چراغ سقفی؛ انواع و مزایای استفاده از آن

0

به گزارش مجله اینترنتی دکوکده : این موضوع کاملا برای همه ما روشن است که نمی توان بدون نور و روشنایی حتی یک لحظه هم زندگی کرد. در دنیای پر زرق و برق امروز، استفاده از چراغ های ریز و درشت مانند چراغ دیواری و سقفی در دکوراسیون های داخلی و خارجی به یکی از ارکان های مهم تبدیل شده است. نورپردازی اگر با استفاده از چراغ های مناسب و بر اساس اصول درست انجام گردد، می تواند احساس آرامش را در افراد ایجاد کند و جلوه محیط و وسایل استفاده شده در آن را چندین برابر نماید.

اگر شما به سایت ها و یا به بازار فروش انواع وسایل روشنایی سر زده باشید، با انواع و نمونه های مختلف چراغ ها روبرو شده اید. یکی از چراغ های بسیار کاربردی که استفاده از آن توانسته است تحول بزرگی در دکوراسیون داخلی داشته باشد، چراغ سقفی است. در این مطلب می خواهیم با این چراغ بیشتر آشنا شویم، پس تا انتها با ما همراه باشید.

آیا می خواهید فضای داخلی و خارجی ساختمان خود را جذاب و بی نظیر کنید؟ آیا می خواهید چراغ های باکیفیت و مقرون به صرفه ای را تهیه کنید؟ پس درنگ نکنید، مجموعه ما با ارائه مرغوب ترین چراغ حیاطی، سقفی، آویز و … و مشاوره در زمینه نحوه نورپردازی برای محیط، به شما در این مسیر کمک می کند. همچنین شما می توانید چراغ های مختلف در معروف ترین برندها را از آتیلالایت با قیمتی مناسب و دست اول تهیه نمایید. پس در سریع ترین زمان با ما تماس بگیرید و از خدمات کارشناسان توانمند ما بهره مند گردید.

آشنایی با انواع چراغ سقفی

چراغ سقفی تکمیل کننده روشنایی محیط می باشد و از این چراغ در مکان هایی همچون منزل، مغازه، ادارات، رستوران، باشگاه های ورزشی و … استفاده می گردد. این چراغ ها در نمونه ها و ابعاد مختلفی تولید و عرضه می گردند که هر کدام از آنها دارای کاربردهای مختلفی از جمله تزیین محیط می باشند. در زیر به انواع چراغ سقفی اشاره شده است:

چراغ سقفی توکار

این چراغ در فضاهای خالی و سقف های کاذب نصب می گردد و برای نورپردازی ملایم مناسب می باشد. چراغ توکار برای فضاهایی که سقف کوتاهی دارند قابل استفاده است. از مزایای این چراغ می توان به روشنایی مناسب و طول عمر کافی اشاره کرد.

چراغ سقفی روکار

این چراغ ها دارای نورپردازی یکنواختی هستند و برای سقف های نسبتا کوتاه مناسب می باشند. چراغ روکار اغلب از جنس آلومینیوم، شیشه و پلاستیک ساخته می شود. از ویژگی های مثبت این چراغ می توان به تابش نور بیشتر، تنوع بالای محصولات و جلوه بصری مطلوب اشاره کرد.

چراغ سقفی آویز

این نوع چراغ به لوستر شباهت دارد و براساس استفاده در مکان هایی مانند بالای میز ناهارخوری و یا جزیره آشپزخانه مناسب است. چراغ آویز دارای سبک های متنوعی است و نمونه مدرن آن علاوه بر منزل در محیط های صنعتی مانند آزمایشگاه نیز بسیار به کار می رود. در چراغ آویز سقفی از تعداد لامپ کمتر و یا اغلب به صورت تک لامپ استفاده می شود.

چراغ سقفی سنسوردار

این چراغ از نمونه های هوشمند و مدرن می باشد که در آن حسگر تشخیصی وجود دارد. از چراغ سنسوردار در مکان هایی مانند پارکینگ‌، راه پله‌، راهرو و پاگرد که نیاز است انرژی الکتریکی کم مصرف شود، استفاده می گردد. این چراغ به صورت اتوماتیک خاموش و روشن می شود و در نمونه های یک و یا چند سنسوره در فروشگاه ها موجود است.

مزایای استفاده از چراغ سقفی

از مزایای استفاده از چراغ سقفی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نسبت به لامپ های دیگر و یا لامپ های قدیمی، نور و اشعه آن سالم است و برای سلامتی انسان ضرری ندارد. همچنین دارای نور استاندارد عمومی نیز می باشد.
  • جایگزین بسیار مناسبی برای لوستر است و از نظر قیمت نسبت به لوستر، مقرون به صرفه می باشد و می تواند نور محیط را به خوبی تامین نماید.
  • استفاده از آن راحت است و نصب آن ساده می باشد و نیاز به دانش خاصی جهت نصب آن نیست.
  • در تولید و ساخت آن از بهترین مواد استفاده می گردد و اصول کیفی به خوبی در آن رعایت می شود.
  • لامپ های استفاده شده در آن از نوع ال ای دی مرغوب هستند که از نظر مصرف پایین می باشند و به همین جهت در مصرف انرژی صرفه جویی لازم صورت می گیرد.

در انتها این نکته را عنوان می کنیم که با در نظر گرفتن دکوراسیون مد نظر خود و همچنین با مشاوره مناسب می توانید بهترین نوع چراغ سقفی را خریداری نمایید و از آن استفاده لازم را ببرید.

فروشگاه لوازم روشنایی آتیلالایت ارائه دهنده انواع چراغ سقفی، چراغ آویز و …. آماده ارائه خدمت به شما عزیزان است اگر می خواهید به صورت عمده و یا تکی خریدی مطمئن داشته باشید و برای انتخاب تنوع زیادی داشته باشید به سایت ما سر بزنید علاوه بر قیمت مناسب ارسال سریع می توانید بر روی گارانتی محصولات ما هم حساب کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد