با جدیدترین انواع لوستر و چراغ آویز آشنا شوید

0

با جدیدترین انواع لوستر و چراغ آویز آشنا شوید : دکوراسیون منزل شما برای دیده شدن به نور نیاز دارد. نور را چگونه تامین می کنید؟ اگر نورپردازی برایتان مهم است، بهتر است از لوستر ها استفاده کنید. اما چه لوستری؟ با جدید ترین انواع لوستر و چراغ آویز کار نورپردازی و دیزاین شما همزمان تکمیل می شود. اما کدام چراغ آویز‌ها جدید و مناسب شما هستند؟ بهتر است مدل های روز را دنبال کنید و از بین آن ها انتخاب کنید.

با جدیدترین انواع لوستر و چراغ آویز آشنا شوید

به گزارش مجله اینترنتی دکوکده : این سوال ها که دغدغه بسیاری از افراد برای انتخاب منبع روشنایی است، باعث شد که در‌صدد راهنمایی شما برآییم. در این بخش به شما می گوییم که انواع مدل جدید بازار کدام ها هستند و بهتر است برای انتخاب چه نکته ای را مورد توجه قرار دهید.

جدیدترین انواع لوستر و چراغ آویز کدامند؟

همه روزه مدل های جدیدی پا به صنعت دکوراسیون و لوستر می گذارد. اگر بخواهیم هر روز با این صنعت پیش برویم، شاید باید هر سال نسبت به تعویض وسایل منزل اقدام کنیم. البته این کار اصلا مقدور نخواهد بود. پس بهتر است تمرکز خود را روب سبک دکوراسیون روز بگذاریم. انواع مدل های دکوراسیون برای مدتی طولانی برای ما ماندگاری دارد. به همین دلیل از لحاظ قیمت بسیار مقرون به صرفه است. اگر مدل سبک چراق آویز ها را با سبک خانه خود ست کنیم، باید سعی کنیم به خاطر تنوع و شیک بودن سبک دکور خود را هر چندین سال یکبار تغییر دهیم و از محیط جذاب و به روز آن لذت ببریم.

در حال حاضر سبک مدرن و مینیمال طرفداران زیادی دارد و اکثر خانه ها دکوراسیونی این چنینی دارند. این سبک از سوی جوان تر ها بیشتر مورد استقبال قرار گرفته است. این دکوراسیون از طرح های ساده و شیک تبعیت می کند و تمرکز را بر روی فرم و حالت اشیا گذاشته است. دکوراسیون های رنگارنگ خواهان زیادی ندارند و یک یا نهایتا دو رنگ در کنار رنگ های خنثی دیده می شود.

از این سبک متوجه می شویم که لوستر های ساده با رنگ های خنثی یا براق جزو جدید ترین لوستر ها محسوب می شوند. لاله ها و بلور های آویزان تنها در دکوراسیون های مجلل دیده می شوند که فضای خود را می طلبد. لوستر های جدید بیشتر یا پوشش لامپ ندارند یا لامپ های آنان اشکالی متفاوت تر از لامپ های معمولی دارد.

مدل های جدید لوستر را بشناسید

مدل هایی با لامپ های نمایان با سرپیچ های همرنگ بدنه در رنگ های مشکی، طلایی، نقره ای، سفید یا … از مدل های جدید به حساب می آیند. بدنه این چراغ آویز ها معمولا از جنس آهن، آلمینیوم، استیل یا … هستند که در شکل های ساده ساخته شده اند.

مدل های دیگری در بازار وجود دارد که به نواری معروف هستند. این لوستر ها دارای پوششی نواری مانند هستند که در اشکال مختلف فرم گرفته اند. این چراغ ها بیشتر سقفی هستند.

مدل های صفحه ای نیز از دیگر لویستر ها هستند که به صورت یک صفحه در طرح های ساده یا با آویز های تزیینی در بازار وجود دارند. این روشنایی به شکل سقفی یا آویز طراحی شده است که با توجه به فضا و کاربرد آن مناسب فضاهای مدرن و مجلل است.

کلام نهایی

با جدیدترین انواع لوستر و چراغ آویز امکان آرایش منزل خود به سبک مدرن را خواهید داشت. اگر از لوستر مدرن خوشتان می آید ولی سبک خانه مدرنی ندارید سعی کنید با کمی تلاش و تغییرات کوچک المان های مدرن را در منزل خود جای دهید. در این صورت شرایط منزل را برای نصب یک لوستر مد روز مهیا کنید.

اگر می خواهید کلکسیونی از جدیدترین طرح های لوستر را یکجا ببینید، به سایت ما سر بزنید و از فرصت یک خرید اینترنتی در کوتاه ترین زمان ممکن استفاده کنید. با ثبت سفارش در سایت خوگر اجناس خود را درب منزل تحویل بگیرید.

شما عزیزان می توانید جهت اطلاع از آخرین محصولات و قیمت ها به سایت خوگر مراجعه کنید و یا با شماره تماس ۰۲۱-۶۱۹۲۵ تماس حاصل فرمایید

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد