نحوه تعمیر مبل فرو رفته

0

نحوه تعمیر مبل فرو رفته : به گزارش مجله اینترنتی دکوکده و به نقل از سنجاق شاید مبل تان در ظاهر سالم باشد اما وقتی روی آن می نشینید فرو می رود. دیگر اصلا موضوع راحتی نیست بلکه احساس می کنید ایرادی وجود دارد که مبل آنقدر فرو می رود. درست فکر می کنید. پس چند ابزار بردارید و دست به کار شوید.

نحوه تعمیر مبل فرو رفته

در این متن، به چگونگی انجام تعمیر، ابزار مورد نیاز، فوت و فن های کار و گام های تعمیر مبل خواهم پرداخت. اگر می خواهید خودتان این کار را انجام دهید همه چیزی که به آن نیاز دارید در این مقاله هست. اما برای استفاده از خدمات تعمیر مبلمان در تهران منزل توسط یک متخصص حرفه ای می توانید از بازار خدمات سنجاق کمک بگیرید. البته قیمت تعمیر مبل هم می‌تواند هدف شما برای جستجو در این بازار پر سر و صدا باشد.

  1. تشک ها را بردارید. بعد با یک وسیله منگنه یا نخ های دوخته شده به پارچه را بکشید. پارچه را بردارید تا فوم یا ابر زیر پارچه را ببینید. فنرهای روی فوم را بردارید.
  2. شاید فنرها و گیره های روی آن که فنرها را نگه می دارند شل شده اند. گیره ها دورتادور مبل بوده و تخت هستند.
  3. با دست دستکش پوشیده گیره ها را سفت کنید و انتهای آنها را محکم کنید. اگر انتهای قلابی شکل دارد آن را بیشتر بپیچید. در صورتی که فنر از گیره در رفته باشد باید آن را در جای خود بگذارید. حتما گیره حفره یا سوراخی دارد که فنر از توی آن بیرون زده.

  1. اگر گیره پیچ شده حتما دو حفره دارد که پیچ در آن قرار گرفته. پیچ را سفت کنید تا گیره و فنر سفت تر شوند. گیره های هر طرف را بررسی کنید.
  2. فوم را مرتب کنید. پارچه را روی سطح بکشید و دوباره مبل را امتحان کنید.
  3. در صورتی که فنر کشش خود را از دست داده می توانید از ورقه های چوبی استفاده کنید. پارچه آن قسمت را اندازه گرفته و ۶ سانتی متر کم کنید. به همان اندازه ورقه چوبی برش دهید. گوشه های آن را سنباده بکشید تا تیر نباشد. ورقه را پارچه گذاشته و بعد تشک های مبل را روی آن بگذارید.
نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد