ایده های خلاقانه برای تزیین حوله عروس و داماد برای جهیزیه

0

ایده های خلاقانه برای تزیین حوله عروس و داماد برای جهیزیه : به گزارش مجله اینترنتی دکوکده و به نقل از صفاهوم یکی از جذاب ترین کارهای دنیا این است که برای خرید و تزئین جهیزیه عروس اقدام کنیم. چیدمان جهیزیه عروس و همچنین تزئین آن، نیاز به سلیقه و حوصله زیادی دارد مخصوصا اگر قرار باشد تا از این سلیقه برای تزئین سرویس خواب و کالای حمام عروس و داماد استفاده کرد.

ایده های خلاقانه برای تزیین حوله عروس و داماد برای جهیزیه

به عنوان مثال اگر مراسم های سنتی جهاز برون را دیده باشید، حتما چیدمان و سبک تزئینات جذاب حوله و ست حوله عروس و داماد شما را جذب خواهد کرد. ما هم در این مقاله قرار است تا در مورد همین نکته ارزشمند یعنی ایده های خلاقانه برای تزئین حوله عروس و داماد با شما صحبت کنیم پس در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

تزئین حوله تن پوش عروس با گل طبیعی

بسیاری از افراد با ایده های خلاقانه، ست حوله عروس و داماد و حوله تن پوش خود را به شکل های متفاوتی مثل قو؛ خرس یا عروسک در می آورند اما جالب است بدانید که بهترین ایده برای تزئین حوله عروس این است که ساده ترین و شیک ترین حالت ممکن را انتخاب کنید.

به عنوان مثال شما می توانید تنها با پهن کردن حوله تن پوش عروس و داماد روی سرویس خواب و پراکنده کردن برگ های گل رز روی هر دو حوله، ساده ترین و شیک ترین دیزاین ممکن را برای جهیزیه عروس خود ایجاد کنید. اما اگر قصد دارید ایده های خلاقانه تری برای تزئین ساده و شیک حوله عروس پیدا کنید، باز هم همراه ما باشید.

تزئین جعبه حوله داماد و عروس با ربان و کنف

خیلی از عروس و دامادها اصلا دوست ندارند که همه خریدهای جهزیه خود را از جعبه در بیاورند، به همین دلیل ایده تزئین جعبه حوله هم می تواند برای این دسته از عزیزان جذاب به نظر برسد.

شما می توانید به کمک یک روبان خوشرنگ که با ست تزئینات اتاق خواب شما هماهنگ است جعبه حوله تن پوش خود را ربان پیچی کنید و به ساده ترین و شیک ترین حالت ممکن به کالای خواب خود نما دهید.

البته برخی از افرادی که خلاقیت های خاص تر را می پسندند، می توانند از جعبه های رنگی و طرحدار برای تزئین جذاب تر حوله مردانه خود استفاده کنند.

تزئین حوله عروس به شکل گل

یکی دیگر از ایده های خلاقانه ای که برای تزئین حوله عروس از آن استفاده می شود این است که ست حوله دست و صورت عروس را به شکل گل در بیاورید.

خوشبختانه در فضای شبکه های اجتماعی، ویدئوها و آموزش های زیادی در خصوص روش های تزئین حوله برای شکل دادن آن به فرم گل وجود دارد اما به حالت کلی شما می توانید حوله های دستی را با یک روبان و تا کردن ساده به شکل برگ و گل در بیاورید و حوله تزئین شده خود را روی رخت آویز در مسیر ابتدایی حمام جا دهید.

ایده تزئین حوله عروس و داماد با عطر و پارچه و اکسسوری ها

یکی دیگر از روش های ساده ای که به واسطه آن به راحتی می توانید حوله دست و صورت خود را تزئین کنید این است که کمی به حوله نو عطر بزنید تا در مراسم جهاز نشان دادن، عطر خوش هم تزئین خوبی برای کالای حمام شما باشد. یک ایده دیگر هم این است که به جای استفاده از روبان و کنف، از پارچه های رنگی و طرحدار برای بستن و پیچ دادن حوله ها استفاده کنید. توجه داشته باشید که تزئین حوله عروس و داماد کاملا به سلیقه شخصی افراد بستگی دارد و شما می توانید از موارد یاد شده تنها ایده های اجرایی را پیدا کنید.

تزئین حوله عروس با تور و مروارید

همین که اسم تزئینات عروس به میان می آید همه به این مسئله فکر می کنند که باید از تور و مروارید برای تزئین کمک بگیرند. با توجه به اینکه تور سفید و مروارید نمادی سنتی از عروس و وسایل عروس است پس این ایده می تواند پیشنهاد کاربردی و مفیدی برای تزئین حوله عروس هم به حساب بیاید.

اگر شما حوصله و انگیزه کافی برای تزئین حوله تن پوش عروس و داماد داشته باشید می توانید از تور سفید به عنوان نماد لباس عروس برای تزئین حوله عروس و از ربان مشکی به عنوان نماد کراوات داماد برای تزئین حوله داماد استفاده کنید.

تزئین حوله عروس به سنت سنتی یا مدرن؟

ما در این مقاله شما را با ایده های کاربردی و مفید به جهت تزئین اکسسوری های حمام مانند حوله آشنا کردیم. اما توجه داشته باشید که بهترین تزئین ها هم نمی تواند جایگزین حوله با کیفیت شود. به همین خاطر پیشنهاد می کنیم تا برای خرید حوله ست جهیزیه خود حتما از فروشگاه های معتبری مثل فروشگاه اینترنتی صفاهوم با سابقه درخشان ۸۰ ساله، کمک بگیرید تا بهترین و باکیفیت ترین حوله های بازار را بتوانید خریداری و به صورت آنلاین سفارش دهید.

حالا نوبت شماست تا تجربیات خود را در خصوص چیدن وسایل جهیزیه خود با ما به اشتراک بگذارید تا سایر کاربران بعد از مطالعه این مقاله بتوانند نظرات ارزشمند شما را در بخش نظرات مطالعه کنند.

 

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد