هزینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی ساعتی در منزل یا آموزشگاه

0

به گزارش مجله اینترنتی دکوکده : زبان انگلیسی، مهارتی که دیگر مهارت نیست، بلکه به یک ضرورت و نیاز در زندگی امروزی تبدیل شده است. اگر بتوان تلاش کرد که به آن مسلط شوی، برد کرده‌ای و اگر هیچ تلاشی برای یادگیری آن نکنی، بازی را باخته‌ای. این مهارت بسیار مهم تقریباً در همه حوزه‌های شغلی، در همه بورس‌های تحصیلی و در همه فرصت‌های رسیدن به موفقیت به طور محسوسی نیاز می‌شود. بنابراین در مرحله‌ای از زندگی قرار گرفته‌ایم که دیگر جای فکر کردن به اینکه زبان انگلیسی را بخوانیم یا نخوانیم، باید به این سوال فکر کنیم که چگونه زبان انگلیسی را بخوانیم؟

یکی از روش‌های بسیار موفق یادگیری زبان انگلیسی، آموزش انفرادی و شخصی‌ساز شده و برگرفته از کلاس معلم خصوصی زبان انگلیسی است. روشی کاملاً بهینه که تمام آموزش‌ها متناسب با معمولات زبان‌آموز و هدفش از یادگیری زبان است. اما وقتی از معلم خصوصی زبان صحبت کرده، اولین موضوعی که به ذهن‌مان می‌آید، هزینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی است. موضوع بسیار مهمی که می‌تواند بزرگ‌ترین مانع برای درخواست کلاس معلم خصوصی زبان و در نهایت برای یادگیری آن شود.

بنابراین ما برآن شدیم در این محتوا برای آگاهی شما، راجع به هزینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی ساعتی در منزل و آموزشگاه به نکات بسیار مهمی اشاره کنیم تا راهنمای خوبی برای‌تان در زمان درخواست کلاس معلم خصوصی زبان باشد.

 

هزینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی ساعتی در آموزشگاه چند؟

هزینه تدریس زبان انگلیسی به طور کلی بالا است. چون برای آموزش این زبان برای زبان‌آموزانی که می‌خواهند یادگیری زبان انگلیسی از صفر را شروع کنند، معلم زبان در آموزشگاه باید انرژی زیادی صرف کند. تعداد نفرات در کلاس هم بالا باشد‌، این صرف انرژی بیشتر می‌شود. به خصوص که برای کلاس‌های گروهی آموزش زبان از پایه به دلیل تعداد نفرات، کندتر پیش می‌رود.

هر آموزشگاهی باتوجه به برند بودن خود، اساتید معروفی که جذب آموزشگاه کرده و همچنین سبک آموزش و تکنیک‌هایی که برای یادگیری به کار می‌برد، قیمت و تعرفه زبان انگلیسی متفاوتی دریافت می‌کند. برای مثال ممکن است یک زبان‌آموز برای یک ترم شرکت در کلاس گروهی آموزشگاه، عددی بین ۷۰۰ هزار تومان تا یک میلیون و پانصد هزار تومان پرداخت کند.

البته باید بگوییم که در هر آموزشگاهی قیمت‌ها متفاوت است وبرخی از آموزشگاه‌های تازه تاسیس با اساتید کم تجربه، شاید هزینه‌ای کمتری هم دریافت کنند. آموزشگاه‌های گروهی امتیاز‌های خوبی دارد اما مشکل اصلی همه آن‌ها، سرعت و زمان یادگیری است. اگر زبان‌آموزی در بازه زمانی کم، بخواهد به زبان مسلط شود، به هیچ عنوان با روش ترمیک آموزشگاه‌ها موفق نخواهد شد. همچنین اکثر آموزشگاه به دلیل گروهی بودن کلاس، یک روش و متد متداول را به کار برده که ممکن است روی یک زبان‌آموز جوان موثر بوده اما روی یک زبان‌آموز بزرگسال یا میان‌سال چندان جواب ندهد.

هزینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی آنلاین و حضوری برای یادگیری زبان انگلیسی

روش دیگر یادگیری زبان انگلیسی که از آن به عنوان بهینه‌ترین روش یادگیری نام می‌برند، استفاده از کلاس معلم خصوصی زبان انگلیسی آنلاین یا حضوری در منزل است. کلاس تدریس خصوصی زبان انگلیسی یک متد انفرادی و شخصی‌سازی شده که متناسب با هدف هر زبان‌آموز است. این روش تمام محدودیت‌های رفت و آمد به آموزشگاه، محدودیت‌های حاضر شدن در کلاس بابت کمبود وقت یا نداشتن وقت و سایر موانع را رفع کرده است. در واقع شاغلین نیز می‌توانند باتوجه به خصوصی بودن روش، در تایم‌های آزاد خود در کلاس شرکت کنند.

معلم خصوصی زبان آنلاین، زبان‌آموز را از خسته شدن و تکراری شدن روش آموزشی دور می‌کند. چون همانطور که گفتیم تمام موانع یادگیری برای آن‌ها حذف شده و زبان‌آموز در آرامش‌بخش‌ترین حالت ممکن در منزل به صورت آنلاین یا حضوری یادگیری زبان انگلیسی را شروع می‌کند.

بنابراین باتوجه به مزایای این روش، ترجیح خیلی از زبان‌آموزان انتخاب معلم خصوصی زبان به جای یادگیری زبان در آموزشگاه است. به خصوص که اگر از پلتفرم تدریس  خصوصی معتبری همچون استادبانک، معلم زبان درخواست دهید، هزینه کلاس خصوصی زبان این پلتفرم تقریبا با هزینه زبان آموزشگاه برابر خواهد بود. کما اینکه کلاس زبان استادبانک خصوصی و تک نفره بوده اما کلاس زبان آموزشگاه، گروهی با تعداد نفرات بالا است.

هزینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل چقدر است؟

هزینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل به دو صورت آنلاین یا حضوری در سایت معتبری همچون استادبانک محاسبه می‌شود. هزینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی به صورت آنلاین جلسه‌ای از ۱۰۰ هزار تومان آغاز شده و به یک میلیون تومان می‌رسد. میانگین قیمت تدریس خصوصی زبان آنلاین ۲۱۰ هزار تومان در سایت استادبانک و برای اساتید زبان این مجموعه است.

هزینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی به صورت حضوری در سال ۱۴۰۲ در استادبانک از ۱۱۵ هزار تومان آغاز شده و یک میلیون و پانصد هزار تومان می‌رسد. میانگین هزینه تدریس خصوصی زبان ۲۶۵ هزار تومان است.

اگر بخواهید با بودجه متوسط معلم خصوصی زبان بگیرید، در استادبانک این امر برای‌تان امکان‌پذیر است. زیرا استادبانک همه اساتید خود را باتوجه به تجربه و سوابق تدریس‌شان، از یک ستاره تا پنج ستاره رتبه‌بندی کرده است. اگر نتوانید معلم خصوصی پنج ستاره درخواست داده، می‌توانید با بودجه مورد نظر خود از بین اساتید یک ستاره تا سه ستاره، معلم زبان انتخاب کنید.

برای ثبت درخواست معلم زبان انگلیسی از استادبانک، همین الان اقدام کنید!

برای یادگیری زبان انگلیسی، هیچ زمانی دیر نیست اما اگر همین الان تصمیم به یادگیری گرفته‌اید، پس معطل نکنید. کار امروز را به فردا موکول نکرده و با قیمت تدریس خصوصی زبان امسال، از استادبانک معلم زبان بخواهید. برای ثبت درخواست کلاس خصوصی زبان نیز لازم نبوده وقت زیادی صرف کنید. تنها کافیست وارد سایت استادبانک به نشانی ostadbank.com شده و به بخش اساتید زبان انگلیسی ورود کرده و معلم مورد نظر خود را باتوجه به سوابق تدریس استاد، امتیاز و ستاره او و همچنین با مشاهده بخش نظرات شاگردان دیگر ایشان، انتخاب کنید. یا با شماره ۰۲۱۹۱۰۰۵۳۴۳ تماس گرفته و با راهنمایی تیم پشتیبانی استادبانک، معلم خصوصی زبان مورد نظر خود را پیدا کنید.

 

 

 

 

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد