برای انتخاب خشکشویی مبل چه تجهیزاتی را باید در نظر بگیریم؟

0

برای انتخاب خشکشویی مبل چه تجهیزاتی را باید در نظر بگیریم؟ در دنیای مدرن امروز، مبلمان یکی از اصلی ترین کالای موجود در دکوراسیون منازل و ادارات به حساب می آید. مانند دیگر وسایل خانه، مبل ها نیز کثیف و آلوده می شوند. برای انتخاب خشکشویی مبل باید موارد زیادی را در نظر بگیرید که به این کالای گران قیمت و ارزشمند خسارتی وارد نشود.

برای انتخاب خشکشویی مبل چه تجهیزاتی را باید در نظر بگیریم؟

به گزارش مجله اینترنتی دکوکده : امروزه خشکشویی های زیادی به وجود آمده اند که به ارائه خدماتی نظیر مبل شویی در محل می پردازند. کارشناسان این مجموعه با حضور در محل مورد نظر شما، مبلمان را با تجهیزات مخصوصی شستشو می دهند؛ اما این تجهیزات چه هستند؟

با توجه به نوع پارچه، جنس و رنگ آن باید تجهیزات مخصوصی را تهیه کرد که به پارچه مبل آسیبی نرسد. خشکشویی واش لین با بهره مندی از دستگاه های مدرن و مواد شوینده مخصوص به شستشوی انواع مبل در محل می پردازد. برای ارتباط با کارشناسان این مجموعه با شماره های موجود در سایت تماس برقرار کنید.

انتخاب خشکشویی مبل به سادگی آب خوردن!

خیلی از افراد تجربه ناخوشایندی از مراکز مبل شویی دارند؛ زیرا به پارچه مبلمان آن ها آسیب وارد شده است. برای آنکه چنین تجربه ای را نداشته باشید، هنگام انتخاب خشکشویی مبل باید موارد زیادی از جمله تجهیزات، مواد شوینده، شستشو در محل و دیگر موارد را مدنظر قرار دهید.

در گذشته مراکز قالیشویی به شستشوی مبل ها می پرداختند. اما امروزه خشکشویی های زیادی خدمات مبل شویی ارائه می دهند. نگهداری از مبلمان در امر خانه داری بسیار مهم است. مبلمانی که کثیف هستند، ظاهر خانه را زشت جلوه می دهند.

مبلمان به عنوان کالای گران قیمت و با ارزش هر خانه، دارای جنس و رنگ های مختلفی است. به همین منظور هر کدام از آن ها نیاز به مواد شوینده مخصوص و دستگاه های خاصی دارند که آسیبی نبینند. حال سوالی که به وجود می آید، این است که در انتخاب خشکشویی مبل به چه تجهیزاتی توجه کنیم؟

دستگاه های مخصوص شستشو

شستشوی مبلمان با توجه به جنس آن ها متفاوت است. اغلب مبلمان چرمی و مخمل در برخورد با آب خراب می شوند. به همین دلیل باید از دستگاه های خاصی برای آن ها استفاده کرد. هنگام انتخاب خشکشویی مبلمان به این نکته توجه کنید که مرکز مورد نظر دارای دستگاه شستشوی انواع مبل باشد.

برای تمیزی مبل های چرمی و مخمل استفاده از دستگاه های بخارشوی بسیار مناسب است. ابتدا باید با جاروبرقی های مخصوص، گرد و غبار پارچه های مبل گرفته شود، سپس به شستشوی آن ها پرداخت.

اگر مبلمان از دو نوع پارچه ساخته شده است، باید هرکدام را به طور جداگانه شست. پارچه های رنگی ممکن است دچار رنگ دهی شوند، به همین دلیل ابتدا باید قسمتی از آن ها را برای نمونه تمیز کرد.

شستشوی هر نوع از پارچه ها نیاز به یک دستگاه مخصوص دارد. قبل از آنکه به انتخاب یک مرکز خشکشویی بپردازید، نوع پارچه مبلی خود را به آن ها اطلاع دهید.

مرکز خشکشویی با بهره مندی از دستگاه های حرفه ای قادر است به تمیزی کامل مبل ها بپردازد و آسیبی به بافت پارچه و چارچوب مبلمان وارد نکند. البته دستگاه های مخصوص، نیاز به کارکنان حرفه ای نیز دارند که توانایی کار با آن ها را داشته باشند.

مواد شوینده

یکی دیگر از تجهیزات مورد نیاز در خشکشویی مبل، مواد شوینده متناسب با جنس پارچه مبل است. مبلمان اغلب از سه نوع پارچه شامل نخ، چرم و مخمل تولید می شوند.

اگر پارچه های مخمل با مواد اسیدی شسته شود، الیاف آن زبر می شود و ساختار خود را از دست می دهد. پارچه های نخی نیز باید با مواد شوینده ای شستشو شود که باعث رنگ دهی و کدری پارچه نشود.

اغلب مبلمان چرمی پس از شستشو نیاز به واکس و براق کننده دارند. این براق کننده ها از پارچه حفاظت می کند و طول عمر آن ها را افزایش می دهد. حتما از مرکز خشکشویی درخواست کنید واکس مخصوص پارچه های چرمی را به همراه بیاورد.

توجه داشته باشید هرگز مبلمان را در خانه به وسیله مواد شوینده خانگی شستشو ندهید؛ زیرا این مواد اسیدی بوده و با نفوذ به الیاف پارچه باعث کپک زدگی و ایجاد قارچ در آن ها می شود. علت به وجود آمدن قارچ نیز، خشک نشدن پارچه مبلمان در محیط خانه است.

دستگاه تعمیر مبلمان

برخی از مبلمان ممکن است بر اثر استفاده زیاد دچار پارگی و آسیب شده باشند. در خانه های کوچک مانند آپارتمان ها، اغلب از مبل ها علاوه بر محلی برای نشستن، به عنوان تخت خواب و مبل غذا خوری نیز استفاده می کنند. همین امر باعث کاهش عمر این اقلام می شود.

مرکز خشکشویی انتخابی، باید دارای ابزاری برای تعمیر مبل باشد. کارکنان حرفه ای خشکشویی واش لین با بهره‌مندی از تجربه بالا در زمینه تعمیر و خشکشویی مبلمان در ارائه خدمت رسانی به شما عزیزان آماده اند.

تجهیزات حمل و نقل

اگر خشکشویی مورد نظر، قادر به ارائه شستشو در محل نباشد، باید وسیله نقلیه ای برای حمل مبلمان و انتقال آن ها به مرکز باشد. اگر خشکشویی قادر به حمل مبلمان نباشد، باید هزینه ای را برای حمل و نقل پرداخت کنید که ممکن است از بودجه شما خارج باشد.

بهترین مرکز خشکشویی آن است که به ارائه خدمات در محل بپردازد. این مراکز با حضور در آدرس مورد نظر شما، به راحتی به شستشوی انواع مبلمان می پردازند.

جالب است بدانید بدون آنکه ذره ای مواد شوینده روی زمین بریزد یا اینکه مبلمان خیس باقی بماند، تمیزی و نظافت را برای شما به ارمغان می آورند.

کلام آخر

شستشوی مبلمان در خانه کار صحیحی نیست. مواد شوینده خانگی به علت خاصیت اسیدی، باعث از بین رفتن بافت پارچه می شود. این مواد به داخل مبلمان نفوذ می کنند و قارچ و باکتری به وجود می آورند. برای شستشوی این اقلام از یک مرکز خشکشویی کمک بگیرید.

هنگام انتخاب خشکشویی مبل، به این نکته توجه کنید که از تجهیزات کاملی بهره مند باشد؛ تجهیزاتی نظیر ماشین های حمل و نقل، دستگاه های مخصوص شستشو، مواد شوینده مخصوص و ابزار تعمیر مبلمان.

خشکشویی واش لین با سال ها تجربه در زمینه انواع شستشوی مبلمان و کالای خواب، قادر به ارائه بهترین خدمات با قیمت مناسب به شما عزیزان است.

ثبت سفارش در خشکشویی اینترنتی واش لین

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد