انواع ساندویچ پانل های آریا بارون توس

0

به گزارش مجله اینترنتی دکوکده : انواع ساندویچ پانل های آریا بارون توس یکی از دسته محصولات اصلی این کارخانه است که در این مقاله قصد داریم به بررسی و معرفی آن‌ها بپردازیم. ساندویچ پانل یک متریال مرکب و نوین ساختمانی است که درست مانند یک ساندویچ از ۳ لایه تشکیل شده است. در لایه میانی نوعی ماده عایق از جنس پلی اورتان، پلی استایرن و پشم سنگ قرار گرفته است که این ماده از دو طرف به دو ورق فلزی یا غیر فلزی متصل می‌شود.ساندویچ پانل های پلی اورتان که بسیار جنس مقاوم و با کیفیتی است یکی از خدمات ارزنده آریا بارون توس می باشد.

 

انواع ساندویچ پانل های کارخانه آریا بارون توس را بطور کلی می‌توان به دو دسته سقفی و دیواری تقسیم بندی کرد. اما این پانل‌های ساندویچی از نظر نوع کاربری به انواع متفاوت‌تری تقسیم خواهند شد که کارخانه آریا بارون آن‌ها را به صورت زیر نامگذاری کرده است:

  • ساندویچ پانل های دیواری
  • ساندویچ پانل های سقفی
  • ساندویچ پانل سردخانه ای
  • ساندویچ پانل کلین روم
  • ساندویچ پانل پشم سنگ

با مراجعه به کارخانه آریا بارون و مشاهده نمونه محصولات از نزدیک، از کارشناس کارخانه درخواست کردیم تا توضیحاتی راجع‌به انواع ساندویچ پانل‌هایی که تولید می‌کنند و ویژگی‌های هر یک از آن‌ها در اختیارمان قرار دهند. اگر قصد ساخت و ساز دارید و نمی‌خواهید هزینه هنگفتی را به خرید آهن آلات ساختمانی اختصاص دهید، پس بهتر است از مصالح پیش ساخته چون ساندویچ پانل استفاده کنید. اما اگر اطلاع زیادی درباره ساندویچ پانل‌ها و مزایای آن‌ها ندارید توصیه می‌کنم حتما تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

ساندویچ پانل دیواری آریا بارون توس چه ویژگی هایی دارد؟

یکی از تولیدات آریا بارون که توجه و تمرکز خط تولید این کارخانه است، ساندویچ پانل‌های دیواری هستند. از پانل‌های دیواری برای ساخت دیوارهای پیش ساخته استفاده می‌شود. در ساخت و ساز به شیوه سنتی سازنده باید هزینه‌ای را برای ساخت دیوار و سپس هزینه مجددی را برای عایق کاری دیوار پرداخت کند. اما با استفاده از ساندویچ پانل دیواری با یک تیر دو هدف زده است!

ساندویچ پانل دیواری آریا بارون توس

افرادی که برای مشاوره پیش از خرید انواع ساندویچ پانل مراجعه می‌کنند، تصورات غلطی راجع‌به ساندویچ پانل‌ها دارند. یکی از شایع‌ترین این تصورات، استحکام پایین سازه‌هایی است که با این متریال ساخته شده‌اند. ساندویچ پانل‌ها یک لایه عایق و دو ورق فلزی دارند و این یعنی با یک متریال مستحکم و عایق طرف هستیم. مهم‌ترین ویژگی ساندویچ پانل‌ دیواری کارخانه آریا بارون توس ضخامت بالای ورق‌ها، مرغوبیت جنس ورق‌ها و همچنین مناسب بودن چگالی و جنس لایه عایق است.

 انواع ساندویچ پانل های دیواری آریا بارون توس

  • ساندویچ پانل دیواری-مدل آلوم پانل
  • ساندویچ پانل دیواری-مدل پیچ پنهان
  • ساندویچ پانل دیواری-مدل کرکره درشت
  • ساندویچ پنل دیواری-مدل کره
  • ساندویچ پانل دیواری-مدل ایران
  • ساندویچ پانل دیواری پشم سنگ-با تزریق دو لبه
  • ساندویچ پانل دیواری پشم سنگ-بدون تزریق دو لبه

هر یک از ساندویچ پانل‌های فوق ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارند که توضیح هر یک از آن‌ها در قالب چند دقیقه امکان پذیر نخواهد بود. به همین خاطر توصیه می‌کنیم پیش از خرید حتما از کارشناسان ما در کارخانه آریا بارون مشاوره دریافت کنند.

آیا ساندویچ پانل سقفی آریا بارون نیز همان کیفیت را در تولید دارد؟

از دیگر انواع ساندویچ پانل های آریا بارون توس، ساندویچ پانل‌های سقفی هستند. ساندویچ پانل‌های سقفی برخلاف پانل‌های دیواری به تنهایی برای ساخت سقف مورد استفاده قرار نمی‌گیرند؛ بلکه سقف را پوشش داده و آن را نسبت به صوت، حرارت، رطوبت، نفوذ حشرات، ضربه‌ها و… عایق می‌کنند.

کارخانه آریا بارون توس همواره سعی کرده است با بکارگیری از نیروهای متخصص و کارآزموده و همچنین تجهیز کردن خط تولید به بروزترین دستگاه‌های دنیا، تولیدات خود اعم از انواع ساندویچ پانل‌های سقفی را در بالاترین سطح کیفی به دست مصرف کننده برساند.

انواع ساندویچ پانل سقفی آریا بارون توس 

  • ساندویچ پانل سقفی شادولاین ۵ گام طرح ایتالیا- دو رو ورق
  • ساندویچ پانل سقفی شادولاین ۵ گام طرح نروژ- دو رو ورق
  • ساندویچ پانل سقفی شادولاین ۵ گام طرح ترک- دو رو ورق
  • ساندویچ پانل سقفی شادولاین ۵ گام طرح آلمان- دو رو ورق

*ساندویچ پانل‌های فوق با دو رو ورق آلومینیوم با عنوان شادولاین دو رو ورق آلوم پانل نیز تولید می‌شوند.

  • ساندویچ پانل سقفی شادولاین ۵ گام طرح ایتالیا- یک رو ورق
  • ساندویچ پانل سقفی شادولاین ۵ گام طرح نروژ- یک رو ورق
  • ساندویچ پانل سقفی شادولاین ۵ گام طرح ترک- یک رو ورق
  • ساندویچ پانل سقفی شادولاین ۵ گام طرح آلمان- یک رو ورق

جزئیات هر یک از ساندویچ پانل‌های فوق و اینکه هر یک چه مزایا و معایبی دارند حین خرید به مشتری به صورت دقیق ارائه خواهد شد.

ساندویچ پانل کلین روم آریا بارون چیست؟

در بیمارستان‌ها، آزمایشگاه‌ها، مراکز تحقیقاتی ساخت دارو و واکسن و… فضاهایی وجود دارد که باید کاملا استریل باشند. این فضاها نباید با محیط بیرون در ارتباط باشند یا آلاینده‌های موجود در هوای بیرون به راحتی امکان ورود به این اتاق‌ها را داشته باشند. این اتاق‌ها که با عنوان کلین روم (Clean Room) یا اتاق تمیز شناخته می‌شوند باید از هر نظر عایق باشند. ساندویچ پانل کلین روم این کارخانه از نوع ساندویچ پانل دیواری است که عموما با ضخامت ۶ سانتی متری تولید می‌شود.

ساندویچ پانل کلین روم

ممکن است از خود بپرسید ساندویچ پانل کلین روم چه تفاوتی با ساندویچ پانل دیواری معمولی دارد؟ عمده تفاوت این پانل‎‌ها با یکدیگر، صاف و یکدست بودن سطح پانل‌های کلین روم است. در صورت شیاردار بودن پانل، آلودگی و ذرات معلق موجود در هوا ممکن است بر روی دیوار اجتماع یافته و در نهایت به درون اتاق نفوذ کنند. کیفیت ساندویچ پانل های کلین روم تولیدی از سوی کارخانه آریا بارون در حد استانداردهای جهانی است.

آیا کارخانه آریا بارون ساندویچ پانل سردخانه ای نیز تولید می‌کند؟

از دیگر انواع ساندویچ پانل های آریا بارون توس می‌توان به پانل‌های سردخانه‌ای اشاره کرد. از این پانل‌ها که با عایق پلی یورتان ساخته می‌شوند، برای عایق سازی ساختمان‌ سردخانه ها استفاده می‌شود. آریا بارون توس ساندویچ پانل‌های سردخانه ای خود را با عرض ۱۱۸.۵ تولید می‌کند.

از دیگر ویژگی‌های منحصربه‌فرد ساندویچ پانل‌های تولیدی کارخانه آریا بارون می‌توان به سرعت بالای مونتاژ آن‌ها و همچنین امکان جداسازی و نصب مجدد اشاره کرد. جنس ورق رویه و زیره این پانل‌ها بسته به تصمیم مشتری می‌تواند آلومینیوم، استیل، گالوانیزه و آلوزینک باشد. فوم پلی یورتان PIR که نوعی عایق سخت و کند آتش گیر است برای ساخت ساندویچ پانل سردخانه ای آریا بارون مورد استفاده قرار می‌گیرد.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد