معرفی محصولات هتلی رنوس

0

به گزارش مجله اینترنتی دکوکده : گروه رنوس، یک تامین کننده تجهیزات و ملزومات هتلی است. این گروه در زمینه تجهیزات هتل، مراکز اقامتی، مراکز پزشکی و خوابگاه‌ها فعالیت می‌کند. دیگر دغدغه تامین کالای خواب، ملزومات، حوله، مبلمان، موکت و … را برای مراکز اقامتی خود نداشته باشید. گروه رنوس در خدمتگذاری به شما همیشه حاضر هستند. کاهش دغدغه‌های اجرایی مدیران هتل‌ها با سطح بالای خدمات، سرعت تامین بالا، انعطاف و صمیمیت در همکاری در راستای ارتقا سطح کیفی خدمات هتل مهم‌ترین رسالت ما به شمار می‌رود. ارتباط صمیمی و دریافت بازخورد از مصرف کنندگان، گروه‌های مربوط به محصولات و مدیران از اهمیت بسیاری در فرآیند تصمیم گیری گروه مزبور برخوردار است. همچنین بازخورد مشتری‌ها به این گروه در رشد و پیشرفت به سمت یک سطح بهتر و بالاتر در محصولات و خدمات کمک می کند.  ما به صورت تخصصی سال‌هاست در زمینه منسوجات به خصوص کالای خواب فعال هستیم.  تلاش ما برای تامین نیازهای راه اندازی، روزمره و بهسازی مراکز اقامتی و هتل بدون دغدغه برای مدیران و مسئولان خرید می‌باشد. می‌خواهیم تجربه‌ای جدید را با بهینه کردن فرآیندها، در سریعترین زمان ممکن و با هزینه‌های کاهش یافته برای شما ایجاد کنیم. بهترین‌های بازار ایران را برای شما فراهم آورده ایم تا شما به راحتی بتوانید نیاز خود را به بهترین شکل برطرف کنید. سرعت ما در تحویل سفارش‌های کالای خواب، بالاترین است که در بالاترین سطح خدمات آن را برای هتل‌ها، مراکز اقامتی، بیمارستان‌ها و …. برای خرید لوازم و تجهیزات هتلی از رنوس کافی است با شماره های درج شده در زیر تماس بگیرید و یا از طریق وب سایت رنوس محصولات و خدمات ما را مشاهده نمایید. همچنین گروه هتلی رنوس نیز با ارائه بهترین تجهیزات هتلی در تهران فعالیت می‌کند.

لبخند بزن و میزبانی کن

رنوس

سریعترین |  تخصصی‌ترین |  منعطف‌ترین

تامین کننده تجهیزات و ملزومات هتل در ایران

۰۲۱-۶۶۹۰۸۳۵۸

۰۹۱۲-۹۵۳۳۵۴۳

کالای خواب هتلی

منظور از کالای خواب هتلی آن دسته از محصولات و تجهیزاتی است که در هتل برای مهمانان فراهم شده است. این دسته از کالا خواب شامل: ملحفه هتلی، تشک هتلی، تخت باکس هتلی، بالش هتلی، محافظ تشک، پارچه ملحفه هتلی، محافظ بالش، کاور باکس هتلی و کوسن هتلی می گردد. همچنین گفتنی است گروه رنوس به صورت تخصصی سال هاست در زمینه منسوجات فعال است. امکان سفارشی سازی کالای خواب هتلی مثل بسته بندی، سایز و سایر ویژگی ها هم امکان سفارشی شدن دارند. برای اطلاعات بیشتر در رابطه با کالای خواب هتلی با گروه تجهیزات هتلی رنوس در ارتباط باشید.

ملحفه هتلی

تولید پارچه شامل تبدیل نخ‌ها و گاهی الیاف به پارچه‌ای با ویژگی‌هایی است که توسط مواد و روش های به کار رفته تعیین می‌شود. پارچه ملحفه‌ای در گروه پارچه‌های تخت باف هستند. در ابتدای کار به صورت تار و پود با الیاف مختلفی بافته می‌شود سپس فرایند رنگرزیو چاپ انجام می‌شود . بافت خام این پارچه در عرض‌های گوناگون می‌باشد که هر یک مصرف خاص خود را دارد .متداول‌ترین روش‌های تولید پارچه عبارتند از: بافندگی، قیطاندن، نمدکاری، تافت‌زنی و تولید نبافته. با این حال، روش اصلی تولید پارچه، بافت است. تولید این نوع ملحفه اهمیت زیادی دارد زیرا هتل‌ها یکی از اقامتگاه‌های مهم هر منطقه به حساب می‌آیند و رضایت مهمانان آنها اهمیت ویژه‌ای دارد. ملحفه هتلی باید از لطافت بالایی برخوردار باشد و بهترین جنس نوع ملحفه که در هتل‌ها از آن استفاده می‌کنند از نوع پنبه است که صددرصد در آن پنبه بکار برده شده است. برای اینکه تشخیص دهیم ملحفه خوب و باکیفیت چه ویژگی‌هایی دارد می‌توانیم با لمس کردن پارچه و شناختی که از الیاف داریم به ما کمک کند تا ملحفه با کیفیت انتخاب کنیم. بهتر است از فردی که از اطلاعات کافی در مورد الیاف پارچه دارد کمک گرفته شود. در هتل‌ها بیشتر از ملحفه سفید و ساده استفاده می‌شود پس نیاز به شناخت رنگ الیاف نیست و عمدتاً جنس پارچه‌های هتلی از نوع تترون است. در تابستان بیشتر از جنس پارچه ای که از پنبه سرد بکار برده شده خریداری می‌کنند تا خنک تر به نظر برسد و رضایت مشتری و همچنین کمترین هزینه در مصرف برق داشته باشند. هتل ها برای اینکه هزینه آن‌ها زیاد نباشد به صورت عمده خریداری می‌کنند.در رابطه با جنس انواع ملحفه هتلی باید گفت که امروزه این وسایل با استفاده از پارچه‌های مختلفی تولید می‌شوند که معمولاً ترکیبی از الیاف طبیعی و مصنوعی می‌باشند. لازم به ذکر است که پنبه، بهترین و مرغوب‌ترین جنس ملحفه هتلی به شمار می‌آید. در واقع هر چه میزان الیاف پنبه ای ملحفه بیشتر باشد، کیفیت آن بالاتر خواهد بود.

حوله هتلی

ما روزانه از حوله استفاده می‌کنیم که این معمولا یکی از مراسم اصلی صبحگاهی همه ما است. بنابراین، یک حوله خوب باید روی پوست شما احساس نرمی ایجاد کند و همچنین لوکس باشد. چون همه حوله‌ها شبیه هم نیستند. همچنین وقتی به حوله‌ها در هتل‌ها فکر می‌کنیم، پارچه‌های شستشو، حوله‌های دست و حوله‌های استاندارد حمام به ذهنمان می‌رسد. . حوله در هتل‌ها، مسافرخانه‌ها، متل‌ها، خوابگاه‌ها و … به عنوان خدمات تکمیلی به مسافران ارائه می شود تا از این طریق سفر راحت تری برای آنان فراهم شود. حوله های هتلی به خاطر گسترده بودن نیازهای مسافران در هتل در انواع بسیار مختلفی از جمله: تن پوش، استخری، بزرگسال و بچه گانه، پالتویی، حمامی، روتختی، دمپایی و… تولید می شوند. قبل از خرید حوله های هتلی باید با توجه به هتل خود، در انتخاب نوع حوله دقت کنید و در نظر بگیرید کدام یک از انواع حوله با بودجه و شراط هتلتان هم خوانی دارد. معمولا حوله حمام و حوله دستی در الویت هستند. حوله‌های دستی مناسب خشک کردن دست و صورت در ابعاد کوچک تولید می شوند. معمولا حوله های دستی یکی از انواع پرتقاضا در خانواده حوله های هتلی هستند. این نوع حوله از خوابگاه ها و مسافرخانه های کوچک گرفته تا بزرگ ترین هتل ها تقاضا دارد چرا که حوله های دستی چندین بار در روز برای همۀ مسافران با هر سنی که باشند کاربرد دارند. حوله‌های حمامی بزرگ نیز مناسب خشک کردن تمام بدن تهیه می شوند و در هتل های سه ستاره به بالا کاربرد دارند. از جمله ویژگی‌های بهترین حوله هتلی می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. جنس الیاف به کار رفته در حوله‌های هتلی باید سازگار با پوست بدن باشد و ضد حساسیت و ضد آلرژی باشد.
  2. حوله هتلی از قدرت جذب و آبگیری بسیاری برخوردار است و همچنین ضد بو می‌باشد.
  3. قابلیت شستشو و استفاده چند باره از این محصول یک ویژگی مورد توجه برای مصرف کنندگان حوله هتلی بشمار می‌آید.

خمیر دندان هتلی

برای بسیاری از مسافران ممکن است پیش بیاید که در زمان سفر به همراه بردن وسایل بهداشتی شخصی را فراموش کنند. به همین دلیل امروزه در بسیاری از هتل‌ها و مراکز اقامتی مجهز و همچنین بیمارستان‌ها،  محصولات و لوازم بهداشتی تحت عنوان محصولات و تجهیزات هتلی مانند مسواک و خمیر دندان هتلی و … در اختیار مسافرین قرار می‌گیرد. خمیردندان برای کمک به تمیز کردن باکتری‌ها از دندان‌هایمان است اما باید این نکته را در نظر داشت که ساییدگی بیش از حد خمیر دندان نیز می‌تواند منجر به از دست رفتن ساختار دندان و آسیب جدی به مینای دندان شود. به طور کلی خمیردندان ماده‌ای ژله ای است که مواد ساینده و ضد میکروبی به آن افزوده می‌شود. قبل از انتخاب یک خمیر دندان باید راجع به ویژگی‌های خمیردندان استاندارد مطالعه کنید. مهمترین ماده ای که در خمیردندان هتلی وجود دارد که خاصیت ضد پلاک میکروبی دارد، ماده تری کلوزان است این ماده با از بین بردن باکتری های مضر در سطح دندان و لثه، از پوسیدگی جلوگیری و بوی دهان را کاهش می‌دهد. خمیردندان هتلی حاوی ترکیباتی با پایداری یک روزه است و در قدرت پاک کنندگی بی رقیب است. خمیردندان هتلی غالبا در حجم ۱۰ گرمی تولید و بسته بندی می‌شود. تیوپ‌های استفاده شده برای خمیردندان هتلی باید از نوع ای بی ال آلومینیومی و با ماندگاری بالا باشد. در مواد اولیه این محصول از فلوراید جهت پیشگری از پوسیدگی دندان‌ها استفاده شده است. همچنین خمیردندان‌های هتلی دارای دو عمل مهم هستند که عبارتند از:

  1. عمل تمیز کنندگی: که باعث حالت تمیزی دندان از پلاک میکربی و خوشبو شدن دهان می‌شوند.
  2. اثر درمانی: که با داشتن ترکیبات خاصی نظیر فلوراید موجب افزایش مقاومت مینای دندان‌ها می‌شوند.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد