قیمت لوستر آشپزخانه ۱۴۰۲+ ۲۰ مدل لوستر آشپزخانه

0

قیمت لوستر آشپزخانه ۱۴۰۲: اگر می خواهید از جدیدترین قیمت لوستر آشپزخانه در سال ۱۴۰۲ مطلع شوید، حتما این مقاله دکوکده را تا انتها مطالعه نمایید. لوسترها آن دسته از چراغ های روشنایی هستند که برای بخش های مختلف خانه از جمله سالن پذیرایی، اتاق خواب، راهرو و آشپزخانه طراحی می شوند. امروزه شیوه های مدرن و نوینی همچون نورپردازی زیرکابینتی برای آشپزخانه ها ابداع شده اند اما همچنان لوستر آشپزخانه جایگاه ویژه خود را در میان این ابزارهای روشنایی حفظ کرده است.

معمولا از لوستر آشپزخانه در قسمت مرکزی آن یا در بالای کانتر استفاده می شود. توجه داشته باشید که برخلاف لوسترهای پذیرایی، لوستر مورد استفاده در آشپزخانه نباید خیلی پر زرق و برق باشد اما باید این توانایی را داشته باشد که علاوه بر زیباتر کردن فضا، به تامین نور مورد نیاز محیط نیز کمک نماید.

بیشتر بخوانید:

قیمت لوستر ارزان و شیک

قیمت لوستر آشپزخانه 1401
قیمت لوستر آشپزخانه ۱۴۰۲

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید لوستر جدید پذیرایی

قیمت لوستر آشپزخانه ۱۴۰۲ چقدر است؟

نرخ و قیمت لوستر آشپزخانه ۱۴۰۲ می تواند تحت تاثیر موارد گوناگونی قرار بگیرد. از جمله عوامل تغییر دهنده این قیمت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • فروشنده: یکی از اصلی ترین عوامل موثر بر قیمت لوستر، مرکز خرید انتخابی است. همواره سعی کنید مراکز خرید مستقیم و بی واسطه را انتخاب نمایید تا بتوانید محصول را با قیمت مناسب تری تهیه کنید.
  • طرح و تعداد شعله های لوستر: جنس، طرح و تعداد شعله های لوستر در قیمت آن اثرگذار هستند. به عنوان مثال لوسترهای آشپزخانه کریستالی ریسه ای معمولا دارای قیمت بالاتری نسبت به مدل های ساده چوبی هستند. همچنین هرچه طراحی بصری لوستر حرفه ای تر باشد، قیمت بالاتری خواهد داشت.
  • برند: معمولا برندهایی که شناخته شده هستند دارای قیمت بالاتری می باشند و کیفیت بهتری هم دارند. به همین دلیل مشتریان نیز با خیال آسوده تری آن ها را خریداری می کنند. قیمت لوستر آشپزخانه ۱۴۰۲ به برند تولید کننده محصول بستگی دارد.
قیمت لوستر آشپزخانه 1401-خرید لوستر دکورشاپ
خرید لوست و آویزهای مدرن جدید | قیمت لوستر آشپزخانه ۱۴۰۲

بنابراین با توجه به موارد گفته شده، همواره باید نسبت به خرید لوستر آشپزخانه از مراکز معتبر اقدام نمود. زیرا برخی از فروشندگان با افزودن مقدار زیادی سود واسطه، قیمت نهایی محصولات را شدیدا افزایش می دهند. پس بهترین کار این است که لوستر را از طریق مراکز عرضه کننده با سابقه درخشان تهیه کنید. شما می توانید تنوع بی نظیری از بهترین مدل های این لوسترها را با قیمت هایی بسیار مناسب از طریق این مجموعه ها خریداری نمایید.

قیمت لوستر آشپزخانه 1401-2022
قیمت لوستر آشپزخانه ۱۴۰۲-۲۰۲۳

بیشتر بخوانید:

خرید لوستر ارزان، لوستر از کجا بخریم؟

۵ نکته برای خرید لوستر آشپزخانه

لوسترها یکی از عناصر دکوراتیو و کاربردی در آشپزخانه محسوب میشوند و میتوانند نقطه کانونی زیبایی برای آشپزخانه بوده و علاوه بر بخشیدن زیبایی به دکوراسیون داخلی آشپزخانه، روشنایی مناسب را تامین کنند. انتخاب لوستر مناسب برای آشپزخانه ممکن است پیچیده به نظر برسد اما در ادامه این مقاله، نکاتی را ارائه می دهیم که به شما در انتخاب لوستر مناسب برای آشپزخانه کمک می کند.

  1. اندازه آشپزخانه خود را در نظر بگیرید
    اندازه آشپزخانه شما عامل مهمی است که هنگام انتخاب لوستر باید در نظر بگیرید. اگر آشپزخانه کوچکی دارید، یک لوستر خیلی بزرگ و قدرتمند نمی خواهید. از طرفی اگر آشپزخانه بزرگی دارید، لوستری که خیلی کوچک باشد و در فضا گم شود نمی خواهید. آشپزخانه خود را اندازه بگیرید و مقیاس مبلمان و دکوراسیون خود را برای تعیین اندازه مناسب لوستر در نظر بگیرید.
  2. به سبک آشپزخانه خود فکر کنید
    سبک آشپزخانه شما یکی دیگر از عوامل مهمی است که هنگام انتخاب لوستر باید در نظر بگیرید. اگر آشپزخانه مدرنی دارید، ممکن است یک لوستر شیک و امروزی بخواهید. اگر آشپزخانه شما سبک سنتی یا روستیک دارد، ممکن است لوستری با طراحی آراسته تر را ترجیح دهید. ظاهر و احساس کلی آشپزخانه خود را در نظر بگیرید و لوستری را انتخاب کنید که مکمل آن باشد.
قیمت لوستر آشپزخانه
قیمت لوستر آشپزخانه
  1. ارتفاع سقف را تعیین کنید
    ارتفاع سقف یکی از نکات مهم در انتخاب لوستر است. اگر سقف کم دارید، نمی خواهید لوستری که خیلی پایین آویزان باشد و دید را مسدود کند، نمی خواهید. اگر سقف بلندی دارید، ممکن است لوستری بخواهید که دراماتیک تر باشد و پایین تر آویزان شود. ارتفاع سقف خود را در نظر بگیرید و یک لوستر متناسب انتخاب کنید.
  2. نور مناسب را انتخاب کنید
    روشنایی لوستر شما یک نکته مهم است. یک لوستر بسته به نوع لامپ‌هایی که انتخاب می‌کنید، می‌تواند نور محیطی، نور کاری یا نورپردازی برجسته را فراهم کند. عملکرد آشپزخانه خود را در نظر بگیرید و یک لوستر با نور مناسب انتخاب کنید. اگر کارهای زیادی برای پخت و پز یا تهیه غذا انجام می دهید، ممکن است یک لوستر با نورپردازی روشن بخواهید. اگر از آشپزخانه خود عمدتاً برای سرگرمی استفاده می کنید، ممکن است یک لوستر با نور ملایم محیطی بخواهید.
  3. نصب را فراموش نکنید
    در نهایت، نصب لوستر خود را در نظر بگیرید. یک لوستر می تواند وسیله ای سنگین باشد و شما می خواهید مطمئن شوید که به طور ایمن نصب شده است. استخدام یک برقکار حرفه ای برای نصب لوستر خود را در نظر بگیرید تا مطمئن شوید که این کار به درستی و ایمن انجام می شود.

در خاتمه، یک لوستر می تواند افزودنی زیبا برای هر آشپزخانه ای باشد. هنگام انتخاب لوستر، اندازه آشپزخانه، سبک آشپزخانه، ارتفاع سقف، نور لوستر و مراحل نصب را در نظر بگیرید. با در نظر گرفتن این نکات، می توانید لوستر مناسب آشپزخانه خود را انتخاب کنید و از زیبایی و عملکرد آن برای سال های آینده لذت ببرید.

جدیدترین مدلهای لوستر آشپزخانه ۲۰۲۳

حال در ادامه عکس جدیدترین مدلهای لوستر آشپزخانه در سال ۲۰۲۳ را با هم مرور میکنیم:

قیمت لوستر آشپزخانه ۱۴۰۲
قیمت لوستر آشپزخانه
لوستر برای آشپزخانه
لوستر آویز مدرن برای آشپزخانه
لوستر ۴ شاخه آشپزخانه
قیمت لوستر آشپزخانه
لوستر مولکولی برای آشپزخانه

قیمت لوستر آشپزخانه

لوستر مدرن

قیمت لوستر آشپزخانه

لوستر برای بالای جزیره
لوستر کریستالی
لوستر روستیک برای آشپزخانه

خرید لوستر از فروشگاه معتبر

آیا می خواهید جدیدترین مدل های لوستر آشپزخانه ۱۴۰۲ را تهیه نمایید و به دنبال فروشنده ای معتبر هستید؟ در این صورت به شما پیشنهاد می کنیم که از محصولات مجموعه دکورشاپ دیدن نمایید. تنوع این لوسترها به اندازه ای زیاد است که شما با هر سلیقه ای می توانید محصول مورد نظر خود را انتخاب نموده و خریداری کنید.

قیمت لوستر آشپزخانه ۱۴۰۲ | چرا از دکورشاپ خرید کنیم؟

  • تخفیفات دوره ای و جشنواره های ویژه: شما می توانید در طرح های تخفیفی ویژه این سایت، تا ۷۰ درصد تخفیف بر روی محصولات گوناگون دریافت نمایید.
  • تخفیف اولین خرید: دکورشاپ در تلاش است تا با ارائه انواع تخفیف ها، قیمت نهایی محصولات خود را بسیار کاهش دهد. به طوری که شما بر روی اولین خرید خود، تخفیفات ویژه ای دریافت خواهید کرد.
  • خرید اقساطی: چه چیزی بهتر از این که بتوانید محصول مورد نظرتان را دریافت نمایید و هزینه آن را طی ماه های بعدی پرداخت کنید؟

اگر برای خرید لوستر آشپزخانه نیاز به دریافت مشاوره دارید می توانید از طریق راه های ارتباطی با ما در تماس باشید.

بیشتر بخوانید:

خرید لوستر از دیجی کالا یا دکورشاپ؟ + ۵ مزیت طلایی

خرید اقساطی لوستر آشپزخانه از دکورشاپ

مژده میدهیم که مجموعه دکورشاپ فضایی را فراهم کرده است که بتوانید بدون بهره محصولات مورد نظر خود را انتخاب کنید و سفارش دهید و به صورت اقساطی خرید کنید. برای خرید اقساطی انواع لوستر آشپزخانه و سایر محصولات کافیست اطلاعات شخصی مورد نظر را در قسمت ثبت درخواست خرید اقساطی وارد کرده و در ادامه با شماره تلفن ۵۵۰۴۰۷۵۰-۰۲۱ بگیرید تا کارشناسان فروش اقساطی شما را در این مسیر راهنمایی کنند.

بیشتر بخوانید:

اصول ست کردن کوسن با مبلمان راحتی

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد