خشکشویی مبل های مختلف چه تفاوتی با یکدیگر دارد؟

0

خشکشویی مبل های مختلف چه تفاوتی با یکدیگر دارد؟ خشکشویی روشی نوین برای از بین بردن لکه ها  و برطرف کردن آلودگی ها در انواع مختلف پارچه است. اما موضوع مهم تری که به آن می پردازیم خشکشویی مبل های مختلف است.

خشکشویی مبل های مختلف چه تفاوتی با یکدیگر دارد؟

به گزارش مجله اینترنتی دکوکده : شاید برای شما هم پیش آمده باشد که به صورت کاملا اتفاقی و ناخواسته لکه ای منحوس روی مبلمان شما جا خوش کند و این موضوع تمام دغدغه ذهنی شما شود. حال راهکار چیست و چه اطلاعاتی در این مواقع به ما کمک کند؟ آیا بهتر است که خودمان دست به کار شویم یا کار را به کاردان بسپاریم؟ آیا باید به فکر خرید مبلمان نو بود یا با لکه ها کنار آمد؟

با ما همراه شوید در کنار هم به پاسخ این سوال ها خواهیم رسید.

خشکشویی مبل های مختلف راهی هموار در مسیر رسیدن به کیفیت دلخواه

موضوعی که شاید هیچ گاه به ذهن ما خطور نکرده باشد این است که روش خشکشویی هر کدام از مبلمان متفاوت از سایرین است. هر مبلمان با جنس متفاوت روش خشکشویی مخصوص به خود را می طلبد.

قطعا مبلمان از وسایل ضروری و پر اهمیتی است که امروزه در هر خانه ای یک یا چند دست از آن به چشم می خورد. همچنین سهم زیادی در زیبایی خانه ایفا می کند. در نتیجه هر کدام از ما نهایت سعی خود را به کار می گیریم که تا جای ممکن از مبلمان خود محافظت کنیم؛ اما ایجاد لکه امری محتمل است. تنها راهکار مطمئن و بدون ریسک در این مواقع استفاده از خشکشویی است. البته خشکشویی متناسب با نوع مبلمان بهترین نتیجه را فراهم می کند.

 لزوم استفاده از روش خشکشویی متناسب با نوع مبلمان

با توجه به وجود این حجم از تنوع در جنس مبلمان قطعا روش های متفاوتی برای شستشوی آنها وجود دارد. ظاهر مبلمان در طول زمان ممکن است بر اثر لکه ها و گرد و غبار دچار تغییر محسوسی شود. اما نکته قابل توجه  این است که مبلمان در مرکزیت توجه در منزل است و هرگونه اشتباه در لکه گیری ممکن است غیر قابل جبران باشد.

تمیز کردن مبلمان کاری تخصصی است. نظافت مبلمان دارای نکته های ظریفی است که حتما باید به یک کارشناس حرفه ای خشکشویی سپرده شود. با ما در ادامه مطلب همراه باشید تا بیشتر با خشکشویی مبل های مختلف آشنا شویم.

نتیجه بهتر با استفاده از روش های خشکشویی متناسب با نوع مبلمان

شاید برای شما جالب باشد همانطور که آب باعث تمیزی است در خیلی از موارد مخصوصا در شستشوی مبلمان آثار بدی در ظاهر و ماندگاری مبلمان بر جای می گذارد.

البته فراموش نشود که در اکثر موارد با شستشوی مبل در خانه نه تنها کمکی به تمیزی مبلمان خود نمی کنیم، بلکه باعث انتشار بیشتر آلودگی و لکه ها هم می شویم. خشکشویی مبل های مختلف قطعا ما را به بهترین نتیجه خواهد رساند. هر مبل با توجه به جنس رویه روش خشکشویی خاصی دارد که توجه به این امر موجب طولانی شدن عمر مبلمان و لکه بری بهتر آن ها می شود.

چرا خشکشویی و آن هم خشکشویی متناسب با نوع مبلمان

دریافتیم که تنها راه مطمئن، استاندارد و کاربردی استفاده از خدمات شستشوی مبل آن هم به صورت خشکشویی است. در خدمات خشکشویی مبلمان از دستگاه ها و تجهیزات مکانیزه با مواد شوینده مخصوص استفاده می شود.

با رعایت نکات مربوط به نوع و جنس مبلمان بدون آسیب به پارچه و خیس شدن اسکلت و فوم، ساختار کلی حفظ می شود. مهم تر اینکه پارچه رویی و ملزومات مبل به خوبی تمیز می شوند. توجه به روش های خشکشویی مبل های مختلف ارتباط مستقیم با حفظ کیفیت مبلمان شما دارد.

انواع مبلمان و  روش هایی مختلف خشکشویی

معمولا اولین نکته ای که در خدمات خشکشویی مبلمان در نظر گرفته می شود توجه به جنس رویه آن است. مهم ترین نکته هم در رابطه با استفاده از انواع مواد شوینده در خشکشویی به این موضوع بستگی دارد.

نکات دیگر هم مربوط به نوع دوخت رویه به بدنه و نوع اسفنج بکار رفته در مبلمان است. که همه این موارد توسط کارشناس خشکشویی بررسی می شود و بهترین روش و شوینده برای خشکشویی مبل های مختلف انتخاب می شود.

مبلمان چرم

مبلمان چرم شاید یکی از پرکاربرد ترین مبلمان مورد استفاده باشد و شستن آن کار ساده ای به نظر برسد. خدمات خشکشویی در رابطه با مبلمان چرم یک کار تخصصی است. این کار به مواد شوینده، فرچه های مخصوص و از همه مهمتر به تخصص نیاز دارد.

مبلمان پارچه ای

مبلمان پارچه ای امروزه در سطح وسیعی با تنوع بالایی در رنگ و طرح مورد استفاده قرار می گیرد. فراموش نشود که اکثر پارچه های خارجی حساس به آب هستند و در نظافت آنها حتی قطره ای آب هم نباید به کار برود. در سایر مبلمان هایی که به آب حساس نیستند آبگیری نکردن مبلمان باعث پوسیدگی و رشد قارچ در مبلمان می شود.

مبلمان استیل

در ساخت مبلمان استیل معمولا از پارچه های مخمل و همچنین طرح های نیمه برجسته استفاده می شود. بنابراین استفاده از فرچه های نرم و در ابعاد مختلف در خشکشویی مورد توجه قرار می گیرد. که این موضوع بهتر است توسط کارشناس خبره بررسی شود که با خشکشویی مبل های مختلف آشنایی دارد.

مبلمان میکروفایبر

مبل میکروفایبر دارای بافتی نرم و مقاوم به لکه است. بنابراین به نظر می رسد که نظافت آنها هم کاری ساده باشد. با این وجود در اکثر موارد این نوع مبلمان با آب به تنهایی پاک نمی شوند و نظافت آن به مواد پاک کننده مخصوص نیاز دارد.

در آخر

در جمع بندی نکاتی که ارائه شد باید بگوییم بهتر است هرگز در منزل اقدام به شستشوی سنتی مبلمان خود نکنید زیرا این کار ممکن است صدمات زیادی به مبلمان شما وارد کند؛ کمک گرفتن از خشکشویی های معتبر در این زمینه، بهترین گزینه است.

خشکشویی ای که به همه نکات تخصصی در رابطه با انواع مبلمان مطلع و دارای دستگاه های مدرن باشد راه حل مشکل شماست . از آنجایی که خشکشویی مبل های مختلف نیازمند آشنایی به همه موارد تخصصی است توصیه ما در رابطه با کسب اطلاعات بیشتر مراجعه به کارشناسان واش لین است. با واش لین از کیفیت و تخصص لذت ببرید.

ثبت سفارش در خشکشویی اینترنتی واش لین

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد