۷ نکته که در خرید لوازم آرایش برای روز دختر باید در نظر بگیرید

0

۷ نکته که در خرید لوازم آرایش برای روز دختر باید در نظر بگیرید : روز دختر یکی از جذاب ترین مناسبت ها در کشور ما به شمار می آید که در آن روز از دختران بی همتای زندگیمان بابت حضور زیبایشان قدردانی می کنیم. برای آنکه رسم همیشگی تقدیر از دختران را به درستی انجام دهیم، بهتر است از هدیه ای خاص نیز در این روز استفاده کنیم. گزینه های بی شماری برای خرید کادو روز دختر پیش روی شما قرار دارد که باعث سردرگمی شما خواهد شد.

۷ نکته که در خرید لوازم آرایش برای روز دختر باید در نظر بگیرید

به گزارش مجله اینترنتی دکوکده : از این رو ما بهترین و برازنده ترین هدیه را به شما پیشنهاد می دهیم؛ لوازم آرایش! آرایش و انجام میکاپ های گوناگون برای دخترها همیشه جزء جدانشدنی زندگی آن ها محسوب می شود. به همین دلیل قصد داریم نکات مهمی درباره انتخاب لوازم آرایش مناسب برای دختر دلبندتان را بیان کنیم. در صورتی که به کسب اطلاعات در این باره علاقه مند هستید، ادامه متن را از دست ندهید.

۱. به رنگ پوست محبوب خود توجه کنید

یکی از مهم ترین نکاتی که باید برای خرید لوازم آرایشی به عنوان کادو روز دختر از هر نوعی مدنظر قرار دهید، رنگ پوست فرد است. اگر دخترتان دارای رنگ پوست برنز یا زیتونی است، می بایست لوازم آرایشی متناسب با آن انتخاب کنید. به عنوان مثال رنگ کانسیلر یا پنکک زرد برای پوست های روشن کاربرد دارد. در حالی که اگر روز پوست های برنزه از این نوع کانسیلرها استفاده کنید، ماتی و رنگ پریدگی بسیار بدی را به صورت دخترتان افزوده اید. همچنین به رنگ رژلب یا رژگونه را نیز طبق رنگ پوست دختر زیبایتان برگزینید. معمولا رژلب های هلویی، نود (طبیعی) و برنز برای پوست های تیره و روشن مناسب خواهد بود. برای انتخاب رژگونه نیز اگر پوست دخترتان تیره است، از رنگ های صورتی و هلویی صرف نظر کنید.

۲. لوازم آرایشی متناسب با نوع پوست دخترتان برگزینید

همانطور که می دانید هر کس دارای نوع پوست متفاوتی است. اگر می بینید فردی از یک لوازم آرایشی استفاده کرده و راضی بوده است، دلیل بر نتیجه مثبت آن برای پوست دختر شما نیز نخواهد بود. به همین دلیل توصیه می کنیم حتما پیش از اقدام برای خرید کادو روز دختر از نوع پوست او مطلع شوید. در صورتی که پوست دخترتان حساس بوده یا مستعد به آکنه است، حتما در انتخاب نوع لوازم آرایشی نهایت دقت را داشته باشید.

۳. زمینه مناسبی برای طراحی چهره دلبندتان فراهم آورید

واقعیت این است که میکاپ همواره نیاز به زیرسازی و فراهم آوردن زمینه مناسب برای زیبایی ظاهری خانم ها دارد. برای آنکه چنین زمینه ای را برای فرزند خود ایجاد کنید، از لوازم آرایشی مکمل کمک بگیرید. میکاپ باید به گونه ای انجام شود که صورت را همچون تابلو نقاشی پر از رنگ های متفاوت و ضد و نقیض نکند. بدین منظور لازم است بسته به رنگ و نوع پوست دخترتان لوازم آرایشی متناسب با یکدیگر را برگزینید. در این صورت تمام گزینه ها برای افزایش جذابیت دختر زیبایتان را فراهم کرده اید و روز دختر را برای او به ناب ترین روز زندگیش تبدیل می کنید.

۴. دوام لوازم آرایشی را بررسی کنید

از دیگر نکات مهمی که باید برای خرید لوازم آرایشی به عنوان کادو روز دختر مدنظر بگیرید، میزان ماندگاری آن ها روی چهره دخترتان است. اگر از لوازم آرایشی بی کیفیت که پس از مدت کوتاهی روی چهره پخش می شوند بخرید، قطعا دختر خود را به شدت آزرده خاطر می کنید. به همین دلیل توصیه ما بر این است که از لوازم آرایشی مرغوب که لزوما هزینه بالایی ندارند، استفاده کنید. با این کار همواره دخترتان از کادوی زیبایی که برای او خریدید راصی خواهد بود و آن را تا ابد در ذهن نگه می دارد.

۵. موقعیت دخترتان را در نظر بگیرید

در انتخاب لوازم آرایشی باید به شرایطی که فرد قصد استفاده از آن ها را دارد، دقت کرد. اگر دخترتان شاغل است و نیاز به لوازم آرایشی قابل حمل دارد، از کنار آن هنگام خرید کادو روز دختر ساده نگذرید. به عنوان مثال به جای خط چشم مایع که حمل آن با خطراتی مثل ریختن آن درون کیف همراه است، از مداد چشم بهره بگیرید. مداد چشم ها علاوه بر ظاهر کوچک و قابل حمل، ظاهر موجه تری برای دخترهای شاغل دارند.

۶. کادو ارزشمند و کارآمد برای روز دختر تهیه کنید

قیمت لوازم آرایشی یکی دیگر از اصلی ترین فاکتورها در زمینه خرید کادو روز دختر به شمار می آید. اگر مدام به این فکر می کنید که کادو روز دختر چی بگیرم که ارزش بالا و قیمت مناسبی داشته باشد، لوازم آرایشی گزینه فوق العاده خوبی است. توجه داشته باشید که لزوماً لوازم آرایشی گران قیمت کیفیت عالی ندارند. برای آنکه از کیفیت بالای لوازم آرایشی مدنظر خود مطمئن شوید، به تاریخ انقضا آن توجه کرده و سپس نسبت به خرید اقدام کنید.

۷. با آگاهی کامل لوازم آرایشی مناسب برای کادو روز دختر انتخاب کنید

یکی از بهترین راه ها برای اطلاع از کیفیت بالای لوازم آرایشی پرسش از کسانی است که قبلا از آن استفاده کرده باشند. در این صورت شما با اطمینان کافی از مرغوبیت کالا نسبت به خرید آن اقدام می کنید.

رنگ های طراحی چهره محبوبتان را به درستی انتخاب کنید

انتخاب یک هدیه مناسب برای دخترها در روز دختر به ظاهر کار پیچیده ای می آید. اغلب افراد تمایل دارند در این روز زیبا برای دختر بی همتای خود لوازم آرایشی خریداری کنند. بدین منظور لازم است از نکاتی برای خرید لوازم آرایشی مناسب کمک بگیرید که در این مقاله به بیان آن ها پرداخته شد. برای آنکه تجربه متفاوتی از خرید لوازم آرایشی منحصر به فرد و برای دخترتان تجربه کنید، ویستور در خدمت شما خواهد بود.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد