رابطه ی چاقی با سکته ی قلبی چیست؟

0

به گزارش مجله اینترنتی دکوکده: به گفته ی متخصص قلب تهران، bmi رابطه ی مستقیم با نارسایی قلب در بدن انسان دارد به همین جهت می توان گفت که bmi بالا احتمال سکته ی قلبی را نیز افزایش می دهد.

رابطه ی چاقی با سکته ی قلبی چیست؟

حتما تا به حال از دکتر قلب شنیده اید که هر چه وزن شما بیشتر باشد، احتمال سکته ی قبلی و دیگر بیماری های قلب و عروق بیشتر است به همین جهت توصیه ی ما به شما این است که در صورت داشتن اضافه وزن، ورزش و رژیم غذایی را در دستور کار خود قرار دهید و حتما به پزشک قلب و عروق در سایت دکتر بامن مراجعه کنید.

اما در خصوص این رابطه ی این دو بیماری بایستی گفت: چاقی موجب بسته شدن و گرفتگی عروق به دلیل چربی زیاد در بدن و یا عروق است که در صورت تداوم آن فرد دچار سکته ی قلبی می شود و رگ های مسدود می شود. پس افراد چاق بایستی هشیار باشند، چرا که این بیماری هر لحظه ممکن است به سراغ آنها بیاید و حتی موجب مرگ در آنها نیز می شود. به همین جهت بهتر است تحت درمان یک متخصص قلب و عروق قرار بگیرید تا جان شما حفظ و خطر مرگ شما را تهدید نکند.

رابطه ی چاقی با نارسایی قلبی

به گفته ی متخصص قلب تهران، bmi رابطه ی مستقیم با نارسایی قلب در بدن انسان دارد به همین جهت می توان گفت که bmi بالا احتمال سکته ی قلبی را نیز افزایش می دهد.

در واقع هرچه چربی و وزن بدن بیشتر شود، قلب برای بالا بردن حجم خون در بدن بسیار بیشتر پمپاژ خواهد کرد. به همین جهت هرچه شما وزن خود را در تعادل نگه دارید، ضربان قلب پایین تری خواهید داشت. در این زمان اگر افزایش وزن قابل توجه ایی پیدا کردید به بهترین متخصص قلب در تهران و سایر شهرهای ایران در خصوص چکاپ قلب خود مراجعه کنید.

رابطه ی چاقی با بیماری کرونر قلب

در خصوص این رابطه پزشک متخصص قلب بیان داشته که، تصلب شرایین و رسوب پلاک در دیواره‌های داخلی رگ‌ها، موجب بیماری عروق کرونر قلب می شود. در واقع پلاک از کلسترول، کلسیم، مواد لخته‌کننده به وجود می آید.

در واقع پلاک های گفته شده در رگ های خونی تولید می شود و این توانایی را دارد تا میزان گردش خون به قلب انسان را متوقف کند. در نتیجه میزان اکسیژن خون در بدن کاهش یافته و بیماری های قلبی زیادی را ایجاد می کند. پس هرچه چربی در بدن و اطراف شکم شما افزایش یابد خطر ریسک سکته قلبی را نیز بالا می برد. پس بهتر است به محض متوجه شدن این بیماری به بهترین متخصص قلب در تهران و یا شهر محل سکونت خود مراجعه نمایید

چاقی موجب چه بیماریی هایی در بدن خواهد شد؟

  1. انواع بیماری های قلب و عروق
  2. بالا رفتن فشار خون
  3. افزایش میزان کلسترول در بدن
  4. سکته قلبی
  5. دیابت
  6. سرطان های حاد مانند سرطان روده

در واقع چاقی موجب افزایش بسیاری از بیماری ها در بدن می شود و این موضوع کاملا جدی و حیاتی است. در واقع شما نباید اضافه وزن در بدن را شوخی تصور کنید چرا که ریشه در بسیاری از بیماری ها دارد.

چاقی صرفا منجر به بیماری های قلبی نمی شود و ممکن است شما را دچار بیماری کند که حتی تصور آن را هم نمی کردید پس در صورت بروز این مشکل بدون هیچ تاملی نزد دکتر قلب و عروق تهران و سایر شهرهای ایران توسط سایت دکتر بامن برسانید.

چاقی موجب ظاهری نامناسب می شود به گونه ایی که شخص از هیکلی دیگر در سایز استاندارد خود نیست که باز این تجمع چربی در بدن است که شخص را به این حال روز می اندازد.

 

چگونه از دکتر قلب نوبت اخذ کنم؟

در زمان های گذشته شخص برای اخذ نوبت به صورت حضوری به متخصص قلب مراجعه می کرد و یا نوبت خود را دریافت می نمود. به همین جهت شما می توانید برای دریافت سریعترین نوبت پزشکی به سایت دکتر با من به عنوان بزرگترین سایت پزشکی مراجعه کنید و نبوت اینترنتی خود را دریافت کنید. در این صورت دیگر نیاز نیست تمام  وقت خود را برای نوبت گرفتن به صورت حضوری بگذارند. که این موضوع از نظر زمانی نیز بسیار به صرفه تر است.

برای گرفتن نوبت از سایت دکتر با من، به صفحه ی اختصاصی دکتر قلب وارد شوید و سپس در آنجا لیست کامل متخصصان قلب و عروق را مشاهده خواهید کرد که می توانید بدین شکل پروفایل آنها را مشاهده کنید و سپس پزشک قلب خود را انتخاب و نوبت بگیرید.

کلام آخر

چاقی موجب بسیاری از بیماری ها می شود که از جمله ی آن میتوان به نارسایی قلبی، سکته قلبی و دیگر بیماری های مهم که در بالا اشاره کردیم می شود به همین جهت می توان گفت که شما می توانید برای آگاهی بیشتر از این موضوع مقاله ی بالا را به طور کامل مطالعه و در صورت بروز هر مشکلی با متخصص قلب و عروق در تهران و سایر شهرهای ایران مشورت و با توجه به تجویز وی روند درمان بیماری خود را شروع کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد