مزایای تینر رنگ ترافیکی

0

مزایای تینر رنگ ترافیکی : به گزارش مجله اینترنتی دکوکده و به نقل از آریو رنگ حلال رنگ ترافیکی برای رنگ های ترافیک کلروکائوچو و رنگ اکریلیک ترموپلاست و رنگ های چند جزئی و برخی رنگ های پایه حلال می‌باشند. مقدار آن برای هر کیلو رنگ ترافیکی حدود ۱۰ الی ۱۵ درصد وزنی رنگ مصرف می‌شود و جهت رنگ های سرد ترافیکی با ضخامت کم مورد استفاده قرار می گیرند.

جهت حل کردن مواد و رساندن به غلظت مناسب استفاده از تینر مجاز است و در انواع فوری،  روغنی، اپوکسی و پلی اورتان و غیره موجود می باشند.

اجزای رنگ ترافیکی

مزایای تینر رنگ ترافیکی

شفافیت،  بی رنگ بودن،  قدرت حلالیت مناسب،  مقرون به صرفه بودن

این حلال ها نقش مهمی را در اجرا و رقیق سازی رنگهای ترافیکی ایفا می کنند و برای هر رنگ از تینر منحصر به فرد همان رنگ استفاده می شود و در اجرای رنگ خط کشی گرم کاربردی ندارند.

نحوه استفاده از حلال رنگ ترافیکی

معمولاً ۸ و ۱۰ درصد وزنی رنگ را از تینر یا رقیق کننده استفاده می کنند رنگ های سرد پایه حلالی با خروج حلال از آنها و ایجاد فیلم خشک آن مورد کاربرد قرار می گیرند و تولید آنها در کارخانه حاصل از مخلوط کردن حلال با رزین است که ۶۰ درصد جامد و ۴۰ درصد حلال ارائه می گردد و پس از اختلاط رزین و حلال و دانه‌های تیتان به صورت آرام میکسر تولید می شود؛ در این حین به رنگ ها مقداری ادیتو های مختلف مانند فیلرها و مواد ضد رسوب و ضد کپک اضافه می گردد که سبب ماندگاری طولانی رنگ‌ها می گردد.

تا ۵ دقیقه پس از اختلاط می بایست عملیات خط‌کشی انجام گیرد این حلال های رنگ ترافیکی طبق سازمان راهداری برای رنگهای سرد ترافیکی با ضخامت کم کاربرد دارند و در واقع یکی از اصلی ترین مواد در صنعت رنگ میباشند.

تینر ترافیکی یا حلال رنگ ترافیکی؟

به حلال رنگ ترافیکی تینر نیز گفته می شود این مایع رقیق کننده در رنگ سرد ترافیکی اکریلیک ترموپلاست به منظور رسیدن به ویسکوزیته تعیین شده کاربرد دارند.

شرکت آریو رنگ دماوند برای هر رنگ فرمول خاص از حلال را دارد.

در رنگهای خط کشی سرد و رنگ های چند جزئی و رنگ های آلکیدی کلروکائوچو از تینرهای مخصوص رنگ ترافیکی استفاده میشود.

شرکت سازنده آریو رنگ دماوند در این خصوص که با چه رنگی از چه تینری استفاده شود به شما مشاوره رایگان ارائه می کند این رنگهای ترافیکی نسبت به رنگهای جدول یا ساختمانی قدرت فراری بالاتری دارند.

ارائه انواع رنگ های ترافیکی توسط آریو رنگ دماوند

شرکت آریو رنگ دماوند به ارائه انواع رنگهای ترافیکی و حلال رنگ های سرد با بالاترین کیفیت می پردازد:

انواع رنگ های ترافیکی قابل ارائه:

۱. رنگ های ترافیکی سرد: ترکیب و مخلوط کردن اجزای رنگ و اعمال آن به صورت سرد

. رنگ سرد کلروکائوچو: بر پایه رزین کائوچو طبیعی کلرینه شده با مقاومت سایش و استحکام مکانیکی بالا و خواص تیکسوتروپی بالا

. رنگ ترافیک چند جزئی: بر پایه رزین اکریلیک ترموست جهت خط کشی خطوط عابر پیاده، حاشیه بزرگراه ها، کانال های عبور و مرور و علائم هشدار دست انداز ها

. رنگ سرد اکریلیک ترموپلاست: بر پایه رزین اکریلیک پایه حلالی و مورد استفاده در صنایع ساختمانی همراه با مقاومت شیمیایی عالی

شرکت آریو رنگ دماوند در سال ۱۳۹۸ در زمینه تولید و ساخت انواع رنگ ها، پوشش ها و همچنین مشاوره، تولید و اجرای انواع کفسازی و کفپوش های صنعتی، با تلاش مدیرانی با بیش از یک دهه سابقه فعالیت در پروژه های اجرایی کشور، به مساحت ۱۶۰۰۰ متر مربع در شهرک صنعتی زاویه احداث گردید.

این شرکت با تجربه چندین ساله کارشناسان خود از همان ابتدای کار، با بهره گیری از ماشین آلات پیشرفته و آزمایشگاه مجهز، همواره سعی بر ارائه خدمات نوین به مصرف کنندگان خود دارد.

۲. رنگ های ترافیکی گرم دو جزئی: بر پایه رزین های هیدروکربنی و آلکیدی جهت آزادراه ها و مسیر های پر حجم با چسبندگی زیاد و سرعت خشک شدن بالا

. رنگ ترموپلاستیک گرم: خط کشی بسیار بادوام

مشخصات دقیق و لیست قیمت رنگ ترافیکی شرکت آریو

شرکت آریو رنگ دماوند به فروش و اجرای رنگ های ترافیکی،  اجرای خط کشی معابر،  پارکینگ،  نصب علائم ترافیکی، رنگ سرد و گرم دو جزئی، رنگ جدولی، خط کشی شهری و جاده‌ای می‌پردازد و آمادگی خود را در خصوص اجرای کلیه خدمات شهری اعلام می نماید؛ رنگ ها از بهترین متریال دارای ضخامت بالا، دوام قابل توجه و زمان خشک شدن سریع و مقاوم در برابر سایش می‌باشند.

برای کسب اطلاعات دقیق جهت مشخصات کامل انواع رنگ های ترافیکی با کارشناسان آریو رنگ دماوند تماس بگیرید.

تفاوت رنگ ترافیکی اپوکسی و رنگهای پایه آب

رنگ های ترافیکی اپوکسی مقاومت سایشی بالایی دارند با شرایط جوی مختلف سازگارند این رنگ صنعتی کیفیت بالایی دارد و قدرت چسبندگی آن بر روی آسفالت و بتن زیاد است.

بر پایه رزین های اکریلیک ترموپلاست و اکلیل کلروکائوچو تولید می‌شوند و برای هدایت و کنترل خیابان ها و جاده ها استفاده می شوند‌.

رنگ های ترافیک پایه آب برای محیط های پر رفت و آمد و خطرناک مانند جاده ها،  باند فرودگاه ها می باشند و قدرت چسبندگی فوق العاده بر روی سطوح سیمانی،  آسفالت، جدول و …دارند.

این رنگ در برابر اشعه خورشید مقاوم است و قابلیت شستشو دارد و به هیچ عنوان دچار سایش نمی شود.

رنگ های ترافیکی نسبت به سایر رنگ های پایه آب تحمل هرگونه شرایط نامساعد جوی را دارند و طی گذر زمان و با عبور و مرور وسایل نقلیه مختلف دچار آسیب دیدگی نمی شوند.

تفاوت رنگ ترافیکی گرم و سرد در نحوه اجرا می باشد و رنگ ترافیکی گرم خاصیت خشک شدن سریع را دارد؛ رنگ های پایه آب به دلیل سهولت اجرا، قابلیت شستشو،  زمان خشک شدن سریع و سازگاری با محیط زیست جایگزین رنگ های روغنی شده‌اند.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد