فرش طوسی با چه مبلی ست میشه؟ راهنمای ست مبل با فرش طوسی

0

 

فرش طوسی یک بک‌گراند عالی برای فضای زندگی شماست. مهم نیست که چه سبکی را برای دکوراسیون اتاق نشیمن انتخاب کرده‌اید، از سبک مینیمال گرفته تا کلاسیک و سلطنتی، فرش‌های طوسی به‌راحتی در هر سبکی جای می‌گیرند. طوسی رنگ منعطفی است و با طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها ست می‌شود. با این حال برخی رنگ مبل‌ها جلوه بی‌نظیری با فرش طوسی دارند و روی فرش‌هایی با طیف رنگی طوسی و خاکستری می‌درخشند. در این مقاله توضیح می‌دهیم فرش طوسی با چه مبلی ست میشه و بهترین رنگ مبل‌ها برای چنین فرشی را معرفی می‌کنیم.

سبز؛ بهترین رنگ برای مبل و دکوراسیون منزل با فرش طوسی

مبل سبز زمردی با فرش طوسی یکی از جذاب‌ترین ترکیب‌ها در هر دکوراسیونی است و فضای دنجی را به وجود می‌آورد. در کنار این ترکیب می‌توانید از میزهای جلو مبلی چوبی استفاده کنید که با سبز و طوسی تضاد زیبایی دارد و با این رنگ‌ها ست می‎شود. در چنین حالتی و به ویژه اگر پارکت و کفپوش خانه هم به رنگ قهوه‌ای چوبی جلو مبلی‌هاست، مبل را جوری قرار دهید که صرفا پایه‌های جلویی روی فرش قرار بگیرد و پایه‌های عقبی روی کفپوش چوبی باشد. علاوه‌بر زمردی، سبز مریم گلی انتخاب مناسبی برای ست کردن فرش طوسی است و فضای شادابی به وجود می‌آورد.

فرش طوسی با چه رنگی ست میشه؟ آبی

هیچ چیز آرامش‌بخش‌تر از ترکیب فرش سرمه‌ای طوسی با مبل‌های آبی نیست. در‌صورتی‌که می‌خواهید اتاق نشیمن آرامی داشته باشید، از تناژ رنگ‌های خاکستری، آبی و سفید در کنار هم استفاده کنید. فرشی با طوسی تیره اتاق را شاداب می‌کند و خاکستری روشن، لطافت و ظرافت بیشتری به محیط می‌بخشد. در چنین فضایی دیوارهای سفید با سقف بلند، به زیبایی هر چه تمام‌تر دکوراسیون را تکمیل می‌کنند.

مبل بنفش با فرش طوسی؛ ترکیبی جذاب برای خاص پسندان

بنفش، رنگ دیگری است که با طوسی ست می‌شود اما این ست باید با احتیاط اجرا شود. در واقع هنگام انتخاب فرش طوسی و مبل بنفش باید به ته رنگ آن‌ها دقت کنید که با هم مطابقت داشته باشند. بنفش ته رنگ قرمزی دارد؛ بنابراین باید به دنبال رنگی از خاکستری باشید که گرم‌تر باشد.

در‌صورتی‌که فرش طوسی خیلی سرد و ته رنگ آبی داشته باشد، ترکیب مبل بنفش با آن زیاد ست نمی‌شود. ضمن اینکه ترکیب مبل بنفش و فرش طوسی در اتاق‌هایی که نور طبیعی دارند، بهترین جلوه را دارد.

فرش طوسی با مبل کرم و سفید؛ ترکیبی خیره کننده برای پذیرایی شما

اگر به دنبال یک سبک دکوراسیون مینیمال هستید، مبل‌های سفید گزینه ایده‌آلی برای شماست. مبلمان سفید در کنار فرش طوسی طلایی کاشان جلوه باشکوهی به وجود می‌آورد و فضا بزرگ‌تر از آنچه هست، دیده می‌شود. البته به همراه چنین رنگ‌های خنثایی باید از رنگ‌های بژ، قهوه‌ای و کرم هم استفاده کنید تا فضای اتاق نشیمن بیش از حد سرد به نظر نرسد. جایگزین فرش خاکستری در طراحی مینیمال، فرش جوت است که با الیاف طلایی خود حس طبیعت و گرما را به ارمغان می‌آورد.

ترکیب فرش طوسی با مبل زغالی تیره یا مشکی

فرش طوسی در کنار مبل زغالی تیره فضای اتاق نشیمن را بسیار شیک و باکلاس می‌کند؛ به شرط اینکه فرش و مبل تنالیته رنگ مشابهی داشته باشند. به عنوان یک قاعده کلی اگر می‌خواهید به یک خانواده از رنگ‌ها پایبند باشید، اطمینان حاصل کنید که با هم هماهنگ هستند. بازی با رنگ‌ها در یک خانواده، عمق جذابی به فضای خانه می‌بخشد و به ویژه اگر دیوارهای سفیدی دارید، ترکیب فرش طوسی روشن و مبل زغالی یا خاکستری تیره اتاق نشیمن را گرم‌تر می‌سازد.

مبل مشکی هم تم رسمی، مجلل و مدرنی به اتاق می‌دهد. اگر دوست دارید فضای صمیمانه‌تری داشته باشید، هنگام انتخاب فرش طوسی یا کوسن‌ها و شال مبل می‌توانید از ترکیبی از رنگ‌های مشکی، سفید، خاکستری و بژ استفاده کنید تا حس رسمی مبل مشکی از بین برود.

ترکیب فرش طوسی با مبل زرد

رنگ زرد حس گرم و تابستانی به فضا می‌بخشد. اگر اتاق نشیمن با فرش خاکستری طراحی شده باشد، مبل زرد می‌تواند تضاد زیبایی را به ارمغان بیاورد. در دکوراسیون‌های مدرن بسیار از ترکیب طوسی و زرد استفاده می‌شود. علاوه‌بر این می‌توانید مبل را هم از خانواده طوسی انتخاب کنید و کوسن‌ها و شال مبل زرد رنگی روی مبل خاکستری بیاندازید.

ترکیب فرش طوسی با مبل قرمز

یک دست مبل قرمز ظاهر چشمگیری در فضای نشیمن به وجود می‌آورد و به‌خوبی با فرش طوسی ست می‌شود. مبل قرمز نقطه کانونی دکوراسیون خانه شماست و توجه بینندگان را به خود جلب می‌کند. قرمز رنگ خیره‌کننده‌ای برای دیزاین خانه است. به همین دلیل باید در کنار آن از المان‌های دکوراسیون با رنگ‌های دیگر هم استفاده کنید تا تعادلی مناسب در فضا ایجاد شود.

خرید مرغوب‌ترین و زیباترین فرش‌های طوسی از فرش کوروش

در این مقاله توضیح دادیم فرش طوسی با چه مبلی ست میشه و ۷ رنگ مبل مناسب با فرش طوسی یا خاکستری را معرفی کردیم. مهم‌ترین نکته هنگام خرید فرش طوسی و مبلی که با آن ست باشد، این است که رنگ‌های هماهنگی را انتخاب کنید. به این منظور باید به طیف گسترده‌ای از محصولات دسترسی داشته باشید.

پیشنهاد ما برای خرید فرش طوسی، کارخانه فرش کوروش است که به‌عنوان بزرگ‌ترین کارخانه تولیدکننده فرش ماشینی در ایران، فرش‌های زیبا و متنوعی را در طیف رنگی مختلف تولید و عرضه می‌کند. فرش‌های عرضه شده در فرش کوروش از کیفیت تضمین‌شده‌ای برخوردار هستند و رنگ‌بندی‌های متنوع محصولات در هیچ جای دیگری نظیر ندارد.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد