خشکشویی کت و شلوار چرم چه تفاوتی با سایر البسه دارد؟

0

خشکشویی کت و شلوار چرم چه تفاوتی با سایر البسه دارد؟ شستشوی البسه مجلسی به خصوص کت و شلوار در منزل کار دشواری است. خشکشویی کت و شلوار چرم باید بسیار دقیق و تمیز انجام شود. کت و شلوار از آن دسته لباس های مهم و گرانقیمت آقایان به شمار می آید که نقش مهمی در خوشتیپی آن ها ایفا می کند. همچنین با داشتن جلوه بی نظیر مانند الماس می درخشد.

خشکشویی کت و شلوار چرم چه تفاوتی با سایر البسه دارد؟

به گزارش مجله اینترنتی دکوکده : با این حال برخی از افراد فکر می کنند که باید البسه خود را در منزل و با مواد شوینده معمولی بشویند، اما باید توجه داشته باشید که شست و شوی کت و شلوارهای چرم در منزل نه تنها باعث تمیزی نمی شود، بلکه ممکن است با پارگی و پوسیدگی لباس مواجه شوید.

بنابراین اگر قصد دارید که البسه شما همانند برف تمیز باشند، آن را با خیال راحت به مراکز خشکشویی در مناطق مختلف شهر بسپارید. شاید این سوال در ذهن شما شکل گرفته باشد که چرا لباسی که در منزل قابل شست و شو است، باید به خشکشویی بسپاریم؟

کت و شلوار از جنس و بافت حساسی برخوردار است. همچنین دارای آستر و رویه است. به همین دلیل نباید در شست و شوی آن بی دقت باشید. اگر از مواد شوینده نادرستی استفاده کنید، مطمئن باشید که با پوسیدگی لباس خود مواجه خواهید شد. بهترین گزینه برای شما عزیزان سپردن کت و شلوار به خشکشویی های صاحب نام است.

حال اگر می خواهید دلیل اصلی استفاده از خدمات خشکشویی را بدانید، این مقاله را هرگز از دست ندهید و با دقت و حوصله آن را مطالعه کنید.

خشکشویی کت و شلوار چرم چه تفاوتی با سایر البسه دارد؟

بسیاری از افراد مخصوصا کسانی که هر روز در مکان های عمومی مشغول به کار هستند، عادت دارند که کت و شلوار خود را زود به زود مانند سایر لباس ها بشویند. به همین دلیل شاید برای آن ها کمی سخت باشد که هر چند روز یک بار به خشکشویی ها مراجعه کنند.

بنابراین ترجیح می دهند که در منزل به شست و شوی کت و شلوار خود بپردازند. اما این نکته را در نظر داشته باشید که با شست و شوی بیش از حد کت و شلوار چرم به بافت آن آسیب می رسانید. به همین دلیل لباس شما جذابیت اولیه را از دست خواهد داد. شما فکر می کنید که به خاطر کثیفی است که لباس جلوه زیبایی ندارد.

شاید این آسیب در نگاه اول به چشم نیاید، اما با مرور زمان متوجه خواهید شد که چه دست گلی به آب داده اید. حال اگر کت و شلوار خود را دوست دارید و نمی خواهید که آن را دور بیندازید، بهتر است هر چند ماه یک بار برای شست و شوی آن بهترین خشکشویی را انتخاب کنید. حال در ادامه به شرح چند نمونه از خدمات خشکشویی می پردازیم که متوجه اهمیت این مرکز شوید.

نصب برچسب پشت کت و شلوار چرم

تمامی البسه ای که وارد خشکشویی می شوند، یک کد مخصوص دریافت خواهند کرد. این کد تا آخر مراحل شست و شو کت و شلوار پشت آن چسبیده است و تحت هیچ شرایطی از لباس جدا نمی شود. علت انجام این کار این است که البسه و پارچه ها با یکدیگر اشتباه نشوند.

برخی از خشکشویی ها از برچسب های کاغذی استفاده می کنند و آن را با منگنه به لباس وصل می کنند. برخی دیگر نیز از نوارهای اتویی برای وصل کردن برچسب به لباس استفاده می کنند.

شناسایی جنس کت و شلوار و نوع لکه ایجاد شده در آن

در خشکشویی ها ابتدا کت و شلوار شما از نظر جنس، بافت، رنگ و حتی نوع لکه به صورت کامل بررسی می شود. در این مرحله اگر در جیب های لباس وسیله ای باشد، تخلیه می شود. کت و شلوار چرمی با بافت حساسی که دارد، نباید هیچگونه سهل انگاری در شست و شوی آن انجام شود.

قبل از شروع فرآیند شست و شو تمامی پارگی های لباس، دکمه های ناقص و هرگونه عیب و نقص لباس مشخص و به مشتری اطلاع رسانی می شود. این کار کمک بسیار زیادی به رفع سوءتفاهم هایی که ممکن است ایجاد شود، می کند.

همچنین مشخص می شود که اگر اشکالی در لباس وجود دارد، برای قبل از فرآیند شست و شوی لباس بوده است و هیچگونه ارتباطی به خشکشویی ندارد. همچنین شناسایی نوع لکه ایجاد شده در لباس نیز توسط این مرکز انجام می گیرد.

انتخاب بهترین ماده شوینده مناسب برای کت و شلوار چرم شما

خشکشویی کت و شلوار چرم باید توسط مناسب ترین حلال شیمیایی انجام شود. هنگامی که کت و شلوار همسر خود را در منزل می شویید، جذابیت آن را کاهش می دهید. به همین دلیل به این فکر می کنید که یک کت و شلوار نو برای همسر خود تهیه کنید.

حال بسته به اینکه در کدام منطقه از سطح شهر زندگی می کنید، به جای اینکه خرج اضافی کنید، کت و شلوار خود را برای شست وشو به خشکشویی ببرید. با سپردن لباس خود به خشکشویی هایی در مناطق مختلف مانند پونک، ولنجک، قیطریه وغیره خواهید فهمید که مانند روز اول تمیز و مرتب است. زیرا در خشکشویی ها از بهترین و مناسب ترین ماده شوینده برای جنس پارچه کت و شلوار شما استفاده می کنند.

سخن آخر

با مطالعه این مقاله متوجه شده اید که شرایط و نحوه شست و شوی کت و شلوار چرم با سایر البسه تفاوت دارد. خشکشویی کت و شلوار چرم همانطور که گفته شد، باید با دقت و حوصله فراوان و همچنین با استفاده از بهترین تجهیزات و ماده شوینده مخصوص شسته شود.

حال اگر می خواهید که کت و شلوار شما دچار پوسیدگی و پارگی نشود، آن را به خشکشویی های صاحب نام واش لین که دارای ماشین آلات مجهزی هستند و همگام با فناوری روز دنیا پیش می روند، بسپارید. این مراکز با برخورداری از کادری ماهر و باتجربه از کت و شلوار شما نهایت محافظت را خواهد کرد و آن را تمیز و درخشان درب منزل به شما تحویل می دهد.

ثبت سفارش در خشکشویی اینترنتی واش لین

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد