۰ تا ۱۰۰ سوله خرپایی (قیمت و خرید سوله خرپایی از اعتمادسازه)

0

به گزارش مجله اینترنتی دکوکده : سوله‌ها سازه‌های فلزی با سقف‌های شیب‌دار هستند که در ابعاد و اندازه‌های متنوع و به صورت کاملا تخصصی طراحی و ساخته می‌شوند‌. این سازه‌های صنعتی از لحاظ ساختار و کاربرد به دسته سوله تیرورقی، سوله خرپایی و سوله یو بی ام تقسیم‌بندی می‌شوند‌. از بین این سوله‌ها، سوله‌های خرپایی به عنوان سبک‌ترین و بهترین نوع سوله، کاربرد فراوانی دارند و در ساخت دهانه آن‌ها از لحاظ متراژ هیچ‌ گونه محدودیتی وجود ندارد. ویژگی‌هایی مانند وزن سبک، سرعت بالا در ساخت و اجرا، کم هزینه بودن، امکان جا به جایی و مزایای دیگر باعث افزایش طرفداران این نوع سوله شده است. برای آشنایی بیشتر با سوله‌ خرپایی، مزایای و کاربردهای آن و همچنین عوامل تاثیرگذار روی قیمت سوله خرپایی تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

سوله خرپایی چیست؟‌

سوله خرپایی چیست اعتمادسازه

سوله خرپایی (Truss Shed) یکی از بهترین، سبک‌ترین و رایج‌ترین انواع سوله با ساختار و طراحی کاملا استاندارد می‌باشد که از مقاومت و استحکام بسیار بالایی برخوردار است و به دو صورت شیب‌دار و قوسی ساخته می‌شود‌. دلیل نامگذاری این سوله با نام خرپایی استفاده از سازه‌ای باربر و چند عضوی به صورت مثلث در ساخت و تولید آن است. پایین بودن هزینه ساخت، حمل و نقل و نصب سوله، داشتن ظاهری زیبا در اشکال هندسی متنوع، تنها سوله با دهانه بزرگ و گسترده بدون وجود ستون میانی، عدم محدودیت در ارتفاع، طراحی، ساخت و نصب سریع، مقاومت و استحکام زیاد، امکان باز کردن اتصالات سوله و مونتاژ آن در جاهای دیگر برای دفعات مکرر و غیره از مهمترین مزایای سوله‌های خرپایی محسوب می‌شوند‌. این نوع سوله برای ساخت کارخانه‌ها و ساختمان‌های صنعتی، تالار، سالن‌های نمایشگاه، آشیانه نگهداری و تعمیر انواع هواپیما، انبار، اسکان‌های اضطراری، تعمیرگاه‌های ماشین‌آلات، پل‌های بزرگ، سوله ورزشی، سالن‌های ورزشی، استخر، کارگاه‌های تولیدی، سالن‌های مرغداری و پرورش بلدرچین، شهربازی، کشاورزی و غیره کاربرد دارد.

قیمت سوله‌های خرپایی به چه عواملی بستگی دارد؟

قیمت سوله خرپایی اعتمادسازه

قیمت سوله خرپایی به عوامل متعددی وابسته است و به طور کلی معمولا قیمت آن از انواع دیگر پانزده درصد ارزان‌تر می‌باشد. یکی از مهم‌ترین عوامل موثر در قیمت این نوع سوله مصالح به کار رفته در ساخت آن است. قبل از خرید سوله خرپایی می‌توانید باید با مشخص کردن وزن، ابعاد و ارتفاع، مشخص کردن روش ساخت و استعلام قیمت سوله از شرکت‌های سوله سازی قیمت نهایی آن را تخمین بزنید. ابعاد و ارتفاع سوله تاثیر بسزایی در قیمت تمام شده این سازه صنعتی دارد. سقف این سوله‌ها دو نوع هستند. روش اول از جنس ورق رول با ویژگی‌های عایق حرارتی و استفاده از توری و پشم شیشه ساخته می‌شود‌ و قیمت ارزان‌تری دارد. در روش دوم سقف با ساندویچ پانل ساخته می‌شود و ظاهر زیبا و چشم‌نوازتری دارد. این نوع نسبت به ورق رول از عایق حرارتی بیشتری برخوردار است و قیمت آن نیز گران‌تر است. هزینه نهایی ساخت سوله خرپایی که با توجه به دهانه، ارتفاع و محل نصب آن‌ها توسط شرکت‌های سوله‌سازی اعلام می‌شود، در حال حاضر بین ۱۶۰ هزار تومان تا ۳۶۰ هزار تومان متغیر است. به طور کلی سوله‌های خرپایی از لحاظ اقتصادی بسیار به صرفه‌تر از انواع دیگر هستند و مزایای بیشتری دارند.

قبل خرید سوله خرپایی به چه نکاتی باید توجه کرد؟

خرید سوله خرپایی اعتمادسازه

افرادی که قصد خرید سوله خرپایی را دارند باید چند موضوع و نکته بسیار مهم را مد نظر قرار دهند. نکته اول اینکه منطقه جغرافیایی را که برای نصب سوله انتخاب کرده‌اند، از نظر شرایط اقلیمی و آب و هوای منطقه مورد بررسی قرار دهند و سپس نسبت به سفارش سوله خرپایی اقدام کنند. اگر جنس سوله بدون توجه به آب و هوای منطقه نصب این سازه انتخاب شود، به سرعت خراب و دچار فرسودگی خواهد شد. در زمان خرید به ویژگی‌های ظاهری مانند ستون، دهانه، ارتفاع، سقف و غیره نیز اهمیت بدهید. خوشبختانه سوله‌های خرپایی از لحاظ دهانه محدودیتی ندارند و حتی بدون نیاز ستون میانی می‌توان دهانه‌های بیشتر از صد متر را بنا کرد.سوله سازی خرپایی در کرمان اعتمادسازه

سفارش سوله خرپایی ارزان

سوله خرپایی را می توان از انواع سوله ارزان دانست که برای اردوگاه های نظامی و مرغداری ها و … مناسب است. قیمت این نوع سوله نسبت به سوله های تیروقی و یو بی ام ارزان تر است. برای سفارش می توانید با شماره ۰۹۱۳۷۵۷۰۵۸۷ در ارتباط باشید.

نتیجه گیری

برای سفارش سوله‌ خرپایی می‌توانید به سایت شرکت اعتماد سازه بزرگ ترین شرکت سوله سازی در کرمان با آدرس اینترنتی https://etemadsazeh.com مراجعه کنید.  این شرکت دارای ده سال سابقه درخشان در زمینه ساخت و نصب انواع سوله‌ از جمله سوله‌ خرپایی در تمام نقاط کشور است و به عنوان یک برند معتبر و با تجربه در صنعت سوله‌سازی شناخته شده است. انجام پروژه‌های بزرگ سوله‌سازی در استان کرمان توسط اعتماد سازه نشان‌دهنده اعتبار بالای این برند می‌باشد.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد