راهنمای خرید مبل چستر از بهترین فروشگاه آنلاین

0

به گزارش مجله اینترنتی دکوکده : خرید مبل چستر امروزه طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است، زیرا در اکثر کشور ها این دسته از مبلمان در مد جدید ۲۰۲۲ قرار گرفته و از تنوع خوبی برخوردار است. مبل چستر هم برای افرادی که طرفدار سبک های قدیمی و کلاسیک هستند می تواند مناسب باشد، هم برای عزیزانی که به دنبال استفاده از طرح های جدید و مدرن باشند. در گذشته مبل چستر از موی یال اسب و پرز نارگیل درست می شد و با گذشت زمان پشم بز هم به آن اضافه شد. با استفاده از ترکیبات بیشتر، محدودیت ها برداشته شده و تعداد زیادی از انواع مبل چستر وارد بازار شدند.

معرفی کامل مبل چستر

مبل چستر از دسته ی مبلمان ترک است که در دسته کلاسیک راحتی قرار می گیرد. مبل چستر دارای دوام بسیار بالایی بوده و شما می توانید مدت زمان زیادی را از آن استفاده کنید. از ویژگی های بارز مبل چستر داشتن فرورفتگی های دکمه ای می باشد. این سبک مبل به دو حالت درست می شوند:

  1. در روش اول که روشی ارزان است، دوخت با کمک میخ انجام می شود و به آن اصطلاحا روش دستگاهی می گویند. در این سبک سرعت کار بالا بوده اما کیفیت لازم در آن وجود ندارد. نبود کیفیت لازم در این روش باعث پایین آمدن قیمت می شود و این می تواند به عنوان یک نقطه ضعف در نظر گرفته شود.
  2. در روش دوم که روخت به صورت دستی است، محل دوخت ها با نخ های ابریشمی به هم وصل می شوند و همین امر کمک می کند تا ظرافت بیشتری در کار دیده شود و کیفیت و به طبع قیمت محصول بالا برود.

 

ویژگی های مبل چستر با کیفیت

  • جنس پارچه مبلی خاص و منحصر بفرد، مبلمان چستر معمولا از کتان و مخمل می باشد. در نوع مخمل، شما احساس راحتی بیشتری خواهید داشت و نرم بودن بافت مبل را به خوبی حس می کنید. جنس پارچه مانند هر وسیله دیگری می تواند در درجه های مختلفی تولید شود. وقتی که اعلام می کنیم پارچه مبل درجه یک است، به این معنا است که مبل جنس و کیفیت خوبی دارد و از ازرش خرید بالایی برخوردار است. وقتی هم که برای مدت زمان زیادی بر روی آن می نشینید، هرگز احساس خستگی نخواهید داشت. در مواردی می توانید رویه مبل را با چرم طبیعی و مصنوعی تهیه کنید که این امر باعث دوام بیشتر و همچنین قیمت بالا تر مبل خواهد شد.
  • ابعاد بزرگ مبلمان چستر از سری ترک باعث شده تا به نسبت بسیاری از مبلمان برتری پیدا کنند. ابعاد مبلمان چستر بزرگ می باشد اما بزرگ بودن آنها به حد قابل قبولی است، یعنی همزمان می توانیم برای خانه های بزرگ و کوچک استفاده کنیم، در اینجا انتخاب رنگ از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد.
  • دسته های این سری از مبلمان با بقیه کاملا متفاوت می باشند. در مبلمان چستر بدنه مبل و دسته آنها در یک اندازه مشخصی قرار می گیرند و می توانیم تناسب میان آنها را مشاهده کنیم. کوتاه بودن آنها باعث می شود تا راحت بتوانید دست خود را به آن تکیه دهید. در بخش دسته های آنها نیز شما دکمه های فرو رفته را مشاهده خواهید کرد که در نوع خود بسیار تاثیر گذار است.
  • لزوم وجود تناسب در چیدمان خانه و سبک دکوراسیون مبل ها بسیار حائز اهمیت می باشد. به هیچ وجه نباید در هنگام استفاده از مبلمان چستر، تابلو های خیلی قدیمی، ست مبلمان سلطنتی به کار گیرید. رنگ ساختمان، سقف و همچنین سایر وسایلی که از آن ها استفاده می کنید، باید از لحاظ ارتفاع و رنگ بندی با مبلمان هماهنگ باشند.
  • ساختار مبل چستر به گونه ای است که به شما اجازه می دهد خیلی راحت چرخش به همه طرف را داشته باشید و دسترسی کامل به محیط خود را به خوبی احساس کنید. این ساختار برگرفته از برخی استانداردهایی می باشد که توسط افراد خبره تشخیص داده شده اند. زاویه قائم منعطفی در آنها به وجود آمده است که کمک می کند از هر گونه درد کمری دوری کنیم و اجازه ندهیم که به ستون فقرات ما فشاری وارد شود.

 خرید مبل چستر

سبک مبل چستر مدرن است یا کلاسیک؟

مبل چستر از دسته مبلمانی است که میتواند در هر دو سبک کلاسیک و مدرن تولید و طراحی شود. منظور از هر دو سبک این است که هم می توانیم آن را به صورت راحتی در نظر بگیریم و هم اینکه ویژگی های مبل های کلاسیک را در آن مشاهده کنیم. مبلی که هم مدرن است و هم کلاسیک، باعث می شود گروه های بیشتری تمایل به خرید داشته باشند، در کنار آن عدم چروک شدن لباس ها هنگام نشستن بر روی این سبک از مبلمان، اهمیت خیلی زیادی دارد و کمک می کند تا به صورت جهانی فروش داشته باشد. حتی اگر تنها یک دست مبل خواستید استفاده کنید، می توانید بر روی این سری از مبلمان حساب باز کنید.

 خرید مبل چستر

انتخاب پارچه مبل چستر کاملا سلیقه ای بوده و شما می توانید به انتخاب خود آنها را سفارش دهید. معمولا کیفیت ظاهری و نمای زیبای مبل بر عهده پارچه استفاده شده رویه مبل است. در نظر داشته باشید که لمسه کاری مبل چستر تنها زمانی به خوبی انجام می شود که پارچه ظرافت لازم را داشته باشد و از قدرت کششی خوبی برخوردار باشد. وقتی که شما به خوبی به این امر توجه می کنید، قیمت محصول را هم بالا می برید. اگر پارچه نامرغوب باشد، در هنگام دوخت به صورت دستگاهی و یا دستی، دچار پارگی می شود. در هنگام خرید مبل چستر تمامی این ویژگی ها را برای شما بیان می کنند. بر اساس آگاهی از همین نکات، خرید مبل چستر را انجام بدهید. رنگ بندی در پارچه ها در گستره بسیار بزرگی قرار می گیرد و شما می توانید با توجه به نکاتی که از روانشناسی رنگ ها می دانید، خرید کنید. رنگ های روشن، تیره، جیغ و … هر کدام توسط گروه خاصی بیشتر مورد استقبال قرار می گیرند و این باعث میشود تا در همه زمینه ها، تنوع در مبلمان را مشاهده کنیم. لازم است قیب از خرید مبل چستر به صورت آنلاین حتما با مشاوره ای با متخصصان طراحی دکوراسیون مبل آنلاین داشته باشید تا زیبا ترین ترکیب رنگی را برای منزل خود داشته باشید.

آگاهی از نحوه چیدمان وسایل خانه قبل از خرید مبل چستر

ابتدا بدانید که باید ترکیب رنگ را در اولویت خود قرار دهید. رنگ گرم و رنگ سرد دو دسته کلی از انواع رنگ هایی که وجود دارند. در رنگ های سرد شما شاهد رنگ هایی مانند آبی، سفید، سبز و … هستید. معمولا افرادی که طبع گرم دارند بهتر است که از این سبک رنگ استفاده کنند. رنگ های گرم نیز شامل نارنجی، قرمز، قهوه ای و طوسی و … است. افرادی که طبع سرد دارند بهتر است که به سراغ این ترکیب از رنگ بروند. در کنار بحث علمی، باید به علاقه خود هم توجه کنید.

برخی از افراد را می توانیم ببینیم که تمایل زیادی به رنگ های ترکیبی دارند و دوست دارند رنگ ها را به صورت مکمل در کنار هم قرار دهند. رنگ طوسی و صورتی از دسته همین رنگ ها می باشد. رنگ خردلی با قرمز، مشکی و سفید، کرم و زرشکی، بنفش و زرد و … از جمله همین موارد می باشند. شما نمی توانید در خرید مبل چستر به سراغ رنگ آبی بروید و بعد رنگ فرش و پرده اتاق خود را به گونه ای انتخاب کنید که هیچ وجه اشتراکی با آن ندارند. حتما قبل از خرید تمامی رنگ ها و مدل هایی که در نظر دارید را بر روی کاغذ بنویسید و سپس بر اساس همان هم خرید کنید، مطمئن باشید که نتیجه مطلوبی را مشاهده خواهید کرد.

در خرید مبل چستر می توانید مشاهده کنید که در برخی از آنها چوب به کار رفته. میز های عسلی چوبی که در مقابل این سری از مبلمان قرار می گیرند، از جذابیت بسیار بالایی برخوردار هستند و هرگز قدیمی نخواهند شد. اگر خانه شما متراژ زیادی دارد و مجبور هستید از دو یا چند ست مبل استفاده کنید، هم می توانید تعداد مبلمان چستر را زیاد کنید و هم اینکه ست دوم را ست کاملا چوبی تهیه کنید. در ست چوبی طرح های سنتی و مدرن مشاهده می شود و این به شما اجازه می دهد تا فضای متفاوتی را از آن خود کنید. خرید مبل چستر مانند هر مبل دیگری دارای اصولی می باشد که باید مورد توجه خود قرار دهید تا مشکلی شکل نگیرد.

 خرید مبل چستر

تشخیص کیفیت در خرید مبل چستر

  • ابتدا آن را از نزدیک مشاهده کنید تا جنس پارچه را متوجه شوید. اگر پارچه بی کیفیت باشد خیلی زود دچار کشیدگی می شود و رنگ خود را از دست می دهد.
  • ریل به کار رفته در این سبک از مبلمان باید ضخامت متوسطی داشته باشند، زیرا اگر خیلی ضخیم باشد، بعد از مدتی حالت خود را از دست می دهد.
  • قطعات مختلف باید توسط مفاصل دندانه دار به همدیگر وصل شوند تا بعد از چند سال گذشت از خرید مبل چستر، بتوانیم شاهد سلامت کامل آن باشیم.
  • چسبی که در اتصال قطعات مورد استفاده قرار می گیرد، باید مخصوص صنعت مبلمان سازی باشد تا با کمی فشار باعث شکسته شدن مبل نشود.
  • چوب به کار رفته درون مبلمان می بایستی فصلی باشد تا تراکم و استقامت لازم را در خود داشته باشد.
  • اسفنجی که در این محصول به کار می رود، انتظار می رود که بعد از نشستن مجدد به حالت اولیه خود بر گردد. اگر احساس کردید که خیلی سفت است و یا اینکه بیش از حد نرم می باشد، مطمئنا به کیفیت آن شک کنید، زیرا باعث راحتی شما نمی شود.
  • قوس اس کمر در هر فردی و هر جنسیتی، باید مورد توجه و محافظت شما قرار بگیرد. در نظر داشته باشید که اگر محصول این استاندارد را در خود به خوبی رعایت نکرده باشد، ممکن است که بعد از مدتی دچار کمر درد شوید و اثرات ناشی از آن باقی بمانند.
  • پایه های این مبلمان می توانند چوب و یا استیل باشند. استیل اصل هرگز زنگ نمی زند، پس اگر بعد از یکماه استفاده از محصول شاهد تغییر رنگ در استیل بودید، متوجه باشید که آن فیک است. این اتفاق بیشتر برای افرادی رخ می دهد که منطقه شمالی کشور زندگی می کنند و شرایط آب و هوایی در آنجا مرطوب و معتدل می باشد. اگر هم چوب بی کیفیت باشد، بعد از مدتی استفاده سر و صدای زیادی تولید می کند.
  • در خرید مبل چستر به نوع دکمه زنی که دارند، توجه کنید. باید حفره به طور کامل ایجاد شده باشد و هیچ پارگی در اطراف خود ایجاد نکرده باشد.
  • اگر مقدار کمی پارچه استفاده کرده باشند، در خرید مبل چستر متوجه خواهید شد که پارچه بیش از کشیده شده و با کمی فشار احتمال پارگی دارد.
  • اگر دو رنگ سفارش داده اید، در نظر داشته باشید که هر دو جنس پارچه ها یکسان باشد تا نمای زشتی در خانه ایجاد نشود.

 خرید مبل چستر

تاثیر جنس پارچه در قیمت

جنس پارچه تاثیر مستقیمی در قیمت ها دارد و فروشنده به طور کامل این موضوع را برای شما مطرح می کند. اگر به مرکز اصلی خرید و فروش مراجعه کردید و متوجه تفاوت قیمت شدید، مطمئن باشید که به سبب گوناگونی در کیفیت این اتفاق رخ داده است.

تاثیر جنس قطعات چوبی در خرید مبل چستر

عطر چوب، نوع درخت و رنگی که دارد از جمله مواردی هستند که در خرید مبل چستر تاثیر می گذارند. نمای کار و قیمت خرید مبل چستر با توجه به این مورد می تواند تعیین شود و شاهد گوناگونی گسترده ای باشیم. برخی از آن مبل چستر هایی که صادر می شوند، در تمامی ویژگی ها جایگاه خوبی دارند.

ست خرید مبلمان چستر فیلد از نوع سنتی

در ست سنتی جنس پارچه و ساختار مبل ها از سبک مبل نئوکلاسیک و مبل کلاسیک الگو گرفته شده است و شما به وضوح شاهد این خصوصیات در آنها خواهید بود.

ست خرید مبلمان چستر فیلد از نوع مدرن

ست خرید مبل چستر مدرن بیشتر مورد توجه افراد جوان می باشد. این ست ها ظاهری شیک و برجسته دارند. رنگ های جیغ و نود در آنها بیشتر دیده می شوند. در خرید مبل چستر مدرن بدانید که معمولا فضای بیشتری اشغال می کنند.

نکات طلایی قبل از خرید مبل چستر 

  • در خرید مبل چستر به هر فردی اعتماد نکنید.
  • در خرید مبل چستر به دوخت دستی که ابریشم وارد چوب شده است توجه کنید.
  • به وضعیت خانه خود توجه کنید.

در انتها اشاره میکنیم که قبل از خرید مبلمان و به خصوص مبل چستر حتما با مشاوران طراحی دکوراسیون در مجموعه مبل آنلاین مشورت کنید. این مجموعه تولید کننده انواع مبل با کیفیت بالا است. همچنین میتوانید برای تعمیر مبلمان قدیمی خود از مجموعه مبل آنلاین کمک بگیرید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد