لوستر دیواری را با توجه به چه فاکتورهایی بخریم؟

0

لوستر دیواری را با توجه به چه فاکتورهایی بخریم؟ زمانی که می خواهید برای خرید لوستر اقدام کنید، باید فاکتورهایی را در نظر بگیرید. تناسب داشتن بین محیط و نورافشان انتخابی شما مهم ترین آیتمی است که باید دقت کنید. انواع لوسترها کارآیی مخصوص به خود را دارند؛ لذا در گام نخست باید بدانید اولویت شما در خرید لوستر چیست؟ آیا زیبایی و جلوه خاصی که به دکوراسیون خانه می بخشد، مدنظرتان است یا صرفا میزان نوری که به محیط اطراف می بخشد و ملاک زینت بخش بودن آن در درجات بعدی اهمیت دارد؟

لوستر دیواری را با توجه به چه فاکتورهایی بخریم؟

به گزارش مجله اینترنتی دکوکده : خرید لوستر دیواری نیز با خود دشواری هایی را به همراه دارد. گاهی اوقات مانند بسیاری از چراغ های دیگر بسته به سلیقه افراد جنبه دکوری آن حائز اهمیت است. از سوی دیگر ممکن است وجه کاربردی محصول نیز مهم باشد.

این مقاله بر آن است برای خرید چراغ های دیواری اطلاعات ارزشمندی در اختیارتان قرار دهد. پس با ما همراه باشید.

برای خرید لوستر دیواری چه اولویت هایی مدنظر قرار می گیرد؟

افرادی که می خواهند این گونه از دیوارکوب ها را مهیا کنند، اهداف خاصی را دنبال می کنند.
در ابتدا باید به این نکته دقت کنید که با خرید چراغ دیواری، چه هدفی را می خواهید دنبال کنید. به عنوان مثال بعضی از لوسترهای دیواری هستند که نور را در سطح گسترده ای پخش می کنند. این چراغ ها مناسب افرادی است که می خواهند نور در پذیرایی یا راهرو به صورت گسترده پخش شود و در یک جا متمرکز نشود.

بعضی از چراغ ها نیز وجود دارند که نور را به صورت مستقیم پخش می کنند. محیط آشپزخانه فضای مناسبی برای این گونه از لوسترها هستند.

بعضی از افراد فقط به جنبه دکوری و زینتی لوستر توجه می کنند و کارآیی آن در مراحل بعدی برایشان اهمیت دارد.

بعضی از دیوارکوب ها نیز هستند که جنبه خاصی از فضا را به صورت برجسته نشان می دهند. نور این چراغ ها باید از چراغ های دیگر قوی تر باشد تا بتواند این برجستگی را بیش از پیش نمایان کند.

نکاتی درباره خرید لوسترهای دیواری

زمانی که در حال خرید نورافشان های دیواری هستید، باید با برنامه قبلی خرید خود را انجام دهید. به عنوان مثال مکانی که این چراغ های دیواری قرار است نصب شوند، در تاریکی مطلق قرار دارد یا نور طبیعی نیز شامل حال آن محیط می شود؟ در صورت تاریکی مطلق، برای روشنایی بیشتر تعداد چراغ ها نیز افزایش پیدا می کند.

در زمینه انتخاب چراغ های دیواری نکات دیگری را نیز باید مدنظر قرار دهید که از این قرار است:

ارتفاع

ارتفاع مناسب برای آویز دیواری یک و نیم متر بالاتر از سطح زمین است. البته این اندازه برای همه مکان ها یکسان نیست و با توجه به مسافت محیط می تواند متفاوت باشد.

ست کردن

وقتی دکوراسیون محل زندگی یا کار خود را به طراحان داخلی می سپارید، یعنی کار را به کاردان سپرده اید؛ چراکه اولین نکته ای که برای آنها حائز اهمیت است، ست کردن با دکور اتاق است. همچنین دیوارکوب ها را می توانید با نورافشان سقفی ست کنید.

جفت بودن

بعضی از افراد برای اینکه لوسترها جلوه بیشتری به فضای خانه بدهند، هنگام نصب کردن، آنها را به صورت جفتی کنار هم می گذارند. این کار باعث می شود که به یک چراغ واحد تبدیل بشوند و نور بیشتری را از خود ساطع کنند.

معتدد بودن

اگر می خواهید راهروی منزلتان را روشن تر کنید، باید از چند آویز دیواری استفاده کنید. این چراغ های زینت بخش اگر همسان باشند، هم جلوه بیشتری دارند هم می توانند جایگزین خوبی برای چراغ های سقفی شوند.

برجستگی

بعضی از افراد تمایل دارند که ویژگی یا وسیله خاصی در اتاق یا راهرو برجسته تر از حد معمول نمایش داده شود. به همین دلیل چراغ های دیواری پایین تر از حد معمول نصب می شوند.

سخن آخر

برای خرید لوستر دیواری باید حساب شده عمل کنید. فاکتورهایی که برای خرید این نوع از نورافشان های دیواری باید مدنظر قرار گیرد، به صورت خلاصه گفته شد. بسیاری از افراد لوستری را انتخاب می کنند که با دکور منزلشان تناسب داشته باشد. اینجا ست بودن حرف نخست را می زند؛ به عنوان مثال طراحان داخلی که در این امر حرفی برای گفتن دارند، دیوارکوب ها را با چلچراغ هایی که آویز است، ست می کنند.

خوگر به عنوان تولیدکننده زیباترین و نفیس ترین دیوارکوب های زینتی در خدمت شماست تا شما بتوانید متناسب با فضای محیط خود بهترین گزینه را انتخاب کنید.

شما عزیزان می توانید جهت اطلاع از آخرین محصولات و قیمت ها به سایت خوگر مراجعه کنید و یا با شماره تماس ۰۲۱-۶۱۹۲۵ تماس حاصل فرمایید

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد