طراحی سایت معماری با سایان

0

به گزارش مجله اینترنتی دکوکده : استفاده از اینترنت به حدی زیاد شده است، که امروزه نمی توان هیچ پدیده ای را جدا از آن دانست، تمامی امور زندگی ما به اینترنت گره خورده است. تمامی کسب و کارهای کوچک و بزرگ یا وب سایتی برای خود دارند یا در شبکه های مجازی هستند. پس برای یک شرکت معتبر مهندسی طراحی سایت معماری از اوجب واجبات است، زیرا علاوه بر اینکه سایت مانند یک کارت ویزیت برای شرکت است، یا نمایانگر خدمات شرکت و ظاهر آن می باشد، اعتبار شرکت نیز هست، به گونه ای که شرکتی اگر سایت نداشته باشد، گویی شرکتی است که به صورت زیر زمینی یا غیر قانونی فعالیت می کند و مشتریان اعتماد خود را از دست می دهند، در این سایت شما می توانید انواع خدمات و نمونه کارهای خود را قرار دهید و مشتریان با دیدن آن ها کارهای سابق شما را می بینند و اگر مورد پسندشان بود انتخاب می کنند، تا طرح جدید آن ها را نیز مانند آن طرحی که در گذشته طراحی کرده اید، طراحی کنید.

طراحی سایت چه تاثیری در کسب و کار شما دارد؟

پیش از آن که به مبحث طراحی سایت معماری و ویژگی‌های آن بپردازیم، لازم است ببینیم به طورکل طراحی سایت برای کسب و کارهای مختلف چه نفعی دارد و چه کمکی به آن‌ها می‌کند؟

همان‌طور که می‌دانید امروزه کمتر کسی را می‌بینید که از تلفن همراه و یا کامپیوتر و .. استفاده‌ای نداشته باشد؛ بنابراین فضایی که اینترنت در اختیار مردم و کسب و کارهای مختلف قرار داده می‌تواند بستر بسیار مناسبی به شمار آید تا صاحبان مشاغل مختلف بتوانند فعالیت خود را از آن حالت سنتی خارج کرده و با برندسازی و بازاریابی اینترنتی آن را به شکل بهتری معرفی کرده و مشتریان جدیدی را به سمت خود جذب نمایند. البته لازم است که به این نکته هم اشاره کنیم که تنها طراحی سایت چاره کار نیست و محتوای درج شده در آن و سئوی اصولی می‌تواند در این امر نقش کلیدی و مهمی را ایفا نماید. ما در ادامه به مزایای داشتن سایت به طورکل اشاره خواهیم کرد.

  • رسانه‌ای مختص به خود دارید که می‌توانید آن را به بهترین شکل مدیریت کنید.
  • با درج اطلاعات مفید و به‌روز شده می‌توانید اعتماد مشتری و مخاطب را جلب نمایید.
  • می‌توانید کاربران را به سمت هدفی که دارید و اقداماتی که مایل به انجام آن هستید هدایت کنید.
  • امکان تشخیص مشتری دائمی از مشتری‌های بالقوه
  • قابلیت بهره‌برداری هرچه بیشتر از فضای اینترنت و دیجیتال
  • کاهش هزینه‌های مختلف اعم از داشتن شرکت و فروشگاه فیزیکی و ..
  • شرکت طراحی سایت معماری

مزایای سایت معماری

همان طور که گفتیم سایت، لازمه کمپانی شما است، حال بیایید بدانیم یک سایت می تواند چه اثرات خوب و بدی برای کسب و کار شما داشته باشد، از  آن جا که سایت به صورت آنلاین و تمام روزهای سال و ۲۴ ساعت روز، قابل استفاده می باشد، مشتریان شما هرگاه که نیاز داشتند، می توانند با دیدن آن اطلاعات مورد نیاز خود اعم از ساعات کاری، شماره تلفن های مورد نیاز و پاسخگو در آن روز از سال یا آن ساعت از شبانه روز، و موارد خود را با شرکت شما در میان بگذارد، می تواند نمونه کارهای شما را ببیند و طرحی شبیه به آن ها انتخاب کند یا اصلا در صورت رضایت از طراحی های شما جذب آن شود که به شرکت شما سفارش دهد. علاوه بر این های می تواند با جست و جوی نام شرکت شما در اینترنت یا خدماتی که شما ارائه می دهید را البته بعد از اینکه فرایند سئو بر  روی سایت شما صورت گرفت، در بین سرچ های اول گوگل بیابد و وارد سایت شما بشود.

طراحی سایت شرکت مهندسی

با توجه به آن چه در قسمت پیشین گفته شد، از انواع و نمونه‌های طراحی سایت شرکت مهندسی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • طراحی سایت مهندسی
  • طراحی سایت مهندسان مشاور
  • طراحی سایت شرکت مهندسی
  • طراحی سایت گروه مهندسی عمران
  • طراحی سایت مهندسی الکترونیک

ویژگی‌های طراحی سایت مهندسی

امروزه با پیشرفت فنّاوری و گسترش فضای مجازی و اینترنت، داشتن وب‌ سایت برای اشخاص و کسب‌وکارهای مختلف دارای اهمیت زیادی است مخصوصاً اگر حوزه شغلی آن‌ها در گروه مهندسی قرار داشته باشد. شرکت‌های طراحی سایت متنوعی در سطح وب خدمات خود را به افراد و سازمان‌ها ارائه می‌دهند. یک شرکت طراحی سایت مهندسی برای این‌که بتواند در میان خیل عظیم رقیب‌های کاری خود موفق به دریافت پروژه از طرف کارفرما باشد باید دارای ویژگی‌های خاصی باشد چراکه همین ویژگی‌ها باعث می‌شود افراد، طراحی سایت خود را به آن‌ها بسپارند.

یکی دیگر از مزایای طراحی سایت مهندسی در رشته‌های گوناگون آن است که می‌توانید به راحتی کالا‌، محصولات و خدمات‌تان را در معرض دید کاربران و مشتریان قرار داده و فاصله‌ها را از میان بردارید؛ زیرا تا پیش از این لازم بود برای دیدن پروژه‌های به اتمام رسیده و یا در حال ساخت به منطقه و شهری که پروژه در آن به انجام رسیده است، مراجعه کرد؛ در حالی که اکنون این مسئله وجود ندارد و می‌توان از مسیری دورتر نیز بر کارهای انجام شده اشراف پیدا کرد.

 

طراحی سایت معماری چه قابلیت‌هایی باید داشته باشد؟

موفقیت در یک کسب و کار اینترنتی و یک سایت معماری، به توانایی اجرایی شما در طراحی یک سایت و جذابیت های بصری آن بستگی دارد. موفقیت در طراحی یک سایت بدون برنامه ریزی دقیق و هدفمند میسر نمی شود. یک سایت ایده آل و کارا باید دارای ترافیک مناسب، میزان بازدید و امنیت بالا باشد. برای طراحی یک سایت معماری باید یکسری نکات توجه کرد که در ادامه به آن می پردازیم.

طراحی سایت‌های معماری و مهندسی باید دارای طراحی ظاهری و قالبی باشند که با ساختار و فعالیت این دسته از سایت‌ها هماهنگی داشته باشد. برخورداری از محتوای مناسب یکی دیگر از فاکتورهای مهم در طراحی سایت‌های معماری است. چنانچه شما مطالبی متنوع در این حوزه را در صفحات اصلی سایت و همچنین در بخش وبلاگ درج نمایید، کاربر با جستجو و رسیدن به این محتواهای کاربردی به سایت شما علاقمند شده و همواره به آن رجوع خواهد کرد که همین امر در رشد نرخ بازدید سایت موثر خواهد بود.

سئو بودن محتواهای سایت اعم از سئوی مطالب، تصاویر و ویدئوها یکی دیگر از مواردی است که در پیشرفت و توسعه یک سایت موثر خواهد بود. این امر کمک می‌کند تا افراد علاقه‌مند به معماری به راحتی شما را پیدا نمایند. بخش معرفی تیم در زمان طراحی سایت معماری به شما کمک می‌کند تا بتوانید به راحتی عملکردها و قابلیت‌های خود و تیم‌تان را به مشتری بشناسانید تا ارتباط بهتری با شما ایجاد شود. طراح سایت لازم است در طراحی سایت مهندسی از کدهایی استفاده نماید که به بالارفتن سرعت سایت کمک نماید؛ زیرا این امر در جذب بازدیدکنندگان بیشتر مهم است.

درج فرم سفارش کار از طریق اینترنت در طراحی سایت کمک می‌کند تا کارفرماهایی که به عملکرد شما علاقمند شده‌اند بتوانند به راحتی با شما ارتباط برقرار نمایند. بهتر است برای طراحی سایت شرکت مهندسی یک انجمن گفتگو برای برقراری ارتباطات مفید طراحی شود. چنانچه طراحی سایت معماری و مهندسی به صورت ریسپانسیو صورت گیرد، مشتریان می‌توانند سایت شما را علاوه بر کامپیوتر، روی موبایل‌های اندرویدی و IOS و همچنین تبلت مشاهده کرده و دسترسی بهتر و وسیع‌تری به شما داشته باشند.

شرکت دیجیتال مارکتنیگ سایان

این شرکت با تجربه چندین ساله که به عنوان بهترین شرکت‌ طراحی سایت فعالیت می کند، انواع خدمات بازاریابی دیجیتال که مد نظر شما باشد را ارائه داده و با تجربه ای که در زمینه ارائه این خدمات به شرکت های مهندسی و معماری داشته، می توانید با استفاده از خدمات این شرکت تجربه  درخشانی برای کسب و کار خود رقم بزنید، و موفقیت های بسیاری را بدست آوردید.

منبع:پرتال جامع مهندسی

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد