خرید کاغذ دیواری از کلاسیک تا مدرن

0

خرید کاغذ دیواری از کلاسیک تا مدرن : به گزارش مجله اینترنتی دکوکده و به نقل از النین مارکت وقتی صحبت از کاغذ دیواری می شود، تعداد زیادی از طرح ها، سبک ها با قیمت های متفاوت وجود دارد که می توانید برای طراحی داخلی فضای خود انتخاب کنید.

خرید کاغذ دیواری از کلاسیک تا مدرن

اولین توصیه ای که برای خرید کاغذ دیواری باید در نظر داشته باشید این است که با در نظر گرفتن بودجه خود بهترین کاغذ دیواری موجود در بازار را خریداری کنید. کاغذ دیواری ها انتخاب خوبی برای ایجاد یک دیوار برجسته، خلق جلوه ای چشمگیر، بافتی ظریف یا تکمیل بقیه دکوراسیون در اتاق شما هستند. با نصب کاغذ دیواری می توانید فضای بسیارمینیمالیستی را به فضای شخصی و یا بالعکس تبدیل کنید.

امروزه فناوری های جدید که در ساخت کاغذ دیواری به کار گرفته می شود، نه تنها کارکرد سابق را داراست، بلکه توانسته با خلق فضاهای بسیار متفاوت از طرح و رنگ، عناصر بصری فضا را تا حدود زیادی تغییر دهد. در این مطلب دو نوع متفاوت از کاغذ دیواری با نام کاغذ دیواری کلاسیک و کاغذ دیواری مدرن را برایتان شرح می دهیم.

انتخاب هر کدام از دو دسته فوق تا حدود زیادی به سبک فضایی که قرار است در آن از کاغذ دیواری استفاده کنید بستگی دارد.

کاغذ دیواری کلاسیک

کاغذ دیواری کلاسیک یکی از انواع سبک کاغذ دیواری می‌باشد که برای محیط‌های مجلل و لوکس مورد استفاده قرار می‌گیرد و به تازگی محبوبیت بیشتری نیز پیدا کرده است چرا که رنگ بندی کاغذ دیواری کلاسیک بسیار متنوع بوده و با سبک‌های کاغذ دیواری مدرن بسیار متفاوت بوده با رنگ‌های خاص محیط را جذاب‌تر می‌کند.

کاغذ دیواری کلاسیک و ویژگی های آن

کاغذ دیواری به سبک کلاسیک فضا را برجسته می کند و آن را از نظر بصری گسترده تر و منحصر به فرد می کند. و همچنین به لطف کنتراست هماهنگ عناصر بصری خود را در فضا در معرض نمایش می گذارد. طیف رنگی این کاغذ دیواری نیز گسترده است : از رنگ های روشن مانند مانند بژ گرفته تا مدل های تیره تر آن ماند قهوه ای و سورمه ای و … با انواع طیف رنگی حق انتخاب بسیاری پیش روی شما قرار می دهد.

در بیشتر موارد، الگوهای کاغذ دیواری به سبک کلاسیک، خطوط واضح و روشن، اشکال هندسی، منحنی ها، چرخش های متعدد را دارا است.

آنچه که در طرح های کلاسیک کاغذ دیواری بیشتر استفاده می شود، نقوش گل است که  به شکل تکراری به طور هماهنگ با فضای داخلی لوکس ترکیب شده و به صورت برجسته ای فضا را با نقوش دوره باروک و سبک های فرانسوی و انگلیسی هماهنگ کرده و در فضا عرضه می کند. یکی از ویژگی های کاغذ دیواری کلاسیک این است که کاغذ و پارچه آن  با کیفیت بسیار بالا و گران قیمت و با تاکید بر عظمت سبک کلاسیک ارائه می شود.

با استفاده از کاغذ دیواری سبک کلاسیک می توانید مشکلات مختلف اتاق مانند دید بصری فضا را تنظیم کنید. کاهش دهید ، یا برعکس، آن را افزایش دهید. بازی با رنگ ها به بزرگ شدن بصری یک فضای کوچک، روشن شدن اتاق یا برعکس کمک می کند.

کاغذ دیواری به سبک کلاسیک در یک اتاق نشیمن داخلی مدرن یا هر اتاق دیگری از جمله اتاق خواب یا پذیرایی به کار برده می شود چرا که همیشه زیبایی واقعی ، سهولت و جذابیت خود را در هر فضایی براحتی نمایان می سازد.

کاغذ دیواری مدرن

در سال های اخیر کاغذ دیواری مدرن با تفاوت عمده در طرح و نقش به بازار ارائه شده است که توانسته است تا حدود زیادی کلیشه معمول کاغذ دیواری یعنی الگو های تکرار شونده را کنار گذاشته و در طرح های و نقش های بسیار بزرگ یا غیر معمول نسبت به طرح های کاغذ دیواری کلاسیک ظاهر شود.

فناوری های جدید کاغذ دیواری در قسمت های مختلف آن از جمله چسب، نصب و کندن راحت تر از دیوار، باعث ظهور نسل جدیدی از کاغذ دیواری ها نسبت به گذشته شده است.

 

۱- گیاهان درشت

در کاغذ دیواری های مدرن گلها، برگها، درختان و گیاهان دیوارهای شما را می پوشانند و براحتی می توان فضایی متفاوت را ایجاد کند. فضای ساحلی با تم های استوایی این مدل از کاغذ دیواری های مدرن تفاوت بسیاری با طرح های تکرار شونده کلاسیک داد. گل های این مدل از کاغذ دیواری های مدرن بزرگ تر از کاغذ دیواری کلاسیک است.

۲-جنس غیر کاغذی

همه انواع کاغذ دیواری های مدرن از جنس کاغذ ساخته نشده اند. برخی از کاغذ دیواری های مدرن از متریال های شگفت انگیز مانند روکش چوب، فلزات فرسوده، مروارید و سایر مواد طبیعی ساخته شده اند.

۳-زمینه های هنری

اگر به طرح های هنری و خاص در دیوار خانه خود علاقه دارید با خرید این مدل از کاغذ دیواری ها می توانید به خواسته خود دست یابید. برخی از این مدل ها به عنوان نقاشی های بزرگ و نقاشی های دیواری هنری عمل می کنند که دکوراسیون منزل شما را کامل می کنند.

 

۴- الگوهای هندسی

در ایده های مدرن دکوراسیون، اشکال چند ضلعی و هندسی تضاد شگفت انگیزی با مبلمان و سایر عناصر ارگانیک شما ایجاد می کند و می تواند به همان اندازه که دوست دارید خنثی یا پررنگ باشد. اشکال بزرگ و کوچک، نقاط، خطوط، همه چیز در سیاره ما یک شکل هندسی است. همه این عناصر را می توانید در زمینه دیوارتان بگونه ای شگفت انگیز بکار گیرید به شرطی که بتوانید منظره ای خارق العاده را خلق کنید. به یاد داشته باشید که شما در نهایت تصویری یکدست احتیاج دارید نه صرفا دیواری مملو از خط خطی های آشوبگرایانه.

۵- الگوی بزرگ و منحصر به فرد

اگر می خواهید یک دیوار را از سایرین برجسته کنید و جلوه ای چشمگیر ایجاد کنید، کاغذ دیواری هایی با یک طرح بزرگ و منحصر به فرد در کنار یک مکمل رنگ خنثی استفاده کنید. این طرح ها را می توانید فقط برای یک دیوار استفاده کنید. این مدل از کاغذ دیواری های مدرن نه تنها برای پوشش دیوار های مسکونی بلکه برای محیط  های تجاری و اداری نیز بسیار مناسب هستند. به عنوان مثال ، برخی از مکان هایی که از این اشکال منحصر به فرد می توانند به خوبی بهره ببرند، فضای پذیرایی ادارات، لابی هتل ها، اتاق کنفرانس و موارد دیگری است که عموم مردم با نگاه ویژه ای در این مکان ها حضور می یابند.

 

۶- کاغذ دیواری سه بعدی

یکی از مدل های پر طرفدار کاغذ دیواری های مدرن، کاغذ دیواری سه بعدی است. گام بعدی بعد از توزیع کاغذ دیواری ساده، تولید کاغذ دیواری سه بعدی بوده که کیفیت و مطلوبیت دکوراسیون محل هایی مانند منازل، شرکت ها، نمایشگاه ها، باشگاه های ورزشی، اتاق خواب، اتاق کودک و … را به بالا ترین حد ممکن رسانده است. طرح های کاغذ دیواری های سه بعدی در انواع مختلفی شامل مناظر طبیعی، اشکال هندسی، انواع گل و حیوانات ارائه می شود.

انتخاب و خرید کاغذ دیواری با توجه به فاکتورهای مهمی از قبیل تنوع آلبوم کاغذ دیواری مانند کاغذ دیواری اتاق خواب، پذیرایی، اتاق کودکان، سهولت نصب کاغذ دیواری، طول عمر بالای آن و مقرون به صرفه بودن قیمت خرید کاغذ دیواری فرصت مناسبی برای ایجاد تغییر در دکوراسیون منزل را برای شما فراهم می کند. اما فروشگاه اینترنتی النین مارکت ) انواع کاغذ دیواری مدرن و کلاسیک را در طرح ها و رنگ های متنوع دراختیار شما قرار داده می دهد.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد