اصول چیدمان کمد لباس با ایده های نظم دهی، برای منظم ماندن اتاقتان این مقاله را بخوانید!

0

اصول چیدمان کمد لباس با ایده های نظم دهی، برای منظم ماندن اتاقتان این مقاله را بخوانید! : به گزارش مجله اینترنتی دکوکده و به نقل از بلج ایده های نظم دهی همیشه پاسخگوی مناسبی برای خانه ها و اتاق خواب های کوچک است اما اگر از این نظم دهنده و ایده های خلاقانه به درستی استفاده نکنید قطعا نتیجه ای جز بی نظمی و سردرگمی در خانه خود نخواهید داشت.

اصول چیدمان کمد لباس با ایده های نظم دهی، برای منظم ماندن اتاقتان این مقاله را بخوانید!

به همین دلیل ما در این مقاله همراه شما خواهیم بود تا در مورد اصول چیدمان کمد لباس با ایده نظم دهی های خلاقانه صحبت کنیم. پس در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

از جا لباسی های کاربردی برای چیدن لباس های خود استفاده کنید

یکی از ایده های فوق العاده مهمی که باید برای چیدمان کمد لباس خود به آن توجه داشته باشید این است که از چوب لباسی های کاربردی استفاده کنید. به عنوان مثال خانم ها می توانند برای چیدن روسری های مجلسی خود در کمد لباس از جالباسی های مخصوص روسری استفاده کنند و به صورت طبقه بندی شده روسری های خود را در کمد لباس بچینید.

علاوه بر این، جالباسی های کاربردی برای آویزان کردن انواع شلوار و دامن هم وجود دارد. شما می توانید با استفاده از این جا لباسی های مخصوص تا حد زیادی از به کارگیری فضای اضافی در کمد جلوگیری کنید و فضای کمتری را برای چیدن لباس های خود خرج کنید. البته توجه داشته باشید که اگر لوازم و لباس های شما بیشتر از اندازه ممکن است است می توانید از فضای زیر سرویس خواب ارزان و شیک خود برای تجمیع لباس و کفش های خود هم استفاده کنید.

از فضای پشت در کمد برای جا دادن جوراب و اکسسوری ها استفاده کنید

یکی دیگر از موارد مهمی که به نظم دادن هر چه بهتر کمد لباس ها کمک می کند این است که از فضای پشت در کمد خود نیز برای چیدن وسایلی مانند جوراب یا اکسسوری ها استفاده کنید.

به عنوان مثال شما می توانید نظم دهنده های پارچه ای را به درب کمد که در کنار سرویس خواب مدرن خود آویزان کنید و در فضای جا داده شده در این نظم دهنده ها برای چیدن جوراب، تل و یا گل سرهای دم دستی خود استفاده کنید و به راحتی از یک فضایی که کمتر کسی به آن توجه می کند برای چیدن وسایل دم دستی خود استفاده کنید.

با دوبله کردن جالباسی های از فضای کمد دو منظوره استفاده کنید

یکی دیگر از ایده های کاربردی و جذابی که باعث می شود از فضای کمدهای کوچک بتوانید بهترین استفاده را بکنید این است جالباسی های موجود در کمد لباس خود را به صورت دوبله استفاده کنید. به عنوان مثال جالباسی دوم را به داخل جالباسی اول آویزان کنید تا از فضای کوچک کمد لباس خود بتوانید استفاده بیشتری کنید و لباس های بیشتری را در کمد خود جا دهید. فقط توجه داشته باشید که حتما جالباسی دوم را طوری انتخاب کنید که لباس سنگینی به آن آویزان نشده باشد.

از نظم دهنده های پلاستیکی برای کشوی کمد خود استفاده کنید

یکی دیگر از ایده های ساده و کاربردی که برای نظم دادن به وسایل کمد و کشو می توان از آن ایده گرفت این است که از نظم دهنده های پلاستیکی برای مرتب کردن وسایل کمد خود استفاده کنید. به عنوان مثال شما می توانید با کمک این نظم دهنده های پلاستیکی فضای لازم برای چیدن اکسسوری هایی مثل کمربند و عینک آفتابی را جدا کنید و قسمت دیگر را برای چیدن لوازم آرایش یا بدلیجات قرار دهید. به این صورت شما توانسته اید از یک کشور برای سه نوع اکسسوری مختلف استفاده کنید بدون آنکه بی نظمی خاصی پیش بیاید و یا با کمبود فضا مواجه شوید.

از فضای خالی بالا و پایین کمد لباس ها به نحو احسن استفاده کنید

و اما آخرین و شاید بهترین ایده برای چیدن منظم وسایل در کمد لباس ها این است که از ارتفاع کمد لباس خود غافل نشوید. به عنوان مثال شما می توانید از فضای بالای کمد لباس خود برای چیدن جعبه کفش های خود استفاده کنید و یا از فضای پایین و خالی کمد خود برای چیدن شلوارهای تا شده استفاده کنید. به این صورت شما هیچ فضای خالی را در کمد لباس خود از دست نداده اید و به راحتی توانسته اید کلیه وسایل مورد استفاده خود را به بهینه ترین شکل ممکن در کمد خود جا دهید.

انتخاب کمد و سرویس خواب بهینه، ساده ترین راه نظم دادن به وسایل اتاق خواب

حالا که در مورد نحوه نظم دهی و چیدن وسایل به بهترین و بهینه ترین حالت ممکن با شما صحبت کردیم. بهتر است تا این نکته را هم به شما ارائه کنیم که ساده ترین و بهترین راه برای جلوگیری از بی نظمی در خانه ها این است که سرویس چوب و کمد خود را از مجموعه ای تهیه کنید که در هنگام ساخت به بهینه بودن آن توجه داشته است.

فروشگاه اینترنتی بلج یکی از معتبرترین و بهترین فروشگاه های اینترنتی در حوزه فروش کمد دیواری ریلی، سرویس خواب و انواع دراور است. شما می توانید برای خرید انواع کمد و کشوهایی که فضای بهینه ای را در اختیار شما قرار می دهند وارد سایت بلج شوید و خرید خود را با خیال راحت به انجام برسانید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد