VJ-A-0990 با خرید لوستر صفحه ای چیدمان خانه خود را متفاوت جلوه دهید

0

VJ-A-0990 با خرید لوستر صفحه ای چیدمان خانه خود را متفاوت جلوه دهید : همه روزه اجناس جدیدی با توجه به خلاقیت های صنعتی به بازار می آیند. لوستر ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند. قطعا یکنواختی در طراحی لوستر ها رفته رفته از محبوبیت آنها می کاهد. به همین دلیل هر از چند گاهی نسل های جدیدی از آنها تولید می شود. طبعا مشتریان از مدل های به روز حمایت می کنند. خرید لوستر صفحه ای از جمله پر طرفدار ترین محصولات روشنایی است که مورد توجه مشتریان قرار دارد.

VJ-A-0990 با خرید لوستر صفحه ای چیدمان خانه خود را متفاوت جلوه دهید

به گزارش مجله اینترنتی دکوکده : همان طور که می دانید تنها مد بودن برخی لوازم دلیلی بر خرید و استفاده از آنها نیست؛ بلکه باید به تناسب کلی محیط نیز اندیشید. در این بخش از سایت خوگر در مورد هماهنگی چیدمان منزل با این صحبت می کنیم. قصد داریم شما را در کاربرد آن در منزل راهنمایی کنیم.

در انتخاب و خرید لوستر صفحه ای به چه عواملی توجه کنیم؟

ابتدا به شما خواهیم گفت که لوستر های صفحه ای چه وجه تمایزی با دیگر محصولات دارند. در این کالا  بر خلاف انواع دیگر خبری از شاخه نیست. لامپ ها و تزیینات به یک صفحه از جنس استیل ضد زنگ و شکیل وصل می شوند. این منبع روشنایی به صورت سقفی و آویز ساخته شده است و بر اساس فضاهای مختلف انتخاب می شود.

سایز های این کالا متفاوت است و در ابعاد و اشکال مختلف تولید می شود. اشکالی مانند دایره، مربع، مستطیل، مثلث، بیضی، لوزی و اشکال نا موزون در طراحی این لوستر دیده می شود. در طراحی آن گاهی با فرم های ساده و گاهی با تزیینات مجلل روبرو می شویم.

در انتخاب این لوستر برای چیدمان منزل باید به عواملی همچون اندازه فضای مورد نظر، کاربری و ارتفاع سقف توجه کنید. از نوع آویز آن برای سقف های بلند و روی میز های پذیرایی و نهار خوری استفاده می کنند. در سقف های کوتاه حتما از نوع سقفی آن استفاده کنید تا فضای شما را متعادل جلوه دهد.

دکوراسیونی متفاوت با لوستر صفحه ای

در واقع لوستر های صفحه ای از نسل جدید لوستر ها هستند و با دکوراسیون های مدرن تطابق دارند. این لوستر ها در اشکال گوناگونی تولید می شوند و کاربرد های خاص خود را می طلبند. البته با توجه به تنوع بسیار در طراحی این محصول، برای فضاهای کلاسیک و فانتزی نیز طرح هایی موجود هستند.

برخی به شکل های موزون تعادل و جذابیت بصری ارائه می کنند. برخی نیز با استفاده از کریستال های زیبا، ظاهری اشرافی و سلطنتی به محیط می بخشند. با تغییرات در اندازه ها و اشکال و فاصله های کریستال ها، زیبایی منزل شما دوچندان می شود.

رنگ نور در این لوستر ها به دلخواه مشتریان است و برخی دارای رنگ های مختلفی هستند که با دکوراسیون هارمونی بیشتری ایجاد می کند. برای فضای نشیمن، نهار خوری، پذیرایی و … از این لوستر استفاده می شود.

در آخر

لوستر صفحه ای در اشکال متفاوت در چیدمان منزل شما به طرز چشمگیری تفاوت ایجاد می کند. انواع کریستالی آن یا مدلی که به شکل صفحه های مات نورانی می شود، در بخش های مختلف خانه استفاده می شوند. سایز های کوچک و بسیار بزرگ – حتی تا ۲ متر – برای این محصولات در نظر گرفته شده است. به دلیل وزن تجهیزات باید به مقاومت سقف نیز توجه کنید.

سایت خوگر بهترین محصولات را برای بازدید و خرید شما مشتریان عزیز به معرض نمایش گذاشته است. با مراجعه به بخش های فروش لوستر صفحه ای سایت ما، مناسب ترین لوستر را برای فضای خانه خود انتخاب کنید و از خرید اینترنتی محصولات دکوراتیو ما لذت ببرید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد