاری از شرکت‌های مطرح دنیا نظیر گوگل، مایکروسافت و لینکدین مورد استفاده قرار می‌گیرد.

صندلی اداری Generation محصول شرکت Knoll

 Knoll

شرکت Knoll در سال ۱۹۳۸ توسط یک تاجر آلمانی به نام هانس نول در شهر نیویورک تأسیس شد. تأسیسات تولیدی این شرکت در سال ۱۹۵۰ به پنسیلوانیا انتقال یافت و پس از مرگ هانس در سال ۱۹۵۵، همسرش فلورانس نول به عنوان رئیس این شرکت به کار مشغول شد. دفتر مرکزی Knoll در گرین ویل شرقی (Greenville) واقع شده و سایت‌های تولیدی آن نیز در آمریکای شمالی و ایتالیا مستقر هستند. این برند انواع سیستم‌های اداری، صندلی‌ها، فایل‌ها، میز و سایر لوازم جانبی فضای کار و دانشگاه‌ها را تولید می‌کند. از برند مطرح Knoll می‌توان بیش از ۴۰ طرح را در موزه هنرهای معاصر در شهر نیویورک پیدا کرد.

از جمله محصولات شاخص این شرکت می‌توان به صندلی واسیلی (Wassily) اشاره کرد که حق تولید آن را از مارسل برور (Marcel Breuer) طراح این محصول خریداری کرده است. همچنین برند Knoll در سال ۱۹۵۳ حق تولید و فروش محصولات لودویگ میس واندر روه (Mies van der Rohe) از جمله صندلی بارسلونا که با همکاری Lilly Reich در سال ۱۹۲۹ ساخته شده بود را خریداری کرد.

صندلی اداری Generation از شرکت Knoll
منبع : خوگر 
نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد