ثبت علائم تجاری توسط وکیل چه مزیت هایی دارد؟

0

ثبت علائم تجاری توسط وکیل چه مزیت هایی دارد؟ آیا تا به حال به ثبت علامت تجاری خود فکر کرده اید؟ از اهمیت و مزایای آن اطلاعات کافی دارید؟ با ما در این مقاله همراه باشید که قبل از هر اقدامی اطلاعات کافی در رابطه با مفاهیم مربوط به علامت تجاری‌، اهمیت آن و همچنین مزیت های ثبت علائم تجاری توسط وکیل نیز بیشتر آگاه ‌شوید.

ثبت علائم تجاری توسط وکیل چه مزیت هایی دارد؟

به گزارش مجله اینترنتی دکوکده : علامت تجاری به نشانی گفته می شود که به عنوان مشخصه کالا و خدمات اشخاص، اعم از حقیقی و حقوقی شرایطی را فراهم می کند که آن شرکت از دیگر شرکت ها متمایز باشد. همچنین دسترسی و خدمت رسانی با سرعت و اعتبار بیشتری انجام شود.

ثبت نشان تجاری راهی هموار جهت تامین اعتبار و منافع برای صاحبان تجارت فراهم می کند. درواقع اولین قدم در شروع یک کسب و کار یا تجارت تلاش در جهت کسب اعتماد است و نشان تجاری ثبت شده گامی محکم در این عرصه محسوب می شود.

اهمیت ثبت علائم تجاری توسط وکیل

اگر شما به عنوان صاحب کسب و کار یا تجارتی فعالیت دارید و برای سرمایه گذاری، وقت و اعتبار خود ارزش بسیاری قائل هستید و این موضوع اهمیت ویژه ای برای شما دارد، زمان آن رسیده است که نسبت به ثبت برند تجاری خود توسط وکیل اقدام کنید. در ادامه با مزیت های بیشتر ثبت شرکت آشنا خواهید شد.

مزیت جلب اعتماد مشتری

در اکثر موارد مصرف کنندگان کالاها یا خدمات نسبت به انتخاب برند خاص حساس هستند و اگر از محصولی تحت نام یا نشان خاصی نتیجه مثبت دیده باشند، جزو مشتریان وفادار آن کالا یا خدمات محسوب می شوند.  همین امر تضمینی برای ما ایجاد می کند تا با ثبت علائم تجاری توسط وکیل مجرب موجب بالاتر رفتن سوددهی و جلب اعتماد عمومی شویم.

جلوگیری از امکان تقلب و بهره مندی از حمایت های قانونی

از سوی دیگر زمانی که شما برند و نشان مخصوص خود را ثبت نکرده اید، امکان سوءاستفاده یا تقلب هم امری اجتناب ناپذیر محسوب می شود. در چنین شرایطی حتی امکان پیگیری و حمایت از شما در مواجهه با تخلفات به وجود آمده امکان پذیر نیست.

کسب سود از طریق علامت تجاری ثبت شده

نشان تجاری ثبت شده اصل اساسی در توافق نامه های اعطای نمایندگی است و بدون داشتن علامت تجاری ثبت شده این امکان سلب می شود. با موافقت صاحب نام تجاری اجازه استفاده به شخص ثالث صادر می شود و همین موضوع امکان به وجود آمدن سود مستقیم را فراهم می کند. بنابراین ثبت علائم تجاری توسط وکیل یک راه مطمئن و راحت جهت استفاده از مزایای آن است.

مزیت گسترش بازار محصولات خود

زمانی که شما ثبت علائم تجاری توسط وکیل را انجام دهید، این امکان برای شما وجود خواهد داشت که محصول یا کالای خود را به شهرها و کشورهای دیگر صادر کنید و جمعیت بیشتری از مصرف کنندگان را هدف قرار دهید.

امکان ایجاد رقابت سالم با سایرین را فراهم می کند

تا زمانی که برند شما ثبت نشده باشد، در واقع به نظر می رسد که شانس رقابت با سایر شرکت ها و کسب و کارهای مشابه تا حدود زیادی کاهش می یابد و محدودیت عرضه و فروش را در مکان ها و مراکز معتبر از دست خواهید داد.

باعث ایجاد تمایز و تشخیص بهتر مشتریان می شود

اگر از کیفیت کاری خود مطمئن و به دنبال مشتریان واقعی و بیشتری برای انتخاب محصول هستید، اکیدا توصیه ما این است که ثبت علائم تجاری توسط وکیل را جدی بگیرید و مسیر استفاده از فرصت های پیشرفت را در راستای هدف خود با سپردن به وکیل مناسب هموار کنید.

امکان گرفتن وام را برای توسعه تجارت خود بیشتر کنید

بسیاری از تجارت ها برای ادامه روند و گسترش شرکت های خود از وام ها استفاده می کنند که داشتن نام تجاری این امر را به شیوه ای ساده تر برای شما فراهم می کند. ثبت علائم تجاری توسط وکیل گزینه بسیار مناسبی است به‌ویژه زمانی که شما به دنبال یک راه راحت، مطمئن و سریع باشید.

جمع بندی

با توجه به توضیحاتی که ارائه شد، قطعا با اهمیت و مزایای ثبت علائم تجاری توسط وکیل به خوبی آشنا شده‌‌اید. مزایایی که هر کدام فرصتی برای پیشرفت هر چه بهتر شما فراهم می کند و جایی برای سوال و ابهام باقی نمی گذارد. برای گرفتن نتیجه بهتر نه تنها ثبت علامت تجاری مهم است؛ بلکه مهم تر از آن مشاوره و ارتباط با وکیلی با دانش است که شما را به ثبت کیفیتی بالاتر برساند. برای کسب اطلاعات بیشتر و برخورداری از راهنمایی کامل به سایت سعید شهبازی وکیل پایه یک دادگستری مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد