تنها با چند کلیک اقامتگاه باب میلتان را پیدا کنید!

0

به گزارش مجله اینترنتی دکوکده : امروزه روز چیدمان و دکوراسیون منزل یکی از راه‌های ارزیابی خانه و صاحبخانه است. به همان نسبت در سفرها نیز توجه به چیدمان اسباب و وسایل، مبلمان، سرویس خواب و… در اجاره آپارتمان مبله نقش به سزایی دارد.

تنها با چند کلیک اقامتگاه باب میلتان را پیدا کنید!

در سال‌های اخیر که امکان اجاره انوع اقامتگاه از سوئیت و آپارتمان گرفته تا اقامتگاه‌های بومگردی و هتل‌ها، به صورت آنلاین فراهم شده است بسیاری از مسافران قبل از شروع سفر به دنبال رزرو اقامتگاه مناسب هستند. افراد هنگام انتخاب اقامتگاه به دو دسته تقسیم می‌شوند. یک دسته به دنبال اقامتگاهی ارزان هستند و ظاهر و چیدمان زیاد برایشان اهمیتی ندارد. دسته‌ی دیگر بر خلاف این ها بدون توجه به قیمت، به دنبال اقامتگاه‌هایی شیک با دکوراسیون مدرن و موجه هستند.

 لیدوماتریپ، درگاهی مناسب برای همه‌ی سلیقه‌ها

وبسایت گردشگری لیدوماتریپ، سلیقه‌ی هر دو گروه را در نظر گرفته و با قرار دادن انواع اقامتگاه‌ها از شهرها و روستاهای سراسر ایران در وبسایت خود کار را برای هر طیف سلیقه‌ای آسان کرده است. ممکن است شما جزو آن گروهی باشید که قصد سفر به جزیره کیش را دارید و به دنبال اجاره ویلا در کیش با امکانات پیشرفته و لوکس و طراحی داخلی شیک هستید و رنگ مبلمان و سرویس خواب، دکوراسیون اتاق‌ها، چیدمان آشپزخانه و … برایتان مهم است.

و یا ممکن است شما از آن دسته افرادی باشید که می‌خواهید سفری کوتاه مدت به بندرعباس داشته باشید. یا برای انجام کاری راهی سفر شوید. ظاهر اقامتگاه برای شما اهمیت چندانی برایتان ندارد و همین که امکانات اقامتگاه معمولی باشد هم برایتان کفایت می‌کند. چیزی که در اجاره آپارتمان مبله در بندرعباس برایتان اهمیت دارد مقرون به صرفه بودن آن است.

اگر عضو هر کدام از این دو دسته هستید نگران نباشید. لیدوماتریپ برای هر دو گروه گزینه‌هایی دارد. شما با توجه به خواست و نیازتان می‌توانید به کمک دسته بندی‌ها و فیلترهای مشخص شده در سایت انواع اقامتگاه اعم از ویلا، سوئییت، آپارتمان مبله و… را با اطلاعات کامل و تصاویرشان مشاهده و بررسی کنید.

پیگیری و پشتیبانی ۲۴ ساعته

گاهی ممکن است تصاویری که در سایت‌های رزرو آنلاین اقامتگاه‌ها مشاهده می‌کنید با چیزی که تحویل می‌گیرید متفاوت باشد. البته اگر رزروتان را از طریق وبسایت‌های معتبر انجام دهید این اتفاق نمی‌افتد و یا برای چنین مواقعی تدابیری اندیشیده‌اند.

اگر بعد از مراجعه به اقامتگاهی که از طریق لیدوماتریپ اجاره کرده‌اید، مغایرتی در اطلاعات و یا تصاویر ثبت شده در سایت با امکانات اقامتگاه مشاهده کردید با پشتیبانی سایت تماس بگیرید.

تیم پشتیبانی لیدوماتریپ به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به شما است و در چنین مواردی بلافاصله مسئله را با میزبان در میان می‌گذارد تا در صورت حل نشدن موضوع، کل مبلغ پرداختی به حساب شما بازگردد.

سفری بدون دغدغه به اقصی نقاط ایران

شیراز از آن شهرهایی است که کسانی که تا به حال آن را ندیده‌اند همیشه به دنبال موقعیتی برای سفر به این شهر زیبا هستند و کسانی که قبلا به شیراز سفر کرده‌اند هم به یک بار قانع نیستند و آب و هوای دلنشین عطر بهارنارنج ، وصف اردیبهشت، باغ‌های زیبا، خانه‌های تاریخی و بافت قدیم، شکوه مقبره‌ی کوروش و عظمت تخت جمشید و… قلب هر مسافری را برای سفر به شیراز به تپش می‌اندازد.

اگر می‌خواهید به این شهر زیبا سفر کنید نگران اقامت خود نباشید. اسباب سفر را مهیا کنید و آماده‌ی رفتن شوید. با مراجعه به وبسایت گردشگری لیدوماتریپ می‌توانید اقامتگاه‌های موجود در شیراز را هم مانند اقامتگاه‌های همه‌ی شهرهای دیگر بررسی کنید و سپس اقدام به اجاره روزانه خانه در شیراز کنید.

رزروی آسان و مطمئن با لیدوماتریپ

مسافران برای آشنایی بیشتر با صفحه لیدوماتریپ وانتخاب اقامتگاه در هر یک از شهرهای ایران می‌توانند سری به به وبسایت www.lidomatrip.com بزنند. این سایت با قرار دادن چندین فیلتر کاربردی این امکان را به کاربران خود می‌دهد که بتوانند ویلا، سوئیت، هتل، اقامتگاه بومگردی و یا آپارتمان مدنظر خود را پیدا کنند. فیلترهای این سایت شامل، انتخاب شهر مورد نظر، مدت زمان اقامت، نوع اقامتگاه (مبله، آپارتمان، هتل، مسافرخانه، هتل آپارتمان و…)، فضای اقامتگاه، مقررات اقامتگاه، تعداد افراد، تعداد اتاق‌ها، محدوده قیمت و… است.

با مراجعه به بخش امکانات می‌توانید امکانات تخصصی مانند استخر، پارکینگ، تخت و امکاناتی از این قبیل را فیلتر کنید. پس از انتخاب فیلتر‌های مورد نظر، عکس انواع اقامتگاه‌هایی که امکانات مد نظر شما را دارند را مشاهده می‌کنید. در زیر تمامی عکس‌ها قیمت هر شب اجاره ویلا گذاشته شده است. تعداد دفعات رزرو، میزان رضایت مشتریان، نوع اقامتگاه، ظرفیت و موقعیت مکانی و کد اقامتگاه نیز، نوشته شده است. کافیست شهری که قصد سفر به آن را دارید، انتخاب کنید و با مناسب‌ترین اقامتگاه‌ها از نظر هزینه و امکانات آشنا شوید و سپس رزروی مطئن را با لیدوماتریپ تجربه کنید.

همچنین اگر آشنایی زیادی با فضای وب ندارید و رزرو اینترنتی برایتان سخت است می‌توانید بعد از مشاهده‌ی اقامتگاه‌ها کد اقامتگاه مورد نظر خود را یادداشت کرده و با تیم فروش و پشتیبانی لیدوماتریپ تماس بگیرید. پشتیبانان سایت با حوصله و دقت شما را راهنمایی می‌کنند.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد