زیبایی دو چندان با ساعت های لوکس زنانه

0
خریدن ساعت کار ساده ای نیست. اگرچه مدل های متنوع و زیبایی در بازار موجود می باشند اما پیدا کردن مدلی که هم کیفیت بالایی داشته و هم زیبا و جذاب باشد، سخت است. یکی از راههایی که کار شما را ساده تر می کند، محدود کردن مدل های مختلف ساعت است. به عنوان مثال اگر شما بدانید که کدام برندها سبکی مدرن یا کدام برندها سبکی لاکچری و کلاسیک دارند، راحت تر می توانید ساعت مورد علاقه تان را انتخاب کنید.
نتیجه تصویری برای ساعت زنانه
در این شرایط تنها کاری که باید انجام دهید، انتخاب برند ساعت تان است. برای راحتی کار شما، ما در اینجا فهرستی از بهترین دیزاین های ساعت زنانه را برایتان آورده ایم تا با مقایسه برندهای مختلف، راحت تر تصمیم بگیرید.

گوچی

زمانی که صحبت از اکسسوری می شود، برند گوچی در بالای لیست قرار می گیرد. نه تنها کفش های خزدار این برند لوکس یا کیف هایی که مانندشان را در هیچ کجای دنیا نمی بینیم ما را جذب خود کرده است، بلکه ساعت های آن نیز از جمله اکسسوری های مورد علاقه ماست. این ساعت ها ظاهری شیک و روی مد دارند. بنابراین اگر به دنبال ساعتی برای مراسم رسمی و میهمانی های خود هستید، ساعت های گوچی انتخاب خوبی است.
 جذاب ترین برندهای ساعت مچی برای خانم ها

شنل

طراحی فوق العاده و جذاب و کیفیت بالای لباس های شنل به ساعت های آن نیز سرایت کرد. هنر و مهارت استادکاران ساعت ساز شنل در آثار آنها به خوبی مشهود است. این ساعت ها  بسیار کلاسیک و شیک بوده و در طرح های مختلف، از طرح های ظریف گرفته تا مدل های کمی مردانه تر، موجود می باشند که شما می توانید با توجه به سلیقه خود آنها را انتخاب کنید.
 جذاب ترین برندهای ساعت مچی برای خانم ها

کوچ

کوچ برندی لوکس در زمینه فشن است که به تولید اکسسوری، کیف و کفش چرم، ساعت، دستکش، عینک، عطر و غیره برای مردان و زنان می پردازد. این برند به دلیل طراحی متفاوت خود از دیگر برندها متمایز شده است. کوچ نه تنها به سبک خاص بلکه به کارایی کالاهای خود نیز اهمیت بسیاری می دهد. اگر چه این برند سبک سنتی خود را در برخی جاها حفظ کرده اما عموما طراحی مدرن و جوان پسندانه ای دارد.
 جذاب ترین برندهای ساعت مچی برای خانم ها

ورساچه

اگر به دنبال یک ساعت لاکچری واقعی در دست هایتان هستید، به سراغ ساعت های ورساچه بروید. این ساعت ایتالیایی علاوه بر ظاهر زیبا، از کیفیت بالایی نیز برخوردار است. ساعت های مچی زنانه این برند آنقدر زیبا هستند که مانند دستبند در دستان شما می درخشند و برای خانم های شیک پوشی که ساعت مچی های فلزی را می پسندند بسیار مناسب است.
 جذاب ترین برندهای ساعت مچی برای خانم ها

 امپریو آرمانی

در اواخر سال ۱۹۹۰ کمپانی امپریو آرمانی قراردادی را با شرکت فسیل (بزرگ ترین تولید کننده ساعت مچی آمریکا) به امضا رساند که طی آن شرکت فسیل متعهد به تولید ساعت امپریو آرمانی با کیفیت بالا و تحت همین برند شد. اولین تولیدات ساعت مچی امپریو آرمانی این شرکت با ظاهری ترکیبی از مد کلاسیک و طراحی زیبا بود, همکاری بین این دو شرکت تا به امروز ادامه داشته و در نتیجه آن ساعت های پرطرفدار و شکیلی بود که روانه بازار شد. با خرید ساعت مچی ایتالیایی امپریو آرمانی شما نه تنها یک ساعت برای دستان تان خریده اید، بلکه صاحب یک اکسسوری ای شده اید که هیچ گاه از مد نمی افتد و در عین سادگی، بسیار شیک و چشمگیر است.
 جذاب ترین برندهای ساعت مچی برای خانم ها

بربری

اگر چه شما طراحی های مختلفی از ساعت های مچی را در بازار می بینید اما طراحی ساعت های بربری از جمله بهترین هاست که هیچ جای دیگر مانند آن را هم نخواهید دید. بربری برای ساخت ساعت های خود، در حالی که میراث کهن انگلستان را حفظ کرده با هنر و صنعت سوئیس نیز ترکیب شده است و با موفقیت تمام توانست بازارهای جهان را به دست گیرد. ساعت های این برند به روز و شیک و کیفیت بالایی دارند که از خرید آن پشیمان نخواهید شد.
 جذاب ترین برندهای ساعت مچی برای خانم ها

کریستین دیور

اگر شما هم جزو افرادی هستید که به دنبال اکسسوری های لاکچری می گردند، مطمئنا از ساعت های فرانسوی کریستین دیور نخواهید گذشت. طراحی منحصر بفرد ساعت های این برند به گونه ای بوده که چشم ها را به خود جلب کرده و در خاطره ها می ماند.
 جذاب ترین برندهای ساعت مچی برای خانم ها

فندی

خانه مد فندی تاریخ ایتالیایی غنی دارد که ریشه آن به رم باستان باز می گردد. این برند نتیجه سخت کوشی، ظرافت، دقت نظر و البته خلاقیت طراحان آن می باشد که در نهایت تبدیل به برندی شد که جهان را در بر گرفت. این برند ایتالیایی در طراحی ساعت های مچی زنانه خود از سبک مدرن استفاده کرده است.
 جذاب ترین برندهای ساعت مچی برای خانم ها

فورلا

بندهای منحصر بفرد و صفحه نمایش جذاب ساعت های مچی فورلا به گونه ای است که در دنیای ساعت های مچی، از دیگر رقبای خود پیشی گرفته است. این برند ایتالیایی به خوبی می داند که چگونه دل مشتریان خود را به دست آورد. اگر به دنبال ساعتی ساده اما خاص هستید، این ساعت های مینیمالیست انتخاب خوبی برایتان خواهد بود.
 جذاب ترین برندهای ساعت مچی برای خانم ها

کنزو

برند لاکچری فرانسوی کنزو به خاطر رنگ های چشمگیر، طرح های ببرگونه و ساده خود مشهور است. شما می توانید در طرح های مختلف این ساعت، از طراحی های ساده تا طراحی های پیچیده و شلوغ، با توجه به سلیقه خود یکی را انتخاب کنید.
 جذاب ترین برندهای ساعت مچی برای خانم ها

دی‌کی‌ان‌وای

برند دی‌کی‌ان‌وای سبک ظریف کلاسیک خود را با سبک مدرن مینیمالیست ترکیب و ساعتی طراحی کرده که با هر سلیقه ای جور در می آید. علاوه بر آن، طراحی آن به گونه ای است که با هر مدل لباسی به راحتی ست می شود. بنابراین از خرید آن هیچگاه پشیمان نخواهید شد.
 جذاب ترین برندهای ساعت مچی برای خانم ها

دیزل

ساعت های مچی دیزل با لوگوی کمپانی دیزل در سراسر جهان به فروش می رسند اما در واقع ساخته شده توسط شرکت دیزل نمی باشد. بلکه ساعت مچی های این شرکت را کمپانی دیگری به نام فسیل (FOSSIL) تولید می کند. البته تمام این تولیدات تحت لیسانس و تایید شرکت دیزل می باشند و این همکاری باعث شده تا یک طرح ایتالیایی آمریکایی بسیار زیبا و مقاوم پدید آید.
 جذاب ترین برندهای ساعت مچی برای خانم ها

کلوین کلاین

زمانی که صحبت از طراحی ساعت های مچی کلوین کلاین می شود، این برند لوکس هیچ ترسی از ترکیب سبک های مختلف ندارد. از آنجا که کلوین کلاین همیشه با مد روز پیش می رود، اگر شما هم دوست دارید که به روز و در عین حال شیک و جذاب باشید، به این برند سری بزنید.
 جذاب ترین برندهای ساعت مچی برای خانم ها

تامی هایلفیگر

ساعت های برند تامی هایلفیگر در دو گروه مردانه و زنانه طبقه بندی شده اند. ساعت های مردانه برای مچ های پهن طراحی شده در حالی که ساعت های زنانه آن از نظر سایز کوچک تر هستند و ظرافت بیشتری دارند. ساعت های تامی هم از نظر زیبایی و هم از نظر کیفیت در سطح بالایی قرار دارند. تنوع و ضد آب بودن نیز از خصوصیات دیگر آنها است.
 جذاب ترین برندهای ساعت مچی برای خانم ها

مارک جیکوبز

درست شبیه عطرهای مارک جیکوبز، ساعت های این برند نیز شهرت و محبوبیت بسیاری در میان مردم دارند. طراحی این ساعت ها به گونه ای است که در عین سادگی، طراحی مدرن و متفاوتی نیز دارند که چشم هر فردی را به خود جلب می کند. این ساعت ها را می توانید هم برای مراسم رسمی و هم غیر رسمی و دوستانه استفاده کنید.
 جذاب ترین برندهای ساعت مچی برای خانم ها

کیت اسپید نیویورک

برند کیت اسپید نیویورک به خاطر طراحی های زنانه و روی مدش شهرت دارد. این برند در ابتدا فعالیت خود را با تولید کیف های دستی آغاز کرد، اما به مرور زمان فعالیت خود را گسترش داده و کالاهای دیگری از جمله ساعت مچی، جواهرات و عطر را هم به مجموعه های خود اضافه کرده است. این کمپانی در وب سایت رسمی کیت اسپید خود را اینگونه توصیف می کند: «رنگ های شاد، طرح های گرافیکی و پیچیدگی همراه با سرزندگی ویژگی های اصلی کیت اسپید نیویورک هستند.»
منبع : سایت برترینها
نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد