VJ-A-0989 ویژگی های انواع لوستر شیشه ای را می شناسید؟

0

VJ-A-0989 ویژگی های انواع لوستر شیشه ای را می شناسید؟ دکوراسیون و نورپردازی در همه ادوار بسیار پر اهمیت بوده است. لوستر ها به عنوان یک وسیله برای کمک به هر دو عامل مورد توجه قرار گرفته اند.

VJ-A-0989 ویژگی های انواع لوستر شیشه ای را می شناسید؟

به گزارش مجله اینترنتی دکوکده : آن ها علاوه بر تامین نور کافی برای محیط به عنوان یک عنصر تزیینی در منزل به کار می روند. لوستر ها انواع و اجناس مختلفی دارند و بر اساس مواد و اجزای تشکیل دهنده‌شان دسته بندی شده اند. یکی از پر مخاطب ترین و پر کار برد ترین محصولات، انواع لوستر شیشه ای است.

بیشتر افراد لوستر ها را با همین جنس می شناسند. حتی در لوستر هایی از جنس دیگر به دلیل تطابق شیشه با نور از این عنصر استفاده می شود. برای آشنایی بیشتر و خرید لوستر متناسب با محیط، در این مقاله از سایت خوگر می خواهیم ویژگی های این لوستر را بررسی کنیم.

ویژگی های انواع لوستر شیشه ای

لوستر های شیشه ای همان لوستر های کریستالی هستند. البته از انواع شیشه ها برای ساخت آنها استفاده می شود. این محصولات از چند بخش مانند بدنه، شاخه، پایه، لامپ و تزئینات تشکیل شده اند. برخی از این لوستر ها در قسمت بدنه از فلز های گوناگون ساخته شده اند. اجناسی که در بدنه آن به کار می‌رود، برنج، آهن، استیل، برنز و … است. رنگ آن نیز طلایی و نقره ای، کروم، مشکی و … است. برخی دیگر نیز بدنه شیشه ای دارند.

این لوستر ها همگی در بخش آویز و تزیینات از شیشه و بلور و کریستال ساخته شده اند. اشکال آن نیز متفاوت است و از طرحی های منحصر به فرد برخوردار است. اشکالی مانند گوی ها، الماسی، استوانه، مستطیل و …. در رنگ های مختلف با استفاده از تکنیک های برش و رنگ آمیزی شیشه در این لوستر ها استفاده می شود.

این موضوع باعث تنوع در لوستر ها و هماهنگی آن با مد شده است. در واقع زمانه هیچ گاه حذف این لوستر از چرخه دکوراسیون را شاهد نبوده است.

لوستر های شیشه ای برای چه دکوری مناسب هستند؟

انواع لوستر های شیشه ای در بازار موجود هستند و می توان گفت اگر به شکل درستی انتخاب شوند برای همه دکوراسیون ها کاربرد دارند. این محصولات به طور کلی برای دکوراسیون های کلاسیک مناسب هستند و به دلیل بی رنگ بودن اکثر کریستال های لوستر، با همه رنگ های موجود در دکوراسیون جور درمی آیند.

دکوراسیون های امروزی کمی ساده تر اجرا می شوند اما در طراحی های جدیدتر این لوستر ها آیتم سادگی و زیبایی رعایت شده است. برای افرادی که در دکور سبک مدرن خود به کمی چاشنی تجمل نیاز دارند، بهترین گزینه استفاده از لوستر های شیشه ای است.

از این لوستر برای سالن پذیرایی و نشیمن منزل خود استفاده کنید و تجمل، زیبایی و انعکاس نور بیشتر را به تماشا بنشینید. همچنین می توانید برای آشپزخانه، اتاق ها و راهرو ها از انواع کوچک آن استفاده کنید.

در نهایت

با توجه به نوع فضایی که می خواهید برای آن لوستر را تهیه کنید، می توان از لوستر شیشه ای استفاده کرد. تنها باید مناسبت آن با محیط را در نظر بگیرید. لوستر های شیشه ای در انواع سقفی، آویزی و صفحه ای طراحی شده اند. نوع آن را با توجه به ارتفاع سقف انتخاب کنید. لوستر های فانتزی شیشه ای و کلاسیک در بازار موجود هستند و دست شما را در انتخاب باز گذاشته اند.

امکان خرید غیر حضوری لوستر با توجه به دنیای تکنولوژی میسر است. مجموعه ما در سایت خوگر انواع مختلف لوستر را برای بازدید شما عزیزان گردآوری کرده است. با خرید از این سایت، می توانید دکور خود را بدون محدودیت و صرف زمان اضافی بچینید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد