با خدمات خشکشویی دیگر نگران خراب شدن عروسک ها نباشید!

0

با خدمات خشکشویی دیگر نگران خراب شدن عروسک ها نباشید! یکی از خدمات خشکشویی ها شست و شوی عروسک های شماست که به نسبت کار بسیار سختی به نظر می رسد. همیشه از اینکه عروسک هایتان کثیف شود و مجبور به شستن آن باشید، هراس دارید. زیرا همه عروسک ها قابل شست و شو نیستند و باید مراقبت ویژه ای از آن صورت بگیرد.

با خدمات خشکشویی دیگر نگران خراب شدن عروسک ها نباشید!

به گزارش مجله اینترنتی دکوکده : شاید بارها برای شما پیش آمده باشد که عروسک های قدیمی و جدید را برای شست و شو درون ماشین لباس شویی قرار داده اید یا آن را با دست شستید، اما در آخر نتیجه دلخواه برای شما حاصل نشده است. چه بسا که آسیب های زیادی نیز به اسباب بازی یا عروسکتان وارد شده و دیگر قابل استفاده نیست.

به همین دلیل بسیاری از افراد به طور کلی از شست و شوی عروسک ها پشیمان می شوند و ترجیح می دهند آن ها را با همان آلودگی یا کثیفی نگه دارند. برای این دسته از افراد باید بگوییم که وجود آلودگی در این لوازم ممکن است سلامت شما و کودکانتان را به خطر بیندازد.

بنابر این دیگر لازم نیست که نگران شست و شوی این عروسک ها باشید. زیرا مراکز خشکشویی این امکان را برای شما فراهم کرده اند که عروسک هایتان را به آن ها بسپارید. برای یافتن اطلاعات بیشتر تا پایان مقاله همراه ما باشید.

خدمات خشکشویی برای عروسک ها چگونه است؟

همانطور که می دانید شست وشوی لباس ها در خشکشویی دارای مراحلی است که باید به ترتیب انجام شود. حال برای عروسک ها نیز چندین مرحله وجود دارد که در ادامه باهم بررسی می کنیم.

تشخیص قابلیت شست و شو

با توجه به اینکه عروسک ها از جنس های متفاوتی ساخته می شوند، داشتن قابلیت شست وشو اهمیت بسیاری دارد. به همین دلیل هنگام مراجعه به مراکز شست و شو در ابتدا نوع جنس عروسک را تشخیص می دهند و در صورتی که قابلیت شست و شو داشته باشد، آن را از شما می پذیرند.

در غیر این صورت عروسک ها به شما برگردانده خواهد شد و شاید چند نکته برای تمیزی آن توصیه شود. بنابر این اولین قدم برای شست و شو دارا بودن قابلیت و جنس مناسب برای شستن خواهد بود.

جدا سازی عروسک ها

پس از اینکه عروسک ها برای شست و شو از شما تحویل گرفته شد، آن ها را بر اساس جنسیت جداسازی می کنند. برای مثال عروسک هایی که پشمی هستند با نوع دیگر به صورت یکجا شسته نخواهند شد. جداسازی یکی از خدمات خشکشویی هاست که توسط کارشناسان انجام می شود.

این مرحله مانند جداسازی لباس ها بسیار حیاتی خواهد بود زیرا ممکن است بعضی از آن ها خاصیت رنگ دهی داشته باشند و رنگ عروسک های دیگر را تغییر دهند. در نتیجه لازم است که کار جدا سازی برای جلوگیری از این نوع مشکلات انجام شود.

به کار گیری مواد مخصوص

همه ما از دوران کودکی خود عروسک هایی داریم که دلمان می خواهد برای یادگاری آن ها را نگه داریم. کودکان ما نیز دقیقا به بعضی از عروسک های خود علاقه خاصی دارند. چه بهتر که با تمیز نگه داشتن آن ها را برایشان حفظ کنیم.

همان طور که می دانید تمیز کردن عروسک های قدیمی یا حتی جدید در منزل کار بسیار دشواری است و آن طور که باید، پاکیزه نمی شود. به همین منظور خشک شویی ها به کمک ما آمده اند و با خدمات ویژه ای که دارند، عروسک هایمان را نو و پاکیزه می کنند.

مهم ترین نکته ای که در مراکز خشکشویی برای شست و شوی عروسک ها استفاده می شود، به کار گیری مواد مخصوص شست و شو خواهد بود. این مواد علاوه بر اینکه عروسک ها را تا جای ممکن تمیز می کنند، بلکه آسیبی نیز به بافت و الیاف آن ها وارد نخواهند کرد.

شاید عروسک هایی که خیلی قدیمی هستند به اندازه کافی تمیز نشوند، اما تا حدودی متوجه نو شدن آن ها خواهید شد. بنابر این دیگر برای شست و شوی عروسک ها در منزل تلاش نکنید و آن ها را به مراکز خشکشویی بسپارید.

خشک کردن برای حفظ شکل

هنگامی که شما عروسک هایتان را در منزل می شویید، باید مدت زمان طولانی را برای خشک کردن آن ها طی کنید و در آخر نیز با نتیجه دلخواه رو به رو نخواهید شد. حتی ممکن است شکل ظاهری عروسک نیز به طور کلی تغییر کند.

در حالی که مراکز خشک شویی با داشتن دستگاه های مخصوص به راحتی هر چه تمام تر و به سرعت کار خشک کردن عروسک ها را به اتمام می رسانند. این دستگاه ها علاوه بر اینکه عروسک ها را کامل خشک می کنند؛ بلکه به حفظ شکل ظاهری آن نیز کمک خواهند کرد.

سخن آخر

دیگر لازم نیست که برای شست و شوی عروسک های خود در منزل سختی زیادی را تحمل کنید یا برای یافتن خدمات خشکشویی های حضوری مدام از این مرکز به آن مرکز بروید. زیرا ما برای شما پیشنهاد فوق العاده ای داریم.

ما در خشکشویی واش لین با داشتن خدمات ویژه مانند شست و شوی عروسک ها همه تلاش خود را خواهیم کرد که شما در نهایت راحتی سفارش خود را انجام دهید. برای ثبت سفارش در این خشکشویی تنها کافی است وارد سایت ما شوید و با ورود به قسمت مربوطه سفارش خود را انجام دهید.

همچنین با کمی جست و جو به راحتی این امکان را دارید که از خدمات دیگر این مجموعه و شرایط ویژه ما برای کمک رسانی مطلع شوید.

ثبت سفارش در خشکشویی اینترنتی واش لین

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد