آشنایی با خشکشویی های مکانیزه و جدیدترین تجهیزات در خشکشویی ها

0

آشنایی با خشکشویی های مکانیزه و جدیدترین تجهیزات در خشکشویی ها : خشکشویی های مکانیزه نسل جدید تکنولوژی خشکشویی به حساب می آیند که از بافت پارچه ‌ها و البسه شما محافظت می‌کنند. این مرکز با استفاده از روش های کنترل فشار و بخار شکل و ظاهر لباس را حفظ می کند. امروزه به دلیل مشغله کاری، ورود تکنولوژی به زندگی و با وجود سخت و زیاد شدن کارها تمایل اکثر افراد به استفاده از خدمات اینترنتی و آسان مانند خشکشویی مکانیزه زیاد شده است.

آشنایی با خشکشویی های مکانیزه و جدیدترین تجهیزات در خشکشویی ها

به گزارش مجله اینترنتی دکوکده : شستشو به شکل سنتی امروزه دیگر جوابگوی افراد نیست و تجهیزات مدرن و اتوماتیک جای آن ها را گرفته است. این تجهیزات جایگزین مناسبی برای فعالیت انسان در تولید محصول محسوب می شود. خشکشویی ها از تجهیزات مدرن منحصر به فردی استفاده می کنند که باعث زیبایی و درخشندگی البسه شما می شود.

با استفاده از خدمات برجسته این مراکز البسه شما عمری دوباره به خود می گیرند و نو و جدید می شوند. هر انسانی دوست دارد لباس تمیز و براقی به تن کند، بنابراین برای پوشیدن بهترین لباس باید آن را تمیز و خوشبو کنید. خشکشویی به شما این فرصت را خواهد داد.

این مراکز از دستگاه ها و حتی مواد شوینده مخصوصی استفاده می کنند. همین امر باعث برجسته تر شدن شغل خشکشویی بین مردم شده است. اگر می خواهید با تجهیزات خشکشویی مکانیزه آشنا شوید، این مقاله را به طور دقیق مطالعه کنید.

خشکشویی های مکانیزه از چه تجهیزاتی برای شست و شو استفاده می کنند؟

همانطور که می دانید، در خشکشویی ابتدا البسه مورد بررسی کارکنان مرکز قرار می گیرند. هر لباسی با توجه به نوع لکه و حتی جنس آن باید با دستگاه ها و ماده شوینده مخصوصی شسته شود که بافت آن آسیب نبیند؛ بنابراین تجهیزات خشکشویی باید کامل و مناسب باشد که این مسئولیت را به بهترین نحو انجام دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با تجهیزات خشکشویی این بخش مقاله قطعا به کارتان می آید.

دستگاه های مدرن و مجهز خشکشویی

خشکشویی باید از ضروری ترین دستگاه ها برای شست و شو البسه برخوردار باشد. با استفاده از این تجهیزات امکان شست و شوی انواع مختلف البسه وجود دارد. مهم ترین دستگاه های خشکشویی شامل موارد زیر است:

  • دستگاه آبشویی؛
  • دستگاه آبگیر؛
  • دستگاه خشک کن؛
  • دستگاه اتو پرس ماشینی؛
  • دستگاه اتو؛
  • دستگاه دیگ بخار؛
  • لکه برهای تخصصی.

شستشوی البسه در خشکشویی های مکانیزه نیازمند دستگاه های همه چیز تمام است. زیرا برخی البسه از جنس خاصی برخوردار هستند که اگر با دستگاه نامناسب شسته شوند، بافت و الیاف آن ها در معرض نابودی قرار می گیرد. به همین دلیل دستگاه های خشکشویی از ضروری ترین تجهیزات به حساب می آید.

هنگام انتخاب خشکشویی برای شست و شوی البسه خود حتما به تجهیزات آن توجه کنید. برای تمیزی بیشتر البسه، پرده، پتو و حتی مبلمان، استفاده از دستگاه بخارشوی بسیار کمک می کند. کارکنان ابتدا باید با دستگاه های مخصوص، گرد و غبار موجود روی پارچه ها را بگیرند، سپس به شستشوی آن ها بپردازند.

باید این نکته را خاطرنشان کرد که قبل از شست و شو باید البسه را از نظر جنس و رنگ از یکدیگر تفکیک کنید. بنابراین خشکشویی دستگاه های مخصوصی برای شست و شوی انواع جنس پارچه و رنگ دارا‌ست که لباس را بدون پوسیدگی و پارگی تحویل شما می دهد..

شست و شو هر نوع پارچه با یک دستگاه کار اشتباه و مشکل سازی است؛ زیرا با یک اشتباه ممکن است لباس دیگر قابل استفاده نباشد و چاره ای جز دور انداختن آن نباشد.

استفاده از مواد شوینده مخصوص در خشکشویی

یکی دیگر از تجهیزات مهم و ضروری در خشکشویی، حلال های شیمیایی متناسب با جنس پارچه البسه، پرده و پتو است. در شست و شوی البسه کارکنان خشکشویی باید به این نکته توجه کنند که با انتخاب اشتباه ماده شوینده، باعث نابودی لباس نشوند.

به عنوان مثال اگر پرده های مخمل با ماده نامناسب شسته شوند، شک نکنید طول عمر پرده کاهش می یابد. پرده های مخملی با وجود برخورداری از جنس حساس، در انتخاب ماده شوینده آن باید دقت بسیاری به کار گرفته شود. زیرا پارچه های مخملی اغلب در حین شست و شو رنگ پس می دهند.

این نکته را حتما بدانید که ماده شوینده مورد استفاده در خشکشویی با مواد شوینده معمولی تفاوت بسیاری دارد. به همین دلیل است که با سپردن لباس خود به خشکشویی البسه شما دچار آسیب و صدمه نخواهد شد. خشکشویی برای هر جنس لباس از حلال شیمیایی مخصوصی استفاده می کند.

همچنین این مراکز برای شست و شوی پرده و پتوی شما بهترین مواد شوینده را در نظر خواهند گرفت. این نکته یادتان نرود که لکه و آلودگی های موجود روی هر کدام از پارچه ها با یکدیگر تفاوت دارند. بسته به نوع لکه، نوع پارچه و رنگ آن ماده شوینده خاصی در نظر گرفته می شود.

سخن آخر

خشکشویی های مکانیزه با تضمین کیفیت شست و شو، البسه و لوازم منزل شما اعم از پتو، پرده و کفش را همانند الماس درخشان می کند. خشکشویی واش لین با شست و شوی منحصر به فرد، البسه شما را از لکه ها و آلودگی ها نجات خواهد داد. همچنین با خدماتی که به مشتریان ارائه می دهد، مورد رضایت افراد قرار گرفته است.

خشکشویی واش لین در کنار کیفیت بالایی که برخوردار است، قیمت مناسبی دارد. اگر البسه شما چروک شده و در گوشه اتاق خاک می خورد، با سپردن آن به واش لین درخشندگی و تمیزی آن ها را دوباره به دست خواهید آورد. واش لین درخشانندگی را به البسه شما بر می گرداند.

ثبت سفارش در خشکشویی اینترنتی واش لین

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد