۳ ترفند ساخت باربیکیو با آجر نسوز در باغ، حیاط و بالکن

0

به گزارش مجله اینترنتی دکوکده : امروزه کاربرد و ساخت باربیکیو با آجر نسوز را در بسیاری از ویلاها و منازل مشاهده می کنیم که گوشه ای از باغ، حیاط خلوت، بالکن یا تراس خود را به آن اختصاص داده اند. باربیکیو آجر نسوز می تواند به سادگی تمیز می شود و تنوع رنگ و طرح زیادی که دارد، با هر نوع فضای باز و سلیقه ای همخوانی دارد.

اگر شما هم تصمیم به ساخت باربیکیو با آجر نسوز در بالکن، حیاط یا باغ ویلای خود دارید، اما در رابطه با نحوه ساخت، نوع طراحی، قیمت آجر نما نسوز و انواع طرح و رنگ و ابعاد آن سردرگم هستید، آجر آنلاین شما را راهنمایی می کند. در ادامه با ارائه ایده هایی جذاب و لاکچری برای طراحی باربیکیو و همچنین نحوه اطلاع از لیست قیمت آجر نسوز باربیکیو، همراه شما هستیم.

چکیده ای از آنچه خواهید خواند:

  • ترفند های ساخت باربیکیو با آجر نسوز در بالکن، باغ و…
  • ۳ آجر نسوز پر فروش برای باربیکیو
  • ۶ مزیت استفاده از آجر نسوز برای باربیکیو
  • ۴ نکته مهم نصب آجر نسوز باربیکیو
  • سخن پایانی

ترفندهای ساخت باربیکیو با آجر نسوز در بالکن، باغ و…

باربیکیو با آجر نسوز در مدل های مختلف ذغالی و گازی ساخته می شود که با توجه به موقعیت ساخت آن و سلیقه افراد می تواند متفاوت باشد. استفاده از باربیکیو آجر نسوز در فواصل گرم سال می تواند شب و روزی به یاد ماندنی به همراه خانواده و دوستان را برای شما رقم بزند.
پس چه بهتر که زودتر دست به کار شوید و برای ایجاد این موقعیت با حداقل هزینه، ساخت باربیکیو با آجر نسوز را در بالکن، تراس، حیاط خلوت و… شروع کنید که در ادامه بیشتر به آن خواهیم پرداخت.

۱. ساخت باربیکیو در بالکن و تراس با متراژ کوچک

شاید تصور بسیاری از افراد این باشد کسانی که حیاط خلوت یا باغ ندارند نمی توانند باربیکیو با آجر نسوز داشته باشند یا حتما بالکن و تراس آنها باید بزرگ باشد. اما خبر خوب اینجاست که امروزه ایده های بسیار زیادی برای ایجاد یک باربیکیو کوچک آجر نسوز وجود دارد که کم بودن متراژ برای ساخت آن محدودیتی ایجاد نمی کند.

پیشنهاد ما به شما برای داشتن یک باربیکیو آجری کوچک و جمع و جور، مدل مستطیلی می باشد؛ زیرا مدل مستطیلی آن فضای کمتری را درگیر می کند و بسیار مناسب برای بالکن ها و تراس هایی با متراژ کم می باشد. برای ساخت چنین باربیکیو می توانید از آجر نمای نسوز در ابعاد ۷×۳۳، ۱۰×۲۰ و ۷×۳۰ استفاده کنید.

ساخت باربیکیو کوچک با آجر نسوز در تراس

همچنین بهترین نوع باربیکیوی آجر نسوز در این حالت، باربیکیو گازی می باشد، زیرا نسبت به ذغالی در فضای کوچک بالکن به نظافت کمتری نیاز دارد.

با توجه به میزان متراژ بالکن و تراس خود می توانید هرچقدر فضا کوچکتر باشد باربیکیو را کوچکتر درست کنید. برای ساخت باربیکیو در بالکن شما نیاز به اقلام زیر دارید:

  • حدودا ۱۲۰عدد آجر نسوز نما؛ جهت مشاهده قیمت هر عدد آجر نسوز کافیست وارد سایت آجر آنلاین (Ajoronline.com مرجع فروش آجر نما نسوز و سایر انواع آجر) شوید.
  • جا ذغالی مشبک
  • ماله
  • سیمان
  • ماسه
  • تراز ساختمان سازی
  • صفحه های مشبک فلزی

۲. مراحل ساخت باربیکیو با آجر نسوز در باغ و حیاط خلوت

دورهمی های خانوادگی و دوستانه در باغ ویلاها یا حیاط های باصفا را وجود یک باربیکیوی آجری برای پخت غذاها و کباب های لذیذ و خوشمزه، خاطره انگیزتر می کند. برای ساخت باربیکیو با آجر نسوز نما در گوشه ای از باغ یا حیاط خود، کافیست نکات زیر را بدانید:

  • ابتدا باید زمین صافی انتخاب شود و در صورت صاف نبودن زمین آن را با یک لایه سیمان صاف و تراز کنید. (تقریبا ۲۴ ساعت زمان می برد تا سیمان خشک شود، بنابراین یک شبانه روز اجازه دهید تا سیمان خشک شود.)
  • پس از خشک شدن سیمان، برای اینکه بهتر بتوانید اندازه باربیکیوی آجر نسوز را بگیرید، کباب پز را روی زمین بگذارید و دور تا دور آن را با علامت مشخص کنید.
  • بعد از اینکه اندازه تقریبی و طرح باربیکیو خود را مشخص کردید، آجر نما نسوز را بدون ملات مطابق با طرح دلخواه خود بچینید تا چیدمان آن را مشخص کنید.
  • پس از مشخص کردن نحوه چیدمان سطح همواری را ایجاد کنید و سپس آجر چینی با ملات را شروع کنید.

بهترین مدل باربیکیو با آجر نسوز، گرد یا مربعی می باشد؛ زیرا باربیکیو گرد و مربعی بزرگ است و بهترین فضا را برای پخت کبابی لذیذ فراهم می کند.

 

باربکیو با آجر نما نسوز در باغ و حیاط

۳. ساخت باربیکیو با آجرهای تزئینی

هنگام ساخت باربیکیو با آجر نسوز باید به این نکته نیز توجه داشت که رنگ آجر نسوز و مدل باربیکیو متناسب با سنگ و دیگر مصالح در اطراف آن باشد. به طور مثال اگر دیوارهای حیاط خلوت شما سفید می باشد، استفاده از رنگ های مشکی، نارنجی و یا قرمز نمای بسیار زیبایی را در حیاط خلوت ایجاد می کند.

علاوه بر اینکه آجر نما نسوز از تنوع رنگی بالایی برخودار می باشد، برای ایجاد نمایی مدرن و جذاب تر می توانید از آجر نما هلندی نیز استفاده کنید. آجر هلندی نیز همانند آجر نسوز مقاومت بالایی در برابر حرارت و تغییرات دمایی هوا دارد، بنابراین یکی دیگر از گزینه های ساخت باربیکیو می باشد. چه بسا که به دلیل تنوع رنگی بالا نمای بسیار چشم گیر و جذابی را در فضای بالکن، حیاط خلوت و باغ ایجاد می کند.

فروشگاه اینترنتی آجر آنلاین با ارائه بهترین خدمات خرید و فروش آجر هلندی و آجر نسوز در خدمت شماست تا نمای متفاوت و منحصر به فردی را از باربیکیو آجر نسوز در باغ، بالکن و… خود ایجاد کنید. قیمت آجر نسوز باربیکیو و آجر هلندی با توجه به نوسانات بازار همواره در سایت آجر آنلاین آپدیت می شوند، بنابراین قیمت روز این آجرها را در www.Ajoronline.com ازدست ندهید.

ساخت باربیکیو با آجر نسوز نما و سنگ

آجر نما نسوز به دلیل تنوع در رنگ، بافت، زیبایی و… انعطاف پذیری خوبی با سایر متریال های نما همچون سنگ دارد. علاوه بر آن باربیکیو سنگی از تنوع بالایی در مدل های مختلف برخوردار می باشد. بنابراین باربیکیو با آجر نسوز نما و سنگ علاوه بر اینکه نمای بسیار شیک و مدرن را فراهم می کند، بهترین نوع باربیکیو در باغ ها، حیاط ها و تراس های لاکچری می باشد. برای مطالعه بیشتر اخبار آجر نسوز نما از آجر آنلاین روی لینک مربوطه کلیک کنید.

ترکیب سنگ و آجر نسوز نما برای باربیکیو

برای ساخت باربیکیو سنگی و آجر نسوز، نیاز است که متخصصین این کار دارای مهارت و تجربه کافی در این امر باشند. پس دقت داشته باشید که نصب آجر نسوز باربیکیو را به چه کسی می سپارید.

۳ نمونه از بهترین انواع آجر نسوز مخصوص باربیکیو

آجر نسوز مخصوص باربیکیو تنوع رنگی زیادی دارد. از جمله: سفید، مشکی، طلایی، قرمز، قهوه ای و… . در آجر آنلاین می توانید نمونه های بیشتر را به همراه قیمت روز آن مشاهده نمایید. اما در میان تنوع رنگی که این آجر دارد موارد زیر بهترین گزینه های آجر نسوز برای باربیکیو می باشد:

  • آجر نسوز انگلیسی (سمیرم): دارای طیف رنگی قرمز روشن تا قرمز تیره می باشد. باربیکیو با آجر نسوز انگلیسی از پرفروش ترین ها و مدرن ترین هاست.
  • آجر شاموتی نسوز: این آجر دارای طیف رنگی کرم، پرتقالی، طلایی و خردلی است.
  • آجر نسوز باربیکیو مشکی

استفاده از آجر نسوز انگلیسی، شاموتی، مشکی و... در طراحی باربیکیو آجری

۶ مزیت استفاده از آجر نسوز برای باربیکیو

آجر نسوز نما به دلیل ویژگی ها و مزایایی که برای کباب پز دارد، توجه بسیاری از افراد را برای ساخت باربیکیو با آجر نسوز جلب کرده است. آگاهی از این ویژگی ها در خرید آجر نسوزی مرغوب و با کیفیت بسیار اثرگذار می باشد. مزایای آجر نسوز باربیکیو موارد زیر می باشد:

  • قیمت آجر نسوز بسیار مقرون به صرفه تر از سایر مصالح می باشد.
  • نصب آن راحت و آسان است.
  • از تنوع رنگی بالایی برخوردار می باشد.
  • در برابر تغییرات دمایی هوا و باران های اسیدی از مقاومت بالایی برخوردا است.
  • مقاومت زیادی در برابر حرارت دارد.
  • با محیط زیست سازگار است.

“کاربران گرامی آجر آنلاین، در هر کجای ایران که باشند، برای خرید آجر نسوز نما از درب کارخانه و بدون واسطه، می توانند از طریق شماره (۰۹۰۲۱۶۸۴۴۱۱)، مستقیما با مدیر فروش ارتباط برقرار نمایند و اطلاعاتی چون قیمت هر متر مربع آجر نما نسوز، تعداد قالب مورد نیاز در هر متر، زمان دقیق ارسال و… را کسب کنند.”

۴ نکته مهم نصب آجر نسوز باربیکیو

معمولاً تکنسنین های حرفه ای، تسلط کافی را بر نکات نصب آجر نسوز برای باربیکیو دارند. این نکات شامل موارد زیر هستند:

  • اگر باربیکیو آجر نسوز شما ذغالی است، از مواد آتش زای مناسب با ذغال را استفاده کنید و از بنزین برای این کار خودداری نمایید.
  • هنگام چیدمان آجر از تراز بودن آنها مطمئن باشید.
  • پس از هر بار استفاده، باربیکیو با آجر نسوز را برای دفعات بعد تمیز نمایید.
  • اگر باربیکیو آجری گازی دارید، حتما پس از اتمام کار از قطع بودن گاز آن اطمینان حاصل فرمایید.

سخن پایانی

آجر نسوز به عنوان یکی از بهترین و مدرن ترین انواع آجر نما برای باربیکیو شناخته شده است. تنوع و برتری آن را می توان در رنگ ها و ویژگی های آن مشاهده کرد. فروشگاه اینترنتی آجر آنلاین (https://ajoronline.com/) که بزرگترین مرکز فروش آجر نسوز تهران، اصفهان، مشهد و… می باشد، قیمت آجر نما نسوز را بدون واسطه و به قیمت درب کارخانه ارائه می دهد. جهت کسب مشاوره رایگان و ثبت خرید انواع آجر نسوز برای باربیکیو، کافیست با کارشناسان فروش ما (۰۹۰۲۱۶۸۴۴۱۱) تماس بگیرید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد