در زمان استخدام وکیل برای ثبت شرکت باید چه مواردی را در نظر داشته باشیم؟

0

در زمان استخدام وکیل برای ثبت شرکت باید چه مواردی را در نظر داشته باشیم؟ امروزه ثبت شرکت یکی از حیاتی ترین اقدامات برای برخورداری شرکت از اعتبار و دریافت تسهیلات برای انجام معاملات تجاری است. ثبت صحیح و قانونی موجب می شود که شرکت در انجام معاملات خود با شرکت های مختلف به موفقیت های بیشتری نائل شود؛ چرا که ثبت شرکت، اعتبار آن محسوب می شود.

در زمان استخدام وکیل برای ثبت شرکت باید چه مواردی را در نظر داشته باشیم؟

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : ثبت شرکت نیازمند برخورداری از اطلاعات و جزئیات مرتبط با این موضوع است. وکیل برای ثبت شرکت، مهارت و تخصص خود را تا زمان دستیابی به نتیجه به کار می گیرد. به دلیل اهمیت انجام دقیق و بدون اشکال ثبت، بهره گیری از وکلای مجرب در این زمینه، به نتیجه گیری و ثبت سریع تر شرکت کمک می کند.

موارد مهم در استخدام وکیل

در زمان استخدام وکیل، انعقاد قرارداد و ارائه وکالت به وکیل برای ثبت شرکت، مواردی را باید در نظر گرفت. این موارد که در حقیقت ویژگی های یک وکیل مجرب محسوب می شود، مواردی هستند که به هموارسازی مسیر ثبت و انجام امور حقوقی مربوط به آن، کمک شایانی می کند. برای تفهیم بیشتر، در ادامه به این نکات اشاره می کنیم.

تحصیلات حقوقی

وکیل کسی است که از تحصیلات حقوقی برخوردار است و در حوزه مشخصی فعالیت می کند. بنابراین او کسی است که به آئین نامه ها و مواد قانونی اشراف کامل دارد و می داند که در چه زمان و در چه شرایطی آن ها را برای کسب نتیجه به کار گیرد.

ثبت شرکت امر مهمی است که انجام آن نیازمند اطلاعات و آگاهی های حقوقی است. به همین دلیل، برای پیشگیری از بروز موانع و مشکلات، این امر مهم و خطیر را باید به یک وکیل مجرب پایه یک سپرد؛ بنابراین پیش از ارائه وکالت نامه به یک وکیل، از تحصیلات حقوقی او باید اطمینان حاصل کرد.

احاطه کامل به قانون تجارت و آیین نامه های آن

قانون تجارت حاوی ماده ها و آیین نامه های بسیاری است که وکلا در صورت بروز مشکلات در روند ثبت شرکت، آن ها را به کار گرفته و برای رفع موانع تلاش می کنند.

وکیل برای ثبت شرکت، باید اشراف کامل به قوانین و آیین نامه های مذکور داشته باشد. با انتخاب یک وکیل پایه یک، می توانید اطمینان حاصل کنید که فرآیند ثبت شرکت شما به راحتی و بدون صرف زمان زیاد انجام می شود. صرف زمان کوتاه از مزیت هایی است که در صورت آگاهی کامل وکیل از قوانین، به ثبت سریع‌تر شرکت کمک می کند.

شناخت کافی از فعالیت های شرکت های مختلف

از موارد مهمی که در استخدام یک وکیل برای ثبت شرکت قابل ذکر است، شناخت او از نوع شرکت ها، فعالیت های شرکت های مختلف، شرایط تاسیس آن ها و مدارکی است که برای ثبت آن ها مورد نیاز است.

از آنجا که هر شرکت با هر فعالیتی روند ثبت خاص خود را دارد، اطلاع و آگاهی کامل از شرایط و نحوه ثبت آن ها موجب می شود که وکیل در کمترین زمان فرآیند ثبت را به اتمام برساند.

پیش از ارائه وکالت به وکیل مورد نظر، در جلسه مشاوره ای که برای معرفی شرکت با او خواهید داشت، از میزان اطلاعات او درباره روند ثبت شرکت آگاه خواهید شد. این امر به واسطه توضیحاتی که وکیل از فرایند ثبت ارائه می دهد، قابل فهم است. سوابق کاری وکیل نیز در این زمینه، موردی است که بیانگر شناخت او از فعالیت شرکت هاست.

مسئولیت پذیری و تعهد

یکی دیگر از ویژگی های مهمی که در زمان استخدام یک وکیل مجرب باید در نظر گرفت، نظم، تعهد و مسئولیت پذیری اوست. زیرا این خصیصه در وکلا، موجب می شود که پرونده محوله را با جدیت به انجام برسانند و احساس تعهد کنند. حس تعهد از قصور و کوتاهی در انجام این امر مهم جلوگیری می کند.

اما از کجا بدانیم که وکیل مورد نظر ما، از این ویژگی برخوردار است. با کمی تحقیق از موکل های سابق‌، می توان از تعهد و مسئولیت پذیری آن ها اطمینان حاصل کرد. در غیر این صورت طی فرایند انجام پرونده، متوجه عکس این قضیه خواهید شد. جدیت وکیل در شروع روند ثبت و مطلع سازی شما از مراحل آن، این امر را به شما ثابت خواهد کرد.

حرف آخر

ثبت شرکت فرآیندی است که انجام آن منوط به آگاهی از مسائل حقوقی و پیروی از قوانین کشور است. بهره مندی از وکلای مجربی که زمینه فعالیت آن ها ثبت شرکت است یا از تجربه کافی در این زمینه برخوردار هستند، به متقاضیان کمک می کند که در زمان کمتری به نتیجه برسند. ثبت شرکت در کوتاه‌ترین زمان، از عواملی است که موجب می شود شرکت فعالیت های خود را سریع‌تر آغاز کرده و معاملات تجاری خود را انجام دهد.

استخدام وکلای کارآزموده و دقت در انتخاب آن ها، امری است که شما را در ثبت قانونی شرکت کمک می کند. سایت ثبت ۳، راهنمای جامع و کاملی را برای استخدام وکیل سعید شهبازی برای ثبت شرکت در اختیار شما گذاشته است که می توانید از آن بهره مند شوید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد