۵ ست مبلمان اداری که می‌تواند فضای اداری شما را تحسین برانگیز

0

پیش از آنکه بحث را آغاز کنیم، این سؤال از خود بپرسید که زیبایی محیط کاری تا چه میزان برای شما اهمیت دارد؟ به نظر می‌رسد که در دنیای امروز، به همان اندازه که چیدمان محیط خانه مهم است، دکوراسیون محیط کاری نیز اهمیت دارد. اگر قرار باشد طی سال‌های متوالی به‌طور روزانه ساعات طولانی را در یک محیط به فعالیت کاری بپردازید، دکوراسیون و چیدمان عناصر مختلف در آن همانند منزل و اتاق خوابتان اهمیت پیدا می‌کند. با این حال، عناصر دکوراتیو مورد استفاده در یک محیط اداری، کاملاً با فضای منزل متفاوت است. در چنین فضایی،مبلمان اداری اعم از میز و صندلی و کتابخانه بیش از هر چیز دیگر، مورد نیاز و توجه قرار می‌گیرد. در نتیجه تناسب این وسایل با یکدیگر به لحاظ ابعاد، فرم و رنگ در ایجاد فضایی دلپذیر نقشی مؤثر دارد. این موضوع سبب شده تا طراحان مبلمان اداریتصمیم به ساخت ست‌هایی هماهنگ و جذاب بگیرند.

5 ست مبلمان اداری که می‌تواند فضای اداری شما را تحسین برانگیز کند
۵ ست مبلمان اداری که می‌تواند فضای اداری شما را تحسین برانگیز کند

در یکمحیط اداریقطعات مختلف نظیر میز، کردانزا، فایلینگ و کتابخانه علاوه بر زیبایی باید به لحاظ شکل و رنگ از ترکیبی هماهنگ برخوردار باشند و حالتی منظم و جذاب را به فضا ببخشند. بااین‌حال، این هماهنگی به‌هیچ‌عنوان نباید موجب ایجاد یکنواختی در محیط کاری شود. از سوی دیگر، برخلاف فضای منزل، در یک محیط اداری با محدودیت‌های زیادی اعم از مساحت و تنوع عناصر دکوراتیو مواجه هستیم. نتیجه آنکه گاه ناچاریم با چند وسیله محدود نظیر میز و صندلی و کتابخانه جلوه‌ای بی‌نظیر خلق کنیم. اینجاست که ست مبلمان اداری اهمیت خود را نشان می‌دهد. با این وصف، در این مطلب سعی داریم تا شمارا با ۵ ست مبلمان اداریمتفاوت و منحصربه‌فرد موجود در بازار مبلمان خوگر آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

ست مبلمان اداری morbido ایده فرم
ست مبلمان اداری morbido ایده فرم

ست مبلمان اداری morbido ایده فرم

یک میز مدیریت، یک میز کنفرانس، یک بوفه و یک کتابخانه عناصر تشکیل‌دهنده اینست مبلمان اداریهستند. در ساخت تمامی قطعات این ست از منحنی‌های ملایم استفاده‌شده است که موجب تناسب این مجموعه با دکوراسیون‌های مدرن می‌شود. به‌منظور هماهنگی بیشتر، ساختار میز مدیریت morbido ایده فرم، کاملاً یکپارچه طراحی‌شده است. بااین‌حال، راحتی کاربر به‌هیچ‌وجه از یاد نرفته است، به‌گونه‌ای که با ایجاد یک منحنی در محل اتصال پایه‌ها فضای کافی برای قرار گرفتن پایه‌های صندلی فراهم‌شده است. افزون بر این، در قسمت کناری این میز نیز یک فضای کوچک برای قرار دادن اشیاء و وسایل در نظر گرفته‌شده است. این کمد کوچک بنا به انتخاب خریدار می‌تواند در سمت راست یا چپ میز قرار گیرد. میز کنفرانس این مجموعه نیز از ساختاری کاملاً متقارن برخوردار است که فضای کافی برای نشستن ۴ نفر را به‌راحتی فراهم می‌کند.

بوفه morbido ایده فرم با طرحی هماهنگ با میز مدیریتی، از ۵ قسمت درب دار تشکیل‌شده که به ایجاد فضای منظم در اتاق کمک بسزایی می‌کند. شما می‌توانید از فضای روی بوفه نیز برای چیدمان لوح‌های تقدیر و یا اشیاء تزئینی و یا قرار دادن تلویزیون‌های LCD نیز استفاده کنید. کتابخانه این ست مبلمان اداری، کاملاً مشابه بوفه اما با ارتفاعی بیشتر ساخته‌شده است که حجم نسبتاً زیادی از پرونده‌ها و مدارک اداری را در خود جای می‌دهد. مخفی بودن دستگیره درب‌های بوفه و کتابخانه morbido ایده فرم، از ویژگی های جذابی است که مانع از برهم خوردن جلوه این ست اداری می‌شود.

لازم به ذکر است که تمامی اجزای ست مبلمان اداریmorbido ایده فرم، از چوب MDF ساخته می‌شوند که از استحکام و طول عمر بالایی برخوردار است. افزون بر این، به‌منظور افزایش مقاومت بدنه از رنگ پلی اورتان استفاده‌شده است.

ست مبلمان اداری morbido ایده فرم
ست مبلمان اداری morbido ایده فرم
ست مبلمان اداری ماهور اکتیران
ست مبلمان اداری ماهور اکتیران

ست مبلمان اداری ماهور اکتیران

در فضاهای اداری کوچک و یا در مواقعی که کارکنان به لوازم مختلفی نظیر پوشه و زونکن‌ها نیاز دارند، وجود فضای ذخیره‌سازی نظیر سایدها در کنار میز اداری بسیار احساس می‌شود. این موضوع موجب می‌شود تا برخی محصولات نظیرست مبلمان اداری ماهور اکتیراناز ترکیب اجزای مختلف ساخته شود. میز مدیریت ماهور با ساید اکتیران، دارای سطح وسیعی است که در زیر آن، به‌جای پایه، از یک کمد کوچک و یک ساید استفاده‌شده است که ضمن ایجاد فضای ذخیره‌سازی بیشتر، از به‌هم‌ریختگی محیط کاری و تحرک بیهوده کاربران برای دسترسی به کمدهای بزرگ‌تر جلوگیری شود.

ویترین مدیریت ماهور ملامینه اکتیران
ویترین مدیریت ماهور ملامینه اکتیران

افزون بر این، ست مبلمان اداری ماهور اکتیران دارای یک ویترین مدیریت است که علاوه برداشتن فضای زیاد برای قرار دادن کتاب و زونکن، از سطحی بزرگ در قسمت میانی برای گذاشتن تلویزیون‌های LCD نیز برخوردار است. این ست دارای طراحی دو رنگ تیره و روشن است و در ساخت آن از چوب ام دی اف باروکش ملامینه ضد خش استفاده‌شده است.

ست مدیریتی کیوبیک فرم و فضا
ست مدیریتی کیوبیک فرم و فضا

ست مدیریتی کیوبیک فرم و فضا

این ست مدیریت از یک بوفه، یک کتابخانه و یک میز مدیریتی تشکیل‌شده است. در طراحی این ست مدیریتی دو نکته مهم حائز اهمیت است؛ نخست تنوع رنگ بالای این محصول است که موجب تناسب آن با رنگ‌بندی‌های مختلف اجراشده در دکوراسیون محیط اداری شما می‌شود- روکش‌های طرح چوب این ست اداری با کف‌پوش‌های پارکت تناسب خوبی دارند- و دیگری فضای قابل‌توجهی است که این ست برای قرار دادن لوازم مختلف نظیر پوشه و زونکن در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

میز مدیریتی مدل کیوبیک فرم و فضا، دارای پایه‌های باکسی برای ذخیره‌سازی و یک صفحه کورین بر روی صفحه اصلی است که در عین افزایش استحکام، طرحی متفاوت به آن می‌بخشد. همچنین به‌منظور کاهش قیمت، این محصول به‌صورت ترکیب ام دی اف و چرم نیز عرضه می‌شود. بوفه این ست مدیریتی نیز دارای چهار کشوی بزرگ و دسته‌دار برای قرار دادن وسایل است که در دو جنس ام دی اف و های گلاس ساخته می‌شوند. از نکات مهم و قابل‌توجه ست مدیریتی کیوبیک فرم و فضا، دسترسی از دو طرف به کمد و طبقات کتابخانه آن است. همچنین به دلیل ارتفاع قابل‌توجه این کتابخانه می‌توان از آن به‌عنوان جداکننده فضا نیز استفاده کرد.

ست مدیریتی برالکو کمجاگستر
ست مدیریتی برالکو کمجاگستر

ست مدیریتی برالکو کمجاگستر

ست مبلمان اداری برالکو کمجاگستر، ترکیبی از قطعات مختلف و زیبا نظیر میز مدیریتی، کردانزای و میز کنفرانس هشت نفره است که از ترکیب چرم و ام دی اف ساخته می‌شود. در طراحی میز مدیریت این ست، از یک ساید بزرگ و جادار به‌عنوان پایه استفاده‌شده است. در این ساید سه کشوی قفل‌دار، یک کمد مخفی در قسمت جلو، دوطبقه و دو کمد در سمت کاربر تعبیه‌شده است. این میز به لطف استفاده از چرم در طراحی آن، جلوه‌ای مدرن و امروزی دارد. افزون بر این، به‌منظور افزایش زیبایی بصری این میز، از فلنچ های آلومینیومی مربعی به‌عنوان پایه استفاده‌شده است. تنوع رنگ این محصول موجب شده است که این میز با انواع کف‌پوش‌ها مانند پارکت، سرامیک، گرانیت همخوانی داشته باشد تا خریداران قادر باشند با هر نوع دکوراسیون اداری میز موردنظر خود را انتخاب نمایند.

کردانزای برالکو چرم کمجاگستر از یک طراحی مدرن و متناسب با میز مدیریتی برخوردار است و با داشتن شش کشوی هم‌اندازه با قفل مرکزی به همراه یک ویترین با شیشه‌های برنزی، فضای زیادی برای ذخیره‌سازی در اختیار شما قرار می‌دهد و  همچنین می‌توان از آن به‌عنوان میز تلویزیون نیز استفاده کرد. همانند میز مدیریتی برالکو، در طراحی این محصول نیز از تلفیق چرم و ام دی اف استفاده‌شده که موجب زیبایی دوچندان آن شده است. لازم به ذکر است که چرم به‌کاررفته در این ست فاقد دوخت است.

میز کنفرانس هشت نفره برالکو چرم کمجاگستر، در عین سادگی کاملاً با سایر قطعات هماهنگ است و به لطف پایه مرکزی و کوچک آن، قرار دادن تعداد زیادی صندلی در پیرامون آن امکان‌پذیر می‌شود.

ست زیبای مدیریتی برالکو کمجاگستر
ست زیبای مدیریتی برالکو کمجاگستر
ست مبلمان اداری یونیکا محیط آرا

 ست مبلمان اداری یونیکا محیط آرا

ست مبلمان اداری یونیکا محیط آرااز محصولات باکیفیت و مقرون‌به‌صرفه موجود در فروشگاه خوگر است. این ست اداری دارای میز کارمندی، میز معاونت و میز سایتی دو طرفه است که در عین سادگی و ظرافت، از زیبایی و استحکام بالایی برخوردار است. در میز کارمندی یونیکا امکان نصب کیس هلدر آویز در قسمت زیر صفحه میز با قابلیت دسترسی آسان به پشت کیس، درپوش داکت جهت هدایت کابل‌های برق، تلفن و شبکه به قسمت زیرین صفحه میز، ۲ بست سیم‌گیر جهت جمع‌آوری سیم‌های اضافه زیر میز، فراهم شده است.

میز معاونت این ست مبلمان اداری نیز دارای ۳ کشو با قفل مرکزی برای نوشت‌افزار و لوازم جانبی، کمد دو درب برای قرار دادن زونکن استاندارد و کتاب و طبقه بدون درب برای قرار دادن وسایل است. همچنین، این میز از سطحی وسیع برای قرار دادن دستگاه‌های مختلف نظیر مانیتور، پول‌شمار، فکس و … برخوردار است و امکان نصب کیس هلدر آویز در قسمت زیرین آن نیز وجود دارد.

‌میز سایتی دو طرفه یونیکا محیط آرا، با داشتن ۲ کشو مجزا برای هر کاربر و جداکننده‌هایی برای پوشاندن سطح هر میز از دید سایر کاربران، برای استفاده در فضاهایی مانند سایت‌های رایانه‌ای و فضاهای کار گروهی بسیار مناسب است.

منبع : مبلمان اداری خوگر

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد