گل فروشی های تهران را چگونه پیدا کنیم؟

0

به گزارش مجله اینترنتی دکوکده:

این مقاله تصمیم گرفته است که مطالبی را در مورد “گل فروشی” به افراد علاقه مند ارائه دهد. اما پیش از آن بهتر است به اهمیت و ضرورت این موضوع اشاره مختصری شود.

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که به یک مهمانی دعوت شده اید که برایش هیچ برنامه ریزی انجام نداده اید. در این موقعیت تصمیم خواهید گرفت که دسته گلی یا گیاهی آپارتمانی را به عنوان هدیه در نظر بگیرید و به همراه خود ببرید. با توجه به محدودیت زمانی در چنین مواقعی به احتمال بسیار زیاد این سوال برای هر فردی پیش خواهد آمد که نزدیک ترین گل فروشی اطراف من کدام است؟

برای راحت تر شدن کار شما در این مواقع در این مقاله تلاش شده است که به تعدادی از بهترین و معروف ترین مراکز عرضه و توزیع گل در استان تهران به همراه آدرس هر کدام اشاره شود؛ به این ترتیب افراد می توانند در کوتاه ترین مدت زمان ممکن، نسبت به تهیه دسته گل مورد نظر خود اقدام کنند.

برخی از این مراکز، این امکان را برای افراد به وجود آورده اند که بعد از سفارش گل ها، آن را درب منزل تحویل بگیرند. با این مقاله همراه شوید و آن را تا انتها مطالعه کنید که با برخی از بهترین گل فروشی های تهران آشنا شوید.

۱۰ گل فروشی حرفه ای در تهران کدام است و هر کدام دارای چه ویژگی هایی است؟

گل ها دارای نقشی بسیار مهم در زندگی انسان های امروزی هستند. مواردی مانند ابراز علاقه به افراد نزدیکمان، تزئینات در مراسم های مختلف، زیباتر کردن منزل و محیط کار و سایر موارد از کاربردهای گل ها در زندگی امروزی هستند که برای اکثر افراد نیز حائز اهمیت است.

اگر شما تمایل به استفاده از گل ها در محیط کار و زندگی خود دارید، باید با تعدادی از مراکز عرضه و توزیع گل در استان تهران آشنا شوید. ادامه این مقاله را از دست ندهید، زیرا قصد دارد به برخی از این مراکز اشاره کند.

در این بخش به تعدادی از مراکز عرضه و توزیع گل در تهران اشاره خواهد شد.

رضوان

مرکز رضوان را می توان از لاکچری ترین مراکز توزیع و عرضه گل در تهران معرفی کرد. رضوان را می توان از شیک ترین های این حرفه دانست. این مرکز بر این موضوع تمرکز کرده است که خدمات کرایه ماشین های عروسی را بر خدمات خود بیفزاید که بتواند در این زمینه با رقبای خود رقابت کند. این مرکز انتخاب بسیار مناسبی در زمینه خودروها انجام می دهد و توانسته است از این طریق به افزایش مشتریان خود کمک کند.

آدرس: تهران، بلوار اندرزگو، بین کاوه و قیطریه.

آدرس: بلوار کشاورز، تقاطع خیابان فلسطین، گل رضوان.

زعیم

این مرکز را می توان از بزرگ ترین ها و قدیمی ترین های گل فروشی معرفی کرد. این مرکز خدمات ویژه ای را به لیست خدمات خود افزوده و به همین علت شهرت بسیار خوبی پیدا کرده است. علاوه بر خرید گل، مواردی مانند تزئین ماشین عروس، چیدمان سفره عروس، گل آرایی و طراحی فضای سبز نیز در این گلسرا برای مشتریان امکان پذیر است. شهرت گلسرای زعیم را می توان به سلیقه کارکنان و مدیریت مطلوب وابسته دانست.

آدرس: تهران، میدان پاستور، شماره ۱، گل های زعیم.

گل فروشی بهرام

آدرس: تهران، منطقه ۳، آفریقا (جردن)، نرسیده به چهار راه جهان کودک، نبش کوچه کمان، پلاک ۲۵.

پالیز

تهران، منطقه ۰۲، شهرک قدس (غرب)، فاز ۱، خیابان ایران زمین، مرکز تجاری گلستان، واحد ۱۱۶.

شرکت گل چمن آریا

تهران، منطقه ۰۱، مقدس اردبیلی (زعفرانیه)، جنب اداره ثبت احوال، کوچه شادیانه، پلاک ۴۸.

خدمات: گل خانه و پرورش گل / فروش گل / احداث فضای سبز.

خانه گل

تهران، منطقه ۰۱، باهنر (نیاوران)، خ. آقایی، روبروی فروشگاه شهروند، پلاک ۹، واحد ۸.

خدمات: فروش گل / تجارت اینترنتی.

بن سای

تهران، منطقه ۰۳، بزرگراه آفریقا، نرسیده به پل میرداماد، بن بست آرین.

خدمات: فروش گل.

گلزار آکمیا

تهران، منطقه ۰۴، تهرانپارس، فلکه دوم، خیابان جشنواره، جنب مسجد اباعبداله، پلاک ۲۱۳.

خدمات: فروش گل / خنچه عقد و گل آرایی.

گل ایده

تهران، منطقه ۰۲، شهرک قدس (غرب)، بلوار دادمان، نرسیده به پل یادگار، پلاک ۱۸۵.

گلباران  شعبه ۲

تهران، منطقه ۰۶، میرزایی شیرازی، بین کوچه کامکار و سیزدهم، پلاک ۹۷.

کلام آخر

این مقاله به موضوع “گل فروشی” پرداخته و مطالبی را در این زمینه به مخاطبان خود ارائه کرده است.

در حال حاضر خرید گل به صورت حضوری و همچنین آنلاین با مزایایی که دارد، بسیار مورد توجه قرار گرفته است. در نتیجه انتخابی درست اندکی دشوار به نظر می رسد. در همین راستا به ارائه اطلاعاتی در مورد برخی از گل فروشی های استان تهران پرداخته شده است که انتخاب در این زمینه برای شما آسان شود.

وب سایت تولیدات را می توان نوعی خدمات نرم افزاری به شمار آورد که مرجعی معتبر است که تولیدی های کشور را معرفی کند. امکان عضو شدن تولید کنندگان، ارائه دهندگان خدمات مختلف و صنایع گوناگون در این وب سایت وجود دارد و باید مدارکی را ارائه دهند که ثبت نام خود را تثبیت کنند. این سایت کمک زیادی به مشاغل تازه کار می کند.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد