شستشو و خشکشویی کت و شلوارهای کتان چگونه انجام می شود؟

0

شستشو و خشکشویی کت و شلوارهای کتان چگونه انجام می شود؟ خشکشویی کت و شلوار از آن دسته خشکشویی هایی به شمار می رود که باید با دقت انجام شود. کت و شلوار لباس رسمی مردان شیک محسوب می شود. خشکشویی ها بهترین خدمات را به آقایان ارائه می دهند. به دلیل برخورداری کت و شلوار کتان از بافت حساس، توصیه ما به شما این است که از شستشوی خانگی آن اجتناب کنید؛ زیرا ماشین لباسشویی، بافت و ظرافت آن را از بین خواهد برد.

شستشو و خشکشویی کت و شلوارهای کتان چگونه انجام می شود؟

به گزارش مجله اینترنتی دکوکده : به همین دلیل خدمات خشکشویی بهترین راهکار برای شستشوی کت و شلوار محسوب می شوند. اگر همسر شما به کت و شلوار خود بسیار اهمیت می دهد، بنابراین بهتر است در نظافت آن کمی دقت و سلیقه را به خرج دهید و آن را به معتبرترین مراکز خشکشویی بسپارید.

شست و شوی کت و شلوار کتان مراحل متعدد و خاصی دارد که باید ریز به ریز انجام شود. برای آگاهی از مراحل شست و شوی کت و شلوار کتان بهتر است نگاهی به این مقاله داشته باشید و آن را کامل مطالعه کنید.

خشکشویی کت و شلوار چگونه انجام می گیرد؟

خشکشویی ها برای شست و شوی کت و شلوار کتان مراحل مخصوصی را طی می کنند. با آشنایی از این مراحل با خیالی آسوده کت و شلوار خود را به خشکشویی معتبر در سطح شهر بسپارید.

تفکیک کت و شلوار کتان از ابتدایی ترین اقدامات

زمانی که شما کت و شلوار کتان خود را به مرکز خشکشویی تحویل می دهید، در مرحله اول لباس از نظر میزان آلودگی، نوع لکه، جنس، رنگ، بافت و ظرافت مورد بررسی پرسنل حاضر در مرکز قرار می گیرد. این افراد باتجربه با استفاده از بهترین مواد شوینده اقدام به شست و شوی لباس شما خواهند کرد.

در این مرحله، کت و شلوار از همه نظر بررسی خواهد شد و اگر هرگونه پارگی و آسیب روی لباس باشد، قبل از شستشو به اطلاع شما می رسانند.

چسباندن برچسب روی کت و شلوار

بعد از بررسی کامل کت و شلوار کتان و تفکیک آن توسط کادر مجرب خشکشویی، نوبت می رسد به چسباندن برچسب روی لباس که باید حتما انجام شود. اطلاعات کامل مشتری اعم از نام و نام خانوادگی، زمان دریافت و تحویل روی برچسب های مخصوص قید می شود که در زمان تحویل لباس با مشکلی مواجه نشوید.

البته روی این برچسب‌ ها نوع لکه گیری و شستشوی لباس و درجه حرارت مناسب برای خشکشویی نیز درج خواهد شد که بر اساس خصوصیات لباس، خشکشویی کت و شلوار انجام می گیرد. این امر باعث افزایش سرعت عمل کارکنان خشکشویی می شود.

حذف آلودگی و لکه ها

یکی از خدمات مهم خشکشویی، حذف کامل لکه های موجود روی لباس است. آلودگی ها بر اساس سختی که دارند، در این مراکز تقسیم بندی می شوند که مواد شوینده مخصوص آن انتخاب شود؛ بنابراین هر لکه یک حلال شیمیایی مخصوص به خود را می طلبد.

این مرحله از مهم ترین مرحله شستشوی کت شلوار در خشکشویی به شمار می رود؛ زیرا لکه ها در انواع مختلفی یافت می شوند و هر کدام از آن ها باید با مواد شوینده مخصوص پاک شوند. به همین دلیل است که هرگز نباید کت و شلوار را در منزل بشویید.

هر گونه اشتباه در انتخاب حلال شیمیایی احتمال نابودی بافت و الیاف کت و شلوار را افزایش می دهد. در این مرحله تخصص کارکنان خشکشویی بسیار چشمگیر است؛ زیرا این افراد در این زمینه آموزش های لازم را دریافت کرده اند که در شست و شوی لباس کمک رسان آن ها خواهد بود.

انتخاب دستگاه شست و شوی مناسب

در خشکشویی لباس ماشین های لباسشویی مخصوص در ابعاد مختلفی وجود دارند که بدون استفاده از آب، لباس ها را از آلودگی‌ ها نجات می دهند. مواد مهمی که در شستشوی لباس ها در این روش استفاده می شود، محلول پرکلرواتیلن است.

از آنجا که آب در خشکشویی زیاد استفاده نمی شود، خشک کردن لباس ها زمان کمتری را خواهد گرفت. برای از بین بردن رطوبت کت و شلوار شما، آن را در دستگاه خشک کن مخصوصی قرار خواهند داد. این مرحله به زمان زیادی نیاز ندارد و تمام رطوبت لباس به سادگی از بین می رود.

اتوشویی کت و شلوار؛ از مهم ترین اقدامات شستشو

بعد از اینکه کت و شلوار شما شسته شد، ممکن است چروک هایی روی آن ایجاد شود؛ بنابراین از دستگاه‌ اتو بخار پرسی استفاده می شود که تمامی چروک های موجود روی لباس شما کامل از بین می برد. در این صورت مرحله آخر خدمات خشکشویی کت و شلوار شما به آسانی و به سرعت انجام خواهد شد.

تحویل به مشتری آخرین مرحله

برای جلوگیری از ایجاد گردوغبار و آلودگی کت و شلوار شما در خشکشویی، کارکنان مرکز در زمان تحویل لباس به مشتری آن را در کاورهای مخصوص قرار می دهند که آلودگی روی لباس ننشیند. به همین ترتیب خشکشویی کت و شلوار شما بدون هیچ مشکلی و در اسرع وقت انجام می شود.

در نتیجه

مطمئن باشید که خشکشویی کت و شلوار با وجود خدماتی که ارائه می دهد، نظر شما عزیزان را به خود جلب خواهد کرد. با مطالعه این مقاله حتما پی برده اید که کت و شلوار همسر خود را نباید با ماده شوینده معمولی و در منزل بشویید؛ زیرا ممکن است به بافت و الیاف لباس آسیب وارد کنید.

خشکشویی های معتبری همچون واش لین با مجهز بودن به ماشین آلات مدرن و به روز و با برخورداری از کادری باتجربه و ماهر از کت و شلوار شما دربرابر هرگونه آسیب و صدمه محافظت می کند. به این ترتیب از کت و شلواری همانند الماس برخوردار خواهید شد. هرگز به تعرفه خشکشویی نیز فکر نکنید.

ثبت سفارش در خشکشویی اینترنتی واش لین

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد