آشنایی با بهترین دندانپزشک ریشه تهران

0

ریشه از جمله مهم‌ترین بخش دندان به شمار می‌رود که کلیه عصب‌های دندان را در خود جای داده است. عصب‌کشی یا درمان ریشه با دندانپزشک ریشه تهران این فرصت را در اختیار شما قرار می‌دهد که بدون ترس از درد، از دندان‌هایی زیبا و سالم برخوردار شوید.

دندانپزشکی که در این زمینه دارای تخصص و مهارت بالایی است، بدون کوچک‌ترین آسیبی به لثه، معالجه بیمار را انجام می‌دهد. درمان ریشه یا کانال‌تراپی در اثر پوسیدگی شدید دندان، بیماری‌های مزمن لثه، ضربه به دندان و غیره انجام می‌شود.

بهترین دندانپزشکان افرادی هستند که شرایط جسمی بیماران را در اولویت قرار می‌دهند و با وجدان کاری بالا به درمان بیماران می‌پردازند. برای آشنایی بیشتر با بهترین دندانپزشک در تهران و وظایف او با ما همراه باشید.

دندانپزشک ریشه تهران کیست؟

عفونت دندان از جمله خطرناک‌ترین مشکلاتی عنوان می‌شود که باید در اسرع وقت نسبت به درمان آن اقدام کرد. دندان‌ها عضو مهمی در دهان به شمار می‌روند که نیاز به مراقبت و رسیدگی روزانه دارند. در غیر این صورت عفونت به راحتی دندان‌ها و لثه را به خود درگیر می‌کند.

در صورت تشدید خرابی و پوسیدگی دندان، انجام عصب‌کشی یا درمان ریشه دندان ضروری است. آشنایی با بهترین دندانپزشک در شرق تهران به شما کمک می‌کند که از خطرات عفونی شدن دندان و آسیب بیشتر به آن جلوگیری کنید.

در درمان ریشه، دندانپزشک عصب و عفونت‌های داخل دندان را خالی می‌کند که از پوسیدگی بیشتر آن جلوگیری شود. کانال‌های موجود در ریشه حاوی حفره‌هایی هستند که رگ‌های خونی و بافت‌های عصبی در خود جای داده‌اند.

اگر به پوسیدگی دندان در مرحله اولیه توجهی نشود، میکروب‌ها از مینای دندان عبورمی‌کنند و در ریشه گسترش می‌یابند. در این صورت دندانپزشک ریشه تهران فردی است که تمامی مراحل عصب‌کشی را با تخصص و مهارت فراوان انجام می‌دهد.

درمان ریشه دندان توسط دندانپزشک کودک در غرب تهران چگونه انجام می‌شود؟

دندانپزشک کودک

دندانپزشکان ریشه دندان با انجام اقدامات تخصصی دست به تخلیه عصب‌های دندان و پوسیدگی‌های آن می‌زنند. در این صورت میکروب‌ها دیگر قادر به نفوذ در دندان و پوسیدگی کلی آن نیستند. دندانپزشک متخصص ریشه دندان مخصوص کودکان با روش‌های نوین و از طریق تجهیزات پیشرفته مشکلات دهان و دندان کودکان را بررسی می‌کند و با انجام عصب‌کشی، درد دندان کودکان را کاهش می‌دهد.

ریشه دندان دارای عصب‌های متعددی است که تنها یک دندانپزشک حرفه‌ای در تشخیص و درمان مشکلات مربوط به آن تخصص‌های لازم را دارد. در ادامه مراحل عصب‌کشی توسط دندانپزشک ریشه تهران را بررسی می‌کنیم.

مرحله اول

در این مرحله دندانپزشک متخصص کودکان با عکس‌برداری و رادیوگرافی مشکلات دندان را بررسی می‌کند. در صورت آسیب و پوسیدگی ریشه دندان، آماده‌سازی کودک برای انجام عصب‌کشی شروع می‌شود. دندانپزشک کودک در غرب تهران بر اساس عکس‌های گرفته شده، تعداد جلسات درمانی عصب‌کشی را نیز مشخص می‌کند.

دندانپزشک متخصص با تزریق ماده بی حسی به لثه، قسمت‌های پوسیده عاج و سطح دندان را برمی‌دارد و بدین طریق به کانال ریشه دستیابی پیدا می‌کند.

مرحله دوم عصب کشی

درمان ریشه در این مرحله با تخلیه عفونت‌ها و آسیب‌های ایجاد شده در پالپ دندان انجام می‌شود. این مرحله به تخصص و مهارت بالای دندانپزشک ریشه تهران یا دیگر شهرها بستگی دارد. زیرا عروق و اعصاب از این قسمت از دندان می‌گذرند و هر گونه بی‌توجهی در این مرحله، شرایط را برای بیمار حادتر می‌کند. دندانپزشک متخصص با قطع کردن این عروق موجب جلوگیری از ایجاد آسیب بیشتر به دندان در آینده می‌شود.

مرحله سوم

بعد از خارج کردن پوسیدگی‌ها و عفونت از دندان، کانال‌های ریشه باید به‌ واسطه محلول‌های شستشو تمیز شوند. از این طریق عفونت‌ها به‌طور کامل از کانال خارج می‌شوند و ریشه در برابر آلودگی‌ها و میکروب‌ها محافظت خواهد شد.

سپس دندانپزشک متخصص عصب‌کشی کودکان از طریق ابزارها و تجهیزات پیشرفته دندانپزشکی فرم مناسب را به دندان می‌دهد.

مرحله چهارم و نهایی عصب کشی دندان کودکان

در مرحله انتهایی کانال دندان با ماده‌ای به نام گوتاپرکا پر می‌شود و پانسمان موقتی روی آن صورت می‌گیرد. بعد از چند روز پانسمان برداشته می‌شود و حفره‌های خالی کانال با مواد ترمیمی دندانپزشکی پر می‌شوند.

پر کردن دندان در این مرحله توسط دندانپزشک ریشه تهران یا یک دندانپزشک عمومی قابل انجام است. ترمیم نهایی نیز با توجه به میزان تخریب تاج دندان و به‌ منظور محافظت بیشتر از آن در آینده انجام می‌شود.

چرا نیاز به بهترین دندانپزشک ریشه داریم؟

درمان ریشه دندان فرآیندی تخصصی و بسیار دقیق است که باید توسط متخصص عصب‌کشی انجام شود. در صورت زندگی در تهران، یافتن بهترین دندانپزشک در شمال تهران خیال شما را از بابت عملکرد دندانپزشک راحت می‌کند. زیرا این افراد در خارج کردن بافت‌های آسیب دیده، قطع عروق عصبی و ترمیم دندان دارای تخصص و مهارت بالایی هستند.

در صورت عدم انجام صحیح این کار مشکلات بسیاری برای شما به وجود می‌آید که دردهای مزمن مهمترین آنها به شمار می‌روند. متخصصان ریشه دندان در پیشگیری، تشخیص و درمان مشکلات ریشه دندان و بیماری‌های مربوط به دهان اطلاعات دقیقی دارند و در کوتاه‌ترین زمان ممکن آسیب‌های ایجاد شده را درمان می‌کنند. در این صورت از آسیب به سایر دندان‌ها و استخوان‌های اطراف دندان نیز جلوگیری به عمل می‌آید.

چه زمانی باید به دندانپزشک ریشه تهران مراجعه کرد؟

دندانپزشک ریشه تهران

بدون شک وجود میکروب‌ها در محیط بسته پالپ دندان موجب ایجاد درد و افزایش حجم پالپ می‌شود. در صورت عدم توجه به التهابات دندان و لثه، فشار داخلی عصب دندان بیشتر شده و درد در آن ناحیه تشدید می‌شود. در این وضعیت مراجعه به یک دندانپزشک ریشه ضروری است. زیرا این افراد تخصص‌های خود را در زمینه عصب‌کشی دریافت کرده‌اند و با مهارت بالا به درمان مشکلات پوسیدگی ریشه دندان می‌پردازند.

عصب‌کشی به‌ دلیل مراحل تخصصی و طولانی خود بدون شک هزینه بالاتری دارد. در صورتی که قادر به پرداخت هزینه‌های درمان ریشه نیستید و به دنبال رسیدن به جواب این سوال که دندانپزشکی رایگان در تهران کجاست؟ هستید، بهتر است به سایت دکتر با من مراجعه کنید و در مورد تخصص‌ها، هزینه، آدرس و سایر اطلاعات دیگر دندانپزشک مورد نظر خود اطلاعات جامعی را به‌ دست آورید.

وظایف یک دندانپزشک ریشه تهران چیست؟

دندانپزشک عصب‌کشی یا اندودونتیست در انجام خدمات زیر دارای علم، تخصص و تجربه است:

  • درمان اولیه ریشه یا عصب‌کشی
  • درمان ثانویه ریشه دندان
  • رفع دردهای ایجاد شده در فک، صورت و دندان بر اثر پوسیدگی دندان یا ضربه به آن
  • تشخیص و درمان آبسه‌های داخلی و خارجی ناشی از عفونت دندان‌ها
  • انجام جراحی برای قطع عصب، پری اپیکال و جدا کردن ریشه‌ها از پالپ دندان
  • خارج کردن کیست‌های مجاور ریشه دندان با انجام جراحی
  • رفع مشکلات دندان‌های آسیب‌دیده در اثر ضربه
  • کمک به درمان بیماران اندوفوبیک

در نتیجه…

درمان ریشه جزو خدمات دندانپزشک ریشه تهران است که به‌صورت تخصصی انجام می‌شود. از این رو دندانپزشک عمومی قادر به انجام آن نیست. عصب‌کشی یا درمان ریشه به ‌منظور کاهش پوسیدگی دندان، برطرف کردن درد و ترمیم دندان‌ها انجام می‌شود. به همین دلیل برای داشتن یک لبخند زیبا بهتر است این درمان توسط یک دندانپزشک متخصص عصب‌کشی انجام گیرد.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد