بهترین پرده برای محیط اداری کدام است؟

0

به گزارش مجله اینترنتی دکوکده : خرید پرده یکی از دغدغه‌های همیشگی افراد است اما خرید پرده اداری نیاز به دقت و سلیقه بیشتری خواهد داشت. در هنگام خرید پرده محیط اداری باید به جنس، مدل، ابعاد و بسیاری از موضوعات دیگر توجه کنید. اما مهم‌ترین نکته این است باید پرده مورد نظر مناسب فضای کاری شما باشد؛ در غیر این صورت شما مجبور به خرید دوباره خواهید شد که این موضوع باعث صرف هزینه‌های بیشتر می‌شود.

انواع پرده اداری

متخصصان ما در پرده لند به شما در خرید پرده اداری کمک خواهند کرد تا بهترین تجربه را از خرید برای خود بسازید. با داشتن اطلاعات کافی درباره‌ی انواع پرده اداری، می‌توانید پرده اداری مناسب‌تری تهیه کنید و تا سال‌ها نیاز به تعویض آن نداشته باشید؛ پس برای کسب نکات و ویژگی انواع پرده‌های اداری همراه ما باشید.

پرده شید اداری

یکی از بهترین مدل‌های انواع پرده اداری، پرده‌های شید است که تنوع رنگی فوق العاده‌ای دارد و می‌توانید برای هر محیطی با طیف رنگی‌های گوناگون از این مدل پرده استفاده کنید. رعایت هارمونی رنگی در دکوراسیون فضا نیز بسیار تاثیر گذار است. اگر شما به دنبال پرده‌ای ساده ولی در عین حال شیک هستید، ما در پرده لند به شما خرید پرده شید را پیشنهاد می‌دهیم. این پرده فضای اداری شما را مدرن‌تر و سبک محل کار شما را کلاسیک می‌کند. پرده‌های شید به علت جنس و متریالی که دارند، نسبت به دیگر مدل‌های پرده نور و روشنایی کمتری را از خود عبور می‌دهد.

پرده لند

یکی از ویژگی‌های این پرده قابلیت چاپ طرح‌های مختلف مانند لوگو است که این موضوع باعث تبلیغ در فضای اداری شما نیز می‌شود و بسیار چشم گیر خواهد بود. اگر شما دارای فضای محدودی برای نصب پرده‌های خود هستید، پرده‌های شید می‌توانند یکی از بهترین انتخاب‌ها به شمار روند. این پرده در کمترین فضا به بهترین نحو نصب می‌شود و در وسیع نشان دادن محیط اداری نیز به شما کمک می‌کند. با وجود این پرده می‌توانید نور فضا را نیز به راحتی تنظیم کنید. پرده شید در واقع همانند صفحه‌ای است که از پنبه، کتان، پلی استر و پارچه ساخته شده که بافتی نرم و سبک دارد. از انواع پرده شید می‌توان به شید رول، شید رومی، شید چاپی، شید بالونی اشاره کرد که هر یک ویژگی‌های منحصر به فرد خود را دارند.

پرده کرکره ای 

همه ما با پرده‌های کرکره‌ای آشنا هستیم؛ اما امروزه این نوع پرده‌ها نیز دارای تنوع بسیاری هستند که این موضوع باعث می‌شود انتخاب شما راحت‌تر و دقیقا مناسب فضای درنظر گرفته شده باشد.

اولین و بهترین ویژگی این مدل پرده، قابلیت تنظیم آن است. این پرده یکی از مناسب‌ترین نوع پرده‌های اداری است که در رسمی کردن فضا نیز تاثیر به‌سزایی دارد. البته دقت داشته باشید این پرده تنها برای محیط اداری مورد استفاده قرار نمی‌گیرد و شما می‌توانید از این پرده‌ها در مکان و فضا‌های گوناگون استفاده کنید.

پرده کرکره ای پرده لند

البته می‌توان گفت این پرده پرفروش‌ترین نوع پرده است و از زمان تولید و تا به امروز طرفداران بسیاری به خود جذب کرده است. یکی دیگر از مزیت‌های قابل توجه پرده اداری کرکره‌ای، نظافت و تمیز کردن این جنس پرده است که نسبت به دیگر مدل‌ها بسیار راحت‌تر است و برای شستشو نیازی به باز کردن پرده ندارید.

امروزه با پیشرفت و تنوع در طراحی و تولید انواع مدل‌ها، پرده‌های کرکره‌ای نیز متنوع‌تر شدند. یکی از جدید‌ترین و بهترین مدل‌ها، پرده‌های کرکره‌ای با موتور برقی است که با استفاده از کنترل می‌توانید آن را تنظیم کرده و بر اساس نور موردنیاز آن را تغییر دهید. این پرده در تنظیم سریع‌تر و راحت‌تر به شما کمک می‌کند و نیاز به تنظیم دستی نیز نخواهید داشت.

پیشنهاد میشود:لوستر باکارات چیست؟ ۱۰ عکس از شکوه لوستر باکارات

پرده زبرا

این پرده جزو جدید‌ترین طرح‌های پرده به شمار می‌رود. پرده زبرا ترکیب خاصی از پرده شید و پرده‌ی کرکره‌ای است. بعضی از افراد در نگاه اول حدس می‌زنند این پرده‌ها باعث ‌عدم ورود نور به محیط می‌شوند اما پرده‌های زبرا دارای قابلیت تنظیم هستند و شما می‌توانید به هنگام نیاز، دو لایه قرار گرفته‌ی را به سمت بالا هدایت کنید و از نور طبیعی بهره ببرید.

این پرده نیز همانند پرده‌های کرکره‌ای دارای تنظیم دستی و تنظیم کنترلی است و با توجه به نیاز و درخواست شما تولید خواهد شد. پرده زبرا نسبت به طراحی جدید دارای مدل‌های متنوع با رنگبندی بسیاری است که می‌توانید با توجه به دکوراسیون محیط ارادی خود آن را انتخاب کنید. شما با خرید و تهیه این پرده می‌توانید فضایی خاص‌تر و جذاب‌تری بسازید.

پرده اداری پرده لند

قیمت پرده برای محیط اداری

یکی از نکاتی که در هنگام خرید پرده اداری برای افراد مطرح است، قیمت پرده است اما همان‌طور که می‌دانید، هر محصول باتوجه به جنس، کیفیت، ابعاد، طرح و مدل قیمت آن مشخص می‌شود و نمی‌توان به صورت کلی قیمت پرده اداری را تعیین کرد. اما اگر بخواهیم قیمت پرده‌های مناسب برای محیط اداری را با یکدیگر مقایسه کنیم، پرده شید ساده و کرکره آلومینیومی ساده کمترین قیمت، انواع پرده زبرا قیمتی متوسط و پرده کرکره چوبی بالاترین قیمت را در بازار دارند؛ بنابراین اگر هزینه‌های خرید پرده برای شما اولویت است به شما پیشنهاد می‌کنیم که به سراغ پرده‌های شید ساده و یا کرکره‌های آلومینیومی بروید.

پیشنهاد ما این است که کیفیت را به جای قیمت مدنظر قرار دهید تا سال‌ها بتوانید از پرده‌ی خریداری شده استفاده کنید و نیاز به پرداخت هزینه‌های دوباره نداشته باشید. اگر می‌خواهید بالاترین کیفیت را در کنار قیمتی مناسب دریافت کنید، بهتر است به مرکزی معتبر و بزرگ مراجعه کنید. در ادامه بهترین مرکز خرید پرده برای محیط اداری را به شما معرفی خواهیم کرد.

بهترین مرکز خرید پرده برای محیط اداری

پرده لند یکی از بهترین و معتبرترین مراکزی است که می‌توانید با خیالی راحت از بابت کیفیت و قیمت از میان هزاران طرح، مدل و رنگ بهترین پرده‌ای که مطابق نیاز و سلیقه‌ی شما باشد را خریداری کنید. علاوه بر پرده اداری، می‌توانید هر نوع پرده‌ای که برای محسط‌های گوناگون نیاز دارید را تهیه کرده و از خرید خود لذت ببرید. برای مشاهده انواع پرده و دریافت مشاوره رایگان جهت خرید پرده می توانید به سایت pardehland.com مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد