برای مطالعه ی کاربردهای سنگ مرمر و گرانیت با ما همراه باشید

0

به گزارش مجله اینترنتی دکوکده : سنگ از قدیم الایام تا کنون استفاده های بسیاری داشته اند و در صنایع مختلف شاهد کاربرد متنوع آن هستیم. مقاومت بالای سنگ اصلی ترین دلیل استفاده از آنهاست که البته هر یک از انواع سنگ ها ویژگی های متفاوتی نسبت به یکدیگر دارند و باید با توجه به کار خود بهترین نوع سنگ را برای خرید انتخاب نمایید. توجه به: رنگ، طرح، شکل، خاصیت و… در خرید سنگ از جمله ضروریات است چرا که خواص سنگ ها با یکدیگر متفاوت است و برخی سنگ ها به دلیل تخلخل بالا مقاومت پایینی دارند و فقط باید در بخش هایی استفاده شوند که جنبه تزیینی دارند. فرآوری سنگ ها به عنوان اصلی ترین مرحله در زیباسازی و آماده سازی آنها به شمار می رود چرا که در این مرحله کارایی سنگ ها مشخص خواهد شد. برای مثال: سنگ لاشه هیچگونه مرحله فرآوری طی نمی کند و از این رو کمترین میزان قیمت را از آن شاهد هستیم اما سنگ مرمر به نسبت تراورتن و … پروسه فرآوری طولانی را پشت سرمی گذارد و از این رو قیمت آن نیز بالا است. در ادامه توضیحات کامل تری از این قبیل ارائه نموده ایم:

 

 سنگ مرمر

مرمر یکی از لوکس ترین و زیباترین سنگ های ساختمانی است که به دلیل شفافیت بالای بلورهای خود به راحتی نور را از خود عبور می دهد. همین خاصیت باعث محبوبیت بسیار آن شده است و به دلیل طبع سرد خود باعث خنک شدن فضای پیرامون خود خواهد شد. سنگ های مرمر را معمولا در اماکن زیارتی می توان مشاهده کرد چرا که زیبایی منحصر به فردی به محیط بخشیده و خاصیت آینه ای آن بهترین شرایط را فراهم خواهد آورد. سنگ های مرمر در انواع اقسام رنگ ها و مدل های مختلف یافت می شوند و از این رو حق انتخاب خواهید داشت. خطوط و رگه های میان سنگ مرمر زیبایی آن را دوچندان می کند و از این رو افراد به دنبال خرید سنگ های مرمر رگه دار هستند. سنگ های مرمر که بزرگ و یک تکه هستند با نام سنگ اسلب شناخته می شوند که قیمت بالاتری نسبت به نمونه های دیگر سنگ دارند و می توان از آن برای تزیین مراکز لوکس و لاکچری استفاده کرد.

 

خرید سنگ مرمر از سنگ وزین

خرید سنگ مرمر

در هنگام خرید سنگ مرمر باید به نکات مختلفی دقت داشته باشید که کیفیت سنگ انتخابی یکی از مهمترین موارد حائز اهمیت خواهد بود. مراکز متعددی اقدام به ارائه خدمات فروش سنگ کرده اند که برخی از آنها در سطح شهر و برخی دیگر در سطح فضای مجازی فعالیت می کنند. خرید از مراکز سطح شهر معایبی نظیر وقت گیر بودن به دنبال دارد و از این رو مراکز فروش اینترنتی سنگ بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته اند و امروزه همگان سعی بر آسان انجام دادن امورات خود دارند. شرکت ما یکی از مراکزی است که اقدام به ارائه انواع اقسام مختلف سنگ ها نموده و با مراجعه به وب سایت اینترنتی این شرکت می توانید ویژگی هریک از سنگ ها را مورد بررسی قرار داده و در نهایت نسبت به خرید بهترین نوع از میان آنها اقدام کنید.

 

خرید سنگ گرانیت

سنگ گرانیت

گرانیت با اینکه یکی از سنگ های گران قیمت است اما معادن متعددی در سطح کشور دارد و برخی از گرانیت های تولید شده در ایران به سایر کشورها نیز صادر می شود. گرانیت دانه سفید و سیاه به عنوان معروف ترین و پرکاربردترین نوع این سنگ ها به شمار می روند چرا که سنگ های استخراج شده از اغلب معادن گرانیت به این رنگ هستند. دانه های گرانیت متوسط تا درشت هستند که با استحکام بسیار بالا در هم تنیده شده و ساختاری مستحکم را به وجود آورده اند. اصلی ترین ویژگی سنگ های گرانیت مربوط به استحکام بالای آنها می شود و در برابر عوامل محیطی کمترین فرسایش را خواهد داشت. سنگ های گرانیت نیز انواع رنگ ها و اندازه های مختلفی دارند و می توانید متناسب با خواسته خود نسبت به خرید بهترین مورد از میان آنها اقدام کنید.

کیفیت سنگ گرانیت

سنگ های گرانیت مقاومت بسیار زیادی دارند و به همین دلیل در بخش هایی از ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد که استحکام در آنها اهمیت بالایی داشته باشد. استفاده از گرانیت به عنوان کفپوش این اطمینان را به شما می دهد که بتوانید سالیان سال از آن استفاده کرده و همان کیفیت اول را از سنگ گرانیت خود شاهد باشید. نوع فرآوری سنگ گرانیت نیز حائز اهمیت است. شرکت ما با استفاده از دستگاه های پیشرفته و به روز خود، بهترین کارها را برای تبدیل سنگ گرانیت به سنگ قابل استفاده انجام می دهد و بیشترین جلا را از سنگ های گرانیت عرضه شده در این شرکت شاهد خواهید بود.

خرید روشویی سنگی

روشویی سنگی

روشویی ها با اینکه از جنس های مختلفی تهیه می شوند اما روشویی سنگی معروف ترین نوع در میان سایرین است که به دلیل مقاومت و زیبایی بالا، مورد توجه بسیاری قرار گرفته است. روشویی های سنگی طی فرآیند طولانی و پس از ساییده شدن سنگ های یک تکه به دست می آیند و از این رو مقاومت بسیار بالایی دارند. ظرافت در مراحل فرآوری روشویی سنگی حرف اول را می زند چرا که امکان ترک برداشتن سنگها در این مرحله وجود دارد و اولین خطا آخرین خطا خواهد بود. روشویی های سنگی انواع اقسام مدل ها و اندازه های مختلفی دارند و از این رو می توانید متناسب با نوع استفاده خود نسبت به خرید روشویی سنگی اقدام کنید.

قیمت روشویی سنگی

قیمت روشویی سنگی به یکی از اصلی ترین دغدغه های خرید محصولات سنگی تبدیل شده است که در رابطه با قیمت این محصولات نمی توان رقم دقیقی در نظر گرفت. هریک از سنگ ها میزان قیمت متفاوتی نسبت به یکدیگر دارند و در نتیجه روشویی به دست آمده از آنها نیز قیمت متغیری خواهند داشت. روشویی هایی که از سنگ های سخت تولید شده باشند طبیعتا قیمت بالاتری نیز خواهند داشت اما روشویی های ایراد دار که در برخی بخش های آنها چسب استفاده شده است قیمت پایین تری خواهند داشت. شرکت ما روشویی های یک تکه و با بالاترین کیفیت را با نازلترین میزان قیمت ها ارائه نموده و با مقایسه قیمت محصولات آن شاهد این تفاوت با سایر مراکز فروش محصولات سنگی خواهید شد.

برگرفته از وب سایت سنگ وزین https://sangevazin.com/

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد