کارخانه شیشه نگین شرق

0

به گزارش مجله اینترنتی دکوکده : شیشه ها از گذشته کاربرد های زیادی داشتند. از صنعت خودرو سازی گرفته تا ساختمان سازی همگی در کار خود از شیشه ها به نحو مختلفی استفاده می کردند.  با گذشت سال ها، مدل های زیادی از شیشه ها ساخته شدند که با کاربرد های مختلف در اختیار مردم قرار گرفتند.

از جمله شیشه هایی که بسیار پرکاربرد هستند می توان به شیشه های میرال، رفلکس، سکوریت و … اشاره کرد. اما در میان این شیشه ها، شیشه سکوریت مورد استقبال بیشتری قرار گرفت.

این روزها دیگر کمتر پیش می آید که نتوانید شیشه هایی با اندازه و مدل دلخواهتان پیدا کنید. شیشه ها در سایز های بسیار بزرگ و همچنین در سایز های کوچکتر قابل ساخت در کارخانه های شیشه هستند. همچنین می توان درباره نوع و مدل شیشه ها هم همین نظر را داشت. تکنولوژی های پیشرفته ای که امروزه در کارخانه ها برای ساخت انواع شیشه به کار می روند تمامی نیاز های مشتریان را پوشش داده و خدمات زیادی را چه به صورت عمده و چه جزئی برای کاربران و مشتریان عام و خاص فراهم می کند.

کارخانه شیشه

 

نکته ای که درباره شیشه های سفارشی مشتریان بسیار حائض اهمیت است این است که پس از ساخت شیشه با اندازه و مدل دلخواه، کی

 

فیت شیشه حتی ذره ای افت نکند. برای مثال اگر شیشه ای که مشتری درخواست می کند از ابعاد استاندارد بزرگ تر باشد، شیشه می بایست پس از تغییر سایز، از همان کیفیت و همان مقاومت پیشین برخوردار باشد.

این روز ها از شیشه های سکوریت و شیشه های دو جداره در صنایع مدرن استفاده بسیاری می شود. شیشه های دو جداره به دلیل منحصر به فرد بودن در عایق بندی صوت، حرارت و برودت، در صنایع ساختمانی و مسکن بیشترین کاربرد را دارند. همچنین نوع دیگری از شیشه ها که همگام با شیشه های دوجداره پیشتاز در صنایع مدرن هستند، شیشه های امن سکوریت نام دارند. به کار گیری این شیشه ها در مکان های عمومی و محیط هایی که ممکن است خطرات بسیاری هنگام شکستن شیشه ها افراد را تهدید کند، لازم و ضروری است.. شیشه های سکوریت در ساخت انواع پارتیشن ها، حمام های شیشه ای، درب های تراس، پنجره ها و ویترین ها کاربرد زیادی دارد.

کارخانه شیشه نگین شرق با رعایت تمامی استاندارد های روز و برگرفته از جدید ترین تکنولوژی ها، متخصص در ساخت و تولید انواع شیشه های دوجداره، ساده، رنگی، شیشه های سکوریت، شیشه های ضد گلوله و… می باشد.

حتی اگر شیشه ای که می خواهید، ابعادی بزرگ تر یا کوچکتر از ابعاد استاندارد شیشه ها داشته باشد، کارخانه نگین شرق بنا به خواسته مشتری، شیشه را در ابعاد دلخواه و مدل مدنظر او در کمترین زمان ممکن ساخته و تحویل می دهد.لازم به ذکر است که کیفیت در تمامی سایز ها و مدل های شیشه ها، در کارخانه نگین شرق حرف اول را میزند.

نیروی های متخصص و کیفیت بالای مواد اولیه به کار گرفته شده در شیشه ها، همگی دست به دست هم داده اند تا شیشه ای که به دست مشتری می رسد از کیفیت بالا و مقاومت ویژه ای برخوردار باشد. کارخانه شیشه نگین شرق، آماده پذیرش سفارش انواع شیشه های مد نظر شماست.

کارخانه شیشه

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد