۵ مدل انگشتر که برای دختران هدیه ای مناسب است

0

۵ مدل انگشتر که برای دختران هدیه ای مناسب است : هر سال با نزدیک شدن به روز دختر متداول ترین سوال والدین این است که کادو روز دختر چی بگیریم ؟ یکی از بهترین گزینه ها برای خرید کادو روز دختر انگشتر است. دختران حتی اگر علاقه چندانی به زیورآلات نداشته باشند، باز هم از انگشتر استفاده می کنند. آن ها دوست دارند که در مناسبت های مختلف از انگشترهای متنوعی استفاده کنند.

۵ مدل انگشتر که برای دختران هدیه ای مناسب است

به گزارش مجله اینرنتی دکوکده : اما آیا تا به حال اندیشده اید یا می دانید که دخترها چه نوع انگشتری را دوست دارند؟  اگر قرار باشد خودشان انگشتری را انتخاب کنند، چه مدل انگشتری مورد پسندشان است؟ ما در مقاله پیش رو قصد داریم که شما را در زمینه خرید انگشتر به عنوان کادو روز دختر کمک کنیم.

انگشتر، هدیه ای که از خرید آن به عنوان کادو روز دختر پشیمان نمی شوید

انگشتر هدیه ای پرطرفدار در بین دختران است. هدیه ای که هیچ گاه خراب نمی شود و به عنوان یادگاری از روزی که شما به عنوان یک دختر به او افتخار می کردید، باقی می ماند. هدیه ای که هربار با دیدنش مهر و عشق شما را یادآوری می کند و با صدای بلند به او می گوید که تو لبخند خدا روی زمینی، پس به خودت افتخارکن.

ظرافت انگشترها موزون با روحیه ظریف و لطیف دخترها است. آن ها زیبایی و ظرافت دستان دختران را چند برابر می کنند و در همه حال همراهشان هستند که عظمت عشق شما را یادآوری کنند.

۵ مدل از محبوب ترین انگشترها بین دختران

انگشتر هدیه ای متنوع است که همه سلیقه ها را شامل می شود؛ اما در دنیای متنوع انگشترها قصد داریم تعدادی از پرطرفدارترین و مناسب ترین آن ها را برای کادو روز دختر معرفی کنیم. امسال قرار است دخترتان روز دختر هیجان انگیزی را تجربه کند.

انگشتر باز

انگشترهای باز ازجمله بهترین گزینه ها برای خرید اینترنتی کادو روز دختر هستند. این انگشترها که مدل بندانگشتی آن نیز بسیار رایج است، سایزشان به راحتی قابل تنظیم خواهد بود. همین مزیت است که انگشتر را در اولویت انتخاب برای خرید مخصوصا خرید اینترنتی قرار می دهد. این انگشتر مناسب برای همه دختران با هر نوع انگشتی است. این فرم انگشتر نگرانی شما برای سایز نشدن با انگشت دلبندتان را از بین می برد.

انگشتر طرح شعر

یکی از به روزترین، جذاب ترین و ایرانی ترین مدل انگشترها، انگشتر طرح شعر است. این انگشتر که به تازگی رواج پیدا کرده است یکی از پرطرفدارترین انگشترها در بین دختران، مخصوصا دختران جوان محسوب می شود. در انتخاب این نوع انگشتر می توانید مدلی که شعر مورد علاقه شما در آن طراحی شده است را بخرید. به عنوان مثال در تصویر زیر جمله زیبای (باید که جمله جان شوی) در قالب انگشتر ساخته شده است. اگر دختر شما به شعر و هنر علاقه دارد، این هدیه یکی از بهترین گزینه ها برای خرید به عنوان کادو روز دختر است. این مدل انگشتر مناسب برای تمامی مهمانی ها، چه دوستانه و چه خانوادگی خواهد بود.

انگشتر سنگ دار

انگشترهایی که دارای سنگ هستند، یکی از مدل های دیرینه ای به شمار می رود که همیشه طرفداران خودش را داشته است. انگشترهای سنگ تولد از جمله پرطرفدارترین انگشترها بین دختران به شمار می رود. به همین جهت به عنوان مناسب ترین کادو روز دختر انتخاب خوبی خواهد بود.  این مدل انگشتر سنگ های متنوع با فواید و نمادهای مختلف دارد. در ادامه قصد داریم به معرفی برخی از این سنگ ها، فواید و نمادهایشان بپردازیم.

سنگ یاقوت سرخ

سنگ یاقوت سرخ که انگشتر ماه فروردین و تیر به شمار می رود، نماد قدرت و سلامت است. این سنگ باعث آگاهی، هوشیاری و تمرکز بیشتر در فرد می شود.

سنگ زمرد

سنگ زمرد، سنگ ماه اردیبهشت و نماد آینده نگری، شوخ طبعی و همچنین سخنوری است. این سنگ نیروی انرژی بخش دارد و باعث آرامش روان و ذهن می شود.

سنگ فیروزه

سنگ فیرزوه نماد ماه آذر است. این سنگ به دلیل رنگ آرام بخشی که دارد، مورد توجه بسیاری از دختران قرار می گیرد. سنگ فیرزوه نماد پاکی و آرامش است. از این سنگ به منظور تقویت قلب و دستگاه تنفسی می توانید استفاده کنید.

انگشتر آویزدار

انگشتر آویزدار از جمله انگشترهای پرطرفدار در بین دختران جوان است. این انگشتر به جای داشتن نگین یا سنگ، آویزی کوچک دارد که با تکان خوردن آویز روی انگشت زیبایی اش چند برابر می شود. این انگشتر از جمله هدایایی است که با خیال راحت می توانید برای دختران سخت پسند بخرید.

انگشتر چوبی

یکی دیگر از انگشترهای مناسب برای کادو روز دختر، انگشتر چوبی است. انگشتر چوبی که در سال های اخیر با استقبال زیاد بانوان بخصوص دختران جوان روبرو شده، انگشتری متفاوت و خلاقانه است که برازنده دختران خاص و جذاب خواهد بود. این انگشتر از چوب و در رنگ های مختلف در نگین استور موجود است. بدلیل دستساز بودن انگشتر چوبی هرکدام از این انگشترها به یک شکل ساخته می شود که همین مسئله باعث خاص بودنشان شده است.

سخن آخر

برای هر دختر بیش از اینکه مبلغ آن هدیه مهم باشد، تلاش شما برای خرید بهترین کادو مهم است. ارزانترین کادو روز دختر هم اگر به سلیقه و نظر دلبندتان باشد، قابل تقدیر است. در متن بالا سعی کردیم انگشترهایی با قیمت مختلف اما مورد علاقه دختران را معرفی کنیم. امیدواریم شما را در خرید کادو روز دختر راهنمایی کرده باشیم.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد